stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:28

Hakkie takkie weg zakkie Bloos! Arme ziel... en wij praten er zo makkelijk over. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt en hij nu ook wat meer mazzel gaat krijgen en de wond goed gaat genezen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:33

ShirleyA schreef:
Ah joh, er is geen bal aan!

Whahahahahahahahahahahah!
Neeee die is er straks AF!! hahahhahaa
Lachen met jou!
Ik ga zo naar stal, Zirano zal nu inmiddels wel een ruin zijn... Ach gut

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:55

ja arm beestje! wij praten er idd wel makkelijk over, maar fijn lijkt me anders Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 15:00

Ach wij hebben weer andere dingen. Missie heeft er 3 dagen L*LLIG van gelopen daarna was t over, nergens last v gehad. Daar gaan we bij Zirano ook voor!
Ik ben klaar hier en ga eens even kijken bij de nieuwe ruin op stal......
Tot later.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 17:44

ik ben nu pas klaar! haha
was om kwart voor 6 thuis, en dan had ik nog mazzel omdat we 5 uur weg mochten.
Kon dus mijn bus van 10 over 5 halen, anders moest ik die van 10 over half 6.
Kon thuis meteen eten, en nu nog maar even wat voor school doen. Want we hebben nu al ontzettend veel te doen Nors opkijken

Viel me zwaar tegen vandaag..

Wat is t rustig nu hier! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:08

Met Zirano is alles goed gegaan, als ik het zo goed begreep, gelukkig maar he! Haha!

Ik heb ff een leuke foto van Bell.. hihi:
Afbeelding
liefff he?

Oh, nog commotie vanmiddag op stal... Ik wil een emmer in mijn kast zetten, en ik zie in mijn ooghoek... Diamante ontsnappen!!! Die huppelt zijn box uit naar.. L'amaretto natuurlijk! HELLUP! Ik pak gelijk mijn halster, en terwijl hij dus zwaar opgefokt bij L'amaretto staat te huppelen, draait hij wel zijn kont naar me toe... hmmm een schopje van dit beessie, daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten! Diamante gaat naar de volgende stal, die van Erik.. hoop gegil en geschreeuw, en ondertussen ging ik ook maar om hulp roepen!! Ik wist dat dat meisje van Emma (die schimmel in de straat achter ons) er was met haar moeder, dus ik hoopte dat zij in elk geval kwam helpen. Dat we Diamante in zijn box terug konden krijgen..
Diamante laat zich niet pakken, en huppelt van stal naar stal. Ik sta bij de 'uitgang', want stel dat hij het erf op gaat? of erger, de weg ofzo? Ondertussen waren er nog meer mensen op de herrie afgekomen, en met z'n allen hebben we die wilde hengst toch in zijn stal teruggekregen. pfoeiw!
Zijn deur zal dus niet goed dicht gezeten hebben, dat KAN niet anders! Lekker he? Stel dat hij over de deur springt..? Of ik had net met Bell op de gang gestaan, en Bella zou hengstig zijn ofzo..? verdorie, ik moet er niet aan denken! Boos! Boos!

Ik kreeg vanmiddag trouwens ook nog een compliment van Rachel (Taams) over Bella, die er zo goed uitziet! En dat is natuurlijk zo.. Wat IS ze veranderd in die anderhalf jaar.
Ik zal straks ff een 'voor' en 'na' foto plaatsen okay? Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:21

Nou het is achter de rug hoor We hebben er een ruin bij.
Tot nu toe gaat alles goed en morgen maar eventjes afwachten hoe het verder gaat met hem.
Hij mag gewoon het land op en dan maar hopen dat hij gaat bewegen en veel lopen zodat alles snel achter de rug was.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:24

haah stoere foto!! vet grappig Tong uitsteken

oei oei een echte hengst dus?...staan er eigenlijk veel hengsten op stal?

ik ben heel dom geweest en ben heel boos op mijzelf Hamer

ik had vanmorgen priveles om 10.15 maar schrok dus om 11.15 wakker!! Boos!
geen wekker niks gehoord....ik baalde als een stekker Verdrietig
gelukkig kan grardus er nooit zo boos om worden
maar vet balen vind ik het wel want ik had mij er zo op verheugd!

uitgelegd ook dat dit dus een goed voorbeeld is kwa waarom ik weg ga...ik kan gewoon echt niet vroeg lessen aangezien ik het niet meer gewend ben om vroeg op te staan en er echt heel veel moeite mee heb Verdrietig

vroeg naar bed gaan helpt ook niet want ik staar tot zeker zo'n 3 a 4 uur 'snachts naar het plafond Sigaar .....

ben blij dat ik over 2 weken op riante tijden kan gaan lessen Haha!
alleen gun ik mijzelf nu vrij moeilijk de tijd om eens te kijken naar een les...
tis ook altijd wat he met mij Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:46

Dat moet je nog maar afwachten Naadje, of je op gunstige tijden kan lessen..... alles zit redelijk vol, vooral 's avond volgens mij, net als zaterdag, dus dat wordt evengoed heel vroeg lessen hahahaah.
Maar meestal lukt er toch nog wel wat hoor, gewoon even op de lijst kijken waar de lessen op staan en dan kijken bij wioe je gaat lessen en of die ook kan. Maar uiteindelijk heeft iedereen toch wel les, dus zal bij jou ook wel lukken hoor!

Ja Ellen heb wel wat gehoord, maar was lekker aan t rijden en heb me niet afgevraagd of er iets erg gaande was... ben miss een beetje oost-indisch doof geworden na al die jaren naast Diamante te staan, want hij kan flink tekeer gaan als Dick terug komt naar stal, ik hoor dat niet meer.
Gelukkig is het goed gegaan allemaal.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:54

tussen 12.00 en 18.00 zal vast wel lukken toch? denk wel dat het gaat lukken Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:01

naadje24 schreef:
tussen 12.00 en 18.00 zal vast wel lukken toch? denk wel dat het gaat lukken Knipoog

tuuuuurljk, moet lukken hoor! Haha! Maar eerst moet je inderdaad bekijken bij wie je wilt gaan lessen..
Ik heb donderdag om 18.00u les van Marieke.. dus als je je verveelt.. Haha! Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:34

naadje24 schreef:

Op donderdag hebben we 1 tot 2 x per maand de hele dag les v AdB, dus dan kan t niet.
Ha heb een 'oude' lijst die ik mee kreeg om die donderdagen te regelenen wat zie ik: maandag tot 15.00 uur is vrij, dins tot 11.30, woens tot 14.30 en op vrij en zar zijn ook nog wel wat gaatjes! Nou Naadje dat moet helemaal goed komen, al is er een recentere lijst inmiddels, het zit duidelijk nog niet proppie vol. Gaat dus helemaal lukken hoor!
Nu nog even weten bij wie je wil lessen.....

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:37

Hoi Ellen

Ik stuur je een pm

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:41

Shirley weet wel waar het over gaat. Het past goed bij het petje van Willemijn...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:52

Gieltje2002 schreef:
Shirley weet wel waar het over gaat. Het past goed bij het petje van Willemijn...

Hahaha Ellen weet t ook al, heb haar al gezecht dat ze aan t werk moet Pling Ben helemaal blij met je Esther! OK dan!
Nu nog dat petje pikken hahahahahaha en........ een kak-sjaaltje hahahahaahahaha.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:24

Jaaah Esther, ik had het al gehoord!! hihi Tong uitsteken Tong uitsteken
Als het goed is heb ik deken genoeg voor een dekje, EN een sjaal!! hahahaha Haha! Haha!

Ik zou nog ff 'voor' en 'na' foto's plaatsen van Bella he... Okay, komen ze. Niet schrikken. Hier had ik Bella nog geen 2 weken..:

Afbeelding

En nu... Paar weken geleden in het land gemaakt:

Afbeelding

en? zien jullie verschil...? uhmmmm.. dacht het wel he? Haha! Haha! Haha!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:35

He Ellen, dat is echt wel een heel verschil. Wij zien de verandering geleidelijk, dan valt het niet meer zo op... Ik vergeet ook nooit de clinic van Lammert Haanstra. Toen had je Bella nog niet zo lang. Hij vond d'r toen een heel zielig paard. Hij zou d'r nu eens moeten zien!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:45

Ach ja, Lammert Haanstra..Ik kon hem toen wel over het touwtje heentrekken Boos! zo boos was ik. Ik had haar toen inderdaad net 2 weken in Nederland..
Maar ik begrijp hem ook wel hoor, als ik er nu zo naar terugkijk. Ze zag er ook wel zielig uit! Maar toen wou ik dat gewoon niet zien, niet horen! Ze is mijn paard, en iedereen die daar aankomt... hahaha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 23:09

jeetje wat een verschil zeg! Bloos!

wel heel mooi geworden dus! OK dan!
je mag echt wel trots zijn Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 23:15

ohh dat ben ik, dat ben ik.. Haha! Haha! Haha!
Dat kan iedereen wel beamen denk ik. Hoe blij ik met haar ben, Loop altijd slap tegen haar te ouwehoeren, denk ik dat niemand me hoort.... Bloos hahaha

Ik ga slapen, morgen weer ff Twiske in, en misschien even bij die IJslanderstal op de koffie! Nadine werkt daar (loopt stage op woensdag) en dan ga ik ff met Bella langs. (als het mag van de eigenaars)
Trusteh! Doei! Doei, doei

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 07:58

moguh! Gaaaap

Ik ben de eerste zo te zien! Ik had gisteravond al op je foto willen reageren ellen, maar ik kon geen bericht plaatsen. Kreeg geen verbinding!
T is echt ongelovelijk hoe Bella veranderd is! Ze is inderdaad heel mooi geworden!

Ik ga nu naar school. Kijken hoe ik vandaag de dag doorkom.
Moet tot kwart voor 4.
Tot vanmiddag! Doei!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 09:03

pfoe! t was wel weer vroeg vanmorgen zeg!!

wow! wat is bella veranderd zeg!! echt super! ze ziet er goed uit zeg!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 10:08

Mogguh allemaal Haha!

Wat een verschil zeg Ellen die foto's van Bella toen je haar net had en de foto's van nu Bloos! Wat ziet ze er daar mager uit zeg Bloos! Ze ziet er nu echt super uit! Ik begreep destijds wel wat Lammert Haanstra bedoelde maar jij was woest op de beste man Haha! Ik begrijp het ook wel want het is nooit leuk om dat soort dingen over je paardje te horen Knipoog maar ze ziet er nu echt super uit en die korte manen maken het helemaal af en ze ziet er lekker pittig uit Tong uitsteken

Ik was gisteravond toen ik van stal naar huis reed helemaal in de stress... ik hoordde op het nieuws dat er een militaire staatsgreep in Thailand was gepleegd Bloos! Zoals de meesten van jullie weten woont mijn vader in thailand... ik dacht meteen aan de 1 of andere dictator die het daar overnam enzo en was echt ongerust. Gelukkig leek het allemaal mee te vallen en de koning is ook niet afgezet. De koning is zowat heilig verklaard in Thailand en wordt door het volk verafgod... geen slecht woord over de koning Tong uitsteken

Kreeg vanochtend een email van mijn vader terug dat alles okay is daar en staatsgrepen bij de folkore van Thailand horen Knipoog ze hebben er niets van gemerkt en alleen de scholen zijn gesloten dus de stiefkindern van mijn vader zijn lekker vrij. Pffff ben weer gerust gesteld Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 10:36

hey anky
gelukkig is er niks met je vader aan de hand! Je zit toch altijd wel in spanning als je zoiets hoort he!

Bella is echt veranderd hoor ellen! Ze ziet er nu een stuk mooier en beter uit Haha!

Zirano is nu ruin haha we hebben gister wel gelachen hoor! Al die opmerkingen maar goed hopen dat hij nou een groeispurt krijgt he! Zou wel fijn zijn

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:03

Hoi ANky, Alles is goed gegaan hoor vanmorgen met Zirano,
Omar was zo lief en jaagde de andera paarden bij hem weg die vervelend deden.
Hij liep vanmorgen alsof er niets gebeurd was en begon ook meteen met spelen met Omar.Zijn wonden zagen er goed uit en het was bijna niet opgezet.
Gisteren was het een loeigezellige dag, en gelukkig dat nu alles achter de rug is.Med. van Omar zijn weer goed gegaan.