Ja nog steeds moe ja Maandag een 2,5 uur durende reis naar Barneveld met de trein.. Daar aangekomen ook nog is 10 minuten lopen met zware tas Toen als eerste 'angst overwinnen' bij reptielen gehad. Moesten we vogelspin,slangen etc vasthouden. Was wel tof Daarna duiven hanteren. Eerst even wat uitleg gekregen, toen het duivenhok in om een duif te vangen. Daarna uitgelegd hoe je moest vasthouden en wat alles was in die duif Dinsdag hadden we paard,hond en kat gezondheid. Paard gingen ze ons uitleggen hoe we een knoop moesten maken Daarna moesten we de paarden van stal halen om ze te gaan onderzoeken op gezondheid.. was dan wel weer iets boeiender maar veel wisten we eigk dus al Daarna hond, was best wel saai.. aangezien je alleen maar een hond uit de kennel moest halen en dan op tafel moest zetten.. Kat gezondheid was niet echt interessant. We kregen bijna niets uitgelegd en zijn toen maar naar de kattenverblijven te gaan om daar met katten te knuffelen Woensdag hadden we kleine knaagdieren en 2 uur konijn. Kleine knaagdieren was wel aardig.. Moesten we ook weer gaan wegen enzo en geslacht bepalen (van ratten,muizen etc) Konijnen was ook leuk. Moesten we ze zelf gaan pakken enzo en wegen, en geslacht bepalen. Heb dat samen met Eline (van ilse ) gedaan. Donderdag hadden we kippen. Mochten we ook even vasthouden en moesten we de rassen kunnen onderscheiden. Daarna nog een keer reptielen gedaan, moesten we geslachten gaan bepalen weer. Heb nog met heel onze groep een boa constrictor van 60 kilo vastgehouden Als laatst hond gedrag, was wel heel boeiend Ook nog volierevogels. Moesten we een parkiet gaan vangen,, nou dat is niemand in onze groep gelukt Er is er wel een ontsnapt, en die moesten we toen gan vangen Dus dat was niet zo'n succes. Kanarie vangen lukte gelukkig wel. Vrijdag eerst nog even voeding. Mochten we varkensvoer gaan maken Was wel interessant. En toen de toets... Eerst hond, moesten we hond uit de kennel halen en kregen we een vraag over gedrag.. Nou dat ging wel goed. Daarna reptiel, kregen theorie vragen en wat praktijk waarbij je moest kijken wat het geslacht was van de salamanders en schildpadden.. En toen vogels.. moesten we weer parkiet en kanarie gaan vangen (en dan nog theorie vragen). En de parkiet vangen lukte mij gewoon, ik was vet trots haha. en toen zat de week er weer op! Dus zit nou thuis even uit te rusten
Haha leuk he in barneveld!! ik ben daar ook geweest waren jullie bij paarden ook op die manege met 1 fries
welk paard had jij? ben blij dat het zo leuk was!! ik moet in maart ofzo naar oenkerk (daat hebben ze alleen maar friese paarden ) maar moet nu eerst mijn koffer gaan pakken om naar Gran canaria te gaan mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd.
Nou wij mochten de pensionpaarden die daar stonden bekijken Dus die ken je denk ik niet.. de namen weet ik eigk ook zo niet Maar er stonden uh.. geen friezen volgens mij.. Wel (voglens mij heten ze zo.. ?) freibergers..
Haha klinkt leuk annette! En jij kunt nu zeker als de beste knopen leggen Elvira; tsja, t is natuurlijk niet dezelfde opleiding he maar wel leuk! En waarom kun je trouwens niet met een paard van die stal met friezen gaan dressuren? je was er toch ook mee naar LvL geweest?
nou ik kan geen wedstrijden gaan rijden op een fries omdat ik geen bak heb om in te gaan lessen en omdat die man altijd nogal moeilijk doet over lessen en wedstrijdrijden!
Ik ga dus die donderdag met meike eefje en charlotte Ik ben de 26e jarig en Charlotte de 29e, dus dan hebben we donderdag en vrijdag ons feest Buitenrit, eten, stadten, films kijken en logeren
We moeten trouwens wel doorlullen als we taart willen he
Waar ga je dan buitenrit doen? Jammer dat je vrijdag niet kan.. Ik weet eigk niet wanneer ik nog zou kunnen... heb al alles volgepland Alleen nog zondag, maar die staat ook op de nominatie om te worden volgepland
Oh ok,, Dan ziet het er naar uit dat het mssn niet eens meer gaat lukken om buitenrit te maken in herfstvakantie.. Kunnen we dan toch niet een keer in het weekend gaan doen dan? Ok doeeg.. veel plezier met waar je naartoe gaat ?