Ze had het toch tegen jou gezegt Kimberly? en nee dat moet ze niet doen op zo'n trieste manier van: Zo heb ik je dat niet geleerd Kim..dan nog al zou je hem in zijn bek trekken dan is dat jou en Geertje dr zaak aangezien het haar paard is en jij bent haar bijrijdster. Oke ik vind dat paarden niet in hun bek getrokken moeten worden maar over het algemeen hebben mensen TE snel hun mening klaar liggen..ik weet nog goed dat Neel net op Luc reed...nou de heele manege kwam mij even vertellen hoe erg ze Lucje wel niet in zijn bek aan het trekken was..en geloof me dat was niet zo , is ook nooit zo geweest..maar weet je...dat is allemaal pure jaloezie als mensen dat soort dingen zeggen...Neel kan namelijk net iets te goed rijden * dus een bedreiging* en jij rijdt ook hartstikke netjes want je krijgt hasten aan de teugel enzo..en ik heb gezien met de wedstrijd hoe netjes je rijdt en dat is niet omdat ik je ken maar je zit gewon hartstikke netjes en jij zou een vlieg nog niet eens in zijn bek kunnen trekken * kwaad kunnen doen* dus hahaha.... maargoed dat zeg ik: pure jaloezie...om de manier hoe je met paarden omgaat waarschijnlijk...heel triest inderdaad maarja zo is ze nou eenmaal blijkbaar.. }>
Hee denise je was al slank hoor
En Deedejee...dat is balen dat je filmpje het niet doet....weehhh idd