Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

[/quote]meelen schreef:Ach, het kan overal regenen. Ik wil nu ook wel eens wat anders dan een zon/zee/strand vakantie.
Sanne gaat niet meer mee, dus we kunnen ook eens dinge gaan doen wat meiden an die leeftijd niets aan vinden.

chareno schreef:Ik heb ergens in september vakantie.
Wij hebben het plan om eens naar Schotland te gaan.
[/quote]LIQUITA schreef:chareno schreef:zal eerst eens wat mooie foto's van prom op zoeken van tyson heb ik al van liquita gehad dan ga ik eens heel lief kijken
Natuurlijk...wil een avatar voor je maken!!!
moet morgen met linda om 8.15 al bij de tandarts zijn chareno schreef:Graag gedaan (alvast)LIQUITA schreef:Natuurlijk...wil een avatar voor je maken!!!
super lief van alvast bedankt
. 
ATE schreef:jakkesmoet morgen met linda om 8.15 al bij de tandarts zijn
ATE schreef:jakkesmoet morgen met linda om 8.15 al bij de tandarts zijn
meelen schreef:ATE schreef:jakkesmoet morgen met linda om 8.15 al bij de tandarts zijn
Oeps, beetje vroeg.
hoop wel dat nadine morgen weer is opgeknapt ze heeft morgen avond een optreden van school in zaantheater [koste me ook nog 4 kaarten a 5 euro p stuk] LIQUITA schreef:ATE schreef:jakkesmoet morgen met linda om 8.15 al bij de tandarts zijn
iew!!! lekker vroeg...

hoop wel dat nadine morgen weer is opgeknapt ze heeft morgen avond een optreden van school in zaantheater [koste me ook nog 4 kaarten a 5 euro][/quote]ATE schreef:ja hehoop wel dat nadine morgen weer is opgeknapt ze heeft morgen avond een optreden van school in zaantheater [koste me ook nog 4 kaarten a 5 euro]
meelen schreef:Oeps, beetje vroeg.
hoop wel dat nadine morgen weer is opgeknapt ze heeft morgen avond een optreden van school in zaantheater [koste me ook nog 4 kaarten a 5 euro][/quote]ATE schreef:ene had jij nog gaatjes ?????????
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja hehoop wel dat nadine morgen weer is opgeknapt ze heeft morgen avond een optreden van school in zaantheater [koste me ook nog 4 kaarten a 5 euro]
LEUK!!! Ik zal duimen dat ze opknapt.....is ze ziek dan? Of heb ik dat ergens gemist!
hoofdpijn
en krampen
in haar buik linda heeft ook net gehad denk een soort virus LIQUITA schreef:ATE schreef:ene had jij nog gaatjes ?????????
NEE...gelukkig niet, de tandarts was ZEER tevreden!
chareno schreef:mars vertelde dat er nog maar 1 groep is voor 6 kamp
zou vanavond even vragen vergeten
LIQUITA schreef:Erik is Casper uitlaten, dus ik ga snel douchen...
Slaap lekker voor starks en tot snel!!!![]()
lekker ATE schreef:chareno schreef:mars vertelde dat er nog maar 1 groep is voor 6 kamp
ooh weet niet of wij er al bij staanzou vanavond even vragen vergeten

LIQUITA schreef:ATE schreef:
ooh weet niet of wij er al bij staanzou vanavond even vragen vergeten
Ik heb de mannen ingeschreven...wilde ook wat vrouwen opgeven, maar ik weet niet of jullie willen?