Arme ziel... en wij praten er zo makkelijk over. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt en hij nu ook wat meer mazzel gaat krijgen en de wond goed gaat genezen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arme ziel... en wij praten er zo makkelijk over. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt en hij nu ook wat meer mazzel gaat krijgen en de wond goed gaat genezen. ShirleyA schreef:Neeee die is er straks AF!! hahahhahaaAh joh, er is geen bal aan!
Whahahahahahahahahahahah!

.....
naadje24 schreef:tussen 12.00 en 18.00 zal vast wel lukken toch? denk wel dat het gaat lukken
Maar eerst moet je inderdaad bekijken bij wie je wilt gaan lessen..
naadje24 schreef:tussen 12.00 en 18.00 zal vast wel lukken toch? denk wel dat het gaat lukken
Gieltje2002 schreef:Shirley weet wel waar het over gaat. Het past goed bij het petje van Willemijn...
Ben helemaal blij met je Esther!

zo boos was ik. Ik had haar toen inderdaad net 2 weken in Nederland..

hahaha
Wat ziet ze er daar mager uit zeg
Ze ziet er nu echt super uit! Ik begreep destijds wel wat Lammert Haanstra bedoelde maar jij was woest op de beste man
Ik begrijp het ook wel want het is nooit leuk om dat soort dingen over je paardje te horen
maar ze ziet er nu echt super uit en die korte manen maken het helemaal af en ze ziet er lekker pittig uit
Zoals de meesten van jullie weten woont mijn vader in thailand... ik dacht meteen aan de 1 of andere dictator die het daar overnam enzo en was echt ongerust. Gelukkig leek het allemaal mee te vallen en de koning is ook niet afgezet. De koning is zowat heilig verklaard in Thailand en wordt door het volk verafgod... geen slecht woord over de koning
ze hebben er niets van gemerkt en alleen de scholen zijn gesloten dus de stiefkindern van mijn vader zijn lekker vrij. Pffff ben weer gerust gesteld