suc-6! ik had vandaag stage.. klote jongen! echt ik verveel me doood! whahah gewoon van half 9 tot 5 stil zitten.. niks voor mij ik heb geloof ik een lichte vorm van adhd whaha
haha iedereen hier thuis vind mij nu iritant omdat ik mega veel energie over heb! hahaha ik maar druk doen hier thuis.. samen met mijn broer want die heeft ook lichtelijk adhd en die moet ook stil zitten :p haha arme moeder..
whaha ik ook wel een beetje .. zij maar gestrest het helehuis een benden ik die alleen maar loop te stuiteren en mijn broer die iedereen optilt (zelfs mijn moeder) en dan een iritant zusje dat de heledag loopt te klaagen whaha en mijn pa is ook niet thuis dus ze moet alles alleen done :p
Pfft ik had vandaag zo'n genante actie op mijn werk Ik was samen met een collega beneden aan het werk. En toen was het cadeaupapier op en ik vroeg aan hem hoe je dat moest vervangen. Naja dat wist ie niet dus toen zaten we samen achter de toonbank, die inpakrol te verwisselen, wat overigens niet gelukt is. Komt opeens de postbode: "Wat zijn jullie daar aan het doen?? " Uhhhm
Woeeiii! Morgen drama, tekenen, handvaardigheid, en nederlands pfft maar daarna de stad in en heeeeel miss nog ff naar wat optredens van Yes-R en Eric E ik vind die muziek niks maarjaa vast wel gezllig
NOOO!! me school vond het zo leuk me rooster te veranderen en nu zit ik op vrijdag tot half 4 op school Alle anderen dagen niet dus het valt opzich wel mee dit is me nieuwe rooster ; Maandag ; 8 uur tot 10 voor 3 Dinsdag ; 8 uur tot 5 over 12 ( echt chill ) Woensdag ; kwart voor 9 tot 10 voor 3 Donderdag ; 8 uur tot 10 voor 3 Vrijdag ; kwart voor 9 tot half 4