Nouja, Marleen en ik hebben iig een lekker lange rit gemaakt vandaag. Eerst heb ik haar een half uurtje lesgegeven in een ontzettend drassige bak, daarna heb ik Punky (die net in diezelfde bak had liggen rollen
) opgezadeld en zijn we het bos in gegaan. Snelwegpad, kilometerpad, kleine kuil, nieuwe paadje, koeienpad, diependaal en richting huis. Het kilometerpad hebben we lekker hard gegaloppeerd (nouja, voor een beginnersritje ging het goed hard
) toen Punky ter hoogte van het heidepaadje afremde, ze wist niet zeker of ze rechtdoor of linksaf het paadje in moest. Ik stuurde haar rechtdoor en zag dat er net een ruiter uit dat pad kwam. Even later, we waren alweer aan het stappen, keken we toevallig achterom en daar kwam dat meisje op haar paard met een rotgang aangegaloppeerd, ging over naar draf en draafde als een gek langs ons, om vervolgens 2 meter voor mijn neus weer in rengalop ervandoor te gaan. Punky wilde er maar wat graag achteraan natuurlijk, kon haar nog maar net bij me houden. Niet zo aardig van dat kind met dr bloedpaardje 
Nouja, niks gebeurd verder maar om zoiets kan ik me wel even opwinden.
Op de terugweg hebben we geruild en mocht Marleen Punky terug naar huis rijden. De paardjes zijn lief geweest en superbraaf en ze kwamen met modderpootjes thuis vanwege het nieuwe paadje waar ze doorheenmoesten ploegen. Toen kwamen we thuis aan en mocht Toontje meteen weer op buitenrit, of nee toch niet, of nouja, doe toch maar wel.. he Pauline?

Ach savonds is nog wel leuk af en toe dan hup na een vriendin filmpje kijken ofzow maarja ik moet meestal zaterdags weer vroeg op en dan kun je het niet te laat maken