Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
maar kan T dan niet beter in de stal die van Verron was ofzo? Daar is het toch rustiger? Amarie schreef:Ja het is wel rustiger maar zo maakt het veulen wel heel veel mee, en dat is mooi meegenomen.
Verder is de moeder superbraaf en hij is zo donker, dat als je het niet weet, je hem niet eens ziet, dat is voorlopig ook lekker rustig.
maar wel heel leuk om zo'n meewerkend paard onder je te hebben.
ze vroeg na 2 rondjes stap iedere keer of ze weer moch draven 
PeeWij schreef:Verre van braaf! Wie is T om aan de uier van een "vreemde" merrie te gaan zitten. Kijken of er wel melk in zit! Geen pretje voor de merrie hoor! Daar moet je als mens afblijven. As ze dit bij Gala had gedaan, had ze nu waarschijnlijk nog plat gelegen! Daar hoef ik maar naar te wijzen en de oren gaan al plat!
haha dacht ze het weer even beter te weten?
bijna 2 jaar een record voor mijn doen
. Er is een stuk weg omdat de foto's het niet meer deden. Die moet ik nog steeds opnieuw er in zetten. Maarja, in mijn profiel staat ook dat ik Paloma nog steeds rij, en ik rij toch al zo'n 9 maanden voor vast op Paac. Ik moet m nodig een keer updaten. Maar dan moeten er eerst foto's zijn, en die kun je het beste in de buitenbak maken. Dus dat wordt hopelijk deze zomer.
.