Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 14:58

ach joh maakt niet uit laaf is zo ie zo al snel op zn teentjes getrapt de laatste tijd.
En ik wil graag een keertje mee

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 15:24

Okee dan gezellie...gaan we doen..ik moet nu weer leren ..bleehh heb vrijdag examen.
Ik hoorde trouwens dat juf I het asociaal vond dat ik weg was gegaan...haahaa....Ach mevrouw Bruin wist er van en vond het erg jammer dus dat zegt al genoeg he...die Juf I bemoeit zich ook altijd met zaken die dr niks aan gaan he..ze was trouwens 16 geworden afgelopen maandag....hihi ..of was t nou 22??

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 15:28

Owww trouwens wij moeten een ander topic openen: STAL KOORN...aangezien dit Manege bruin toppic is...hihi

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:31

Tsssss..... asociaal... Het is pas asociaal om je met zaken te bemoeien die je niks aangaan. Heeft Be gevraagd om de mening van juf I toen ze wegging? Nee. Dus dat is asociaal.

En trouwens, boeien dat zij dat vindt. Kan niemand toch wat skeluh! En dat andere mensen dan een grafbek trekken tja, dat is lekker hun probleem. Stal Koorn is leuk!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:12

Zo is dat Deedejee..Stal Koorn is leuk haha....jou opmerkingen ge-wel-dig altijd..love you popje

Ja Kimberly van je moeder gehoord..maakt dat uit dan?? dan moeten mensen maar het lef hebben om niet tegen meisjes zoals jij dat soort onzinnige dingen te zeggen maar gewoon recht in mijn * mond * dat te zeggen....en trouwens..tegen jou doet ze ook altijd vet banketstaaf..zoals zeggen dat je hasten in zijn bek trekt..dat is ten eerste niet waar en ten tweede moet ze dan daarmee naar Geertje gaan als ze dat echt zou vinden en zou kunnen onderbouwen..ohnee daar doen veel mensen daar niet aan...iets onderbouwen?? wat is dat denken ze...hahaha ze bleren daar vaak van alles zonder ook maar iets van de werkelijkheid te weten of er nader naar te vragen bij diegene waar het over gaat..
Zo das er ook weer uit haha...sorrt therapie BOKT...
Nu ga ik lekker hapje doen...

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:05

ja..ja......... heb niet veel te melden ben wel slank aan het worden van al dat geloop met laaf.
Mis het rijden wel hoor maar ja oliebol happends.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:21

haha, hele manege weet het meteen.. maakt niet uit hoor, maarre, als ik hasten in zn bek zou trekken, dan moet ze toch naar mij en niet naar geertje ik doe het dan toch..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:43

Ja maar dat is juist toch leuk ff lekker stoken }>

ja dat meisje weet je wat jouw paard rijd trekt hem wel heel erg in z'n bek weet juh

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:43

ik wil zo graag de filmpjes van gomir bekijken maar ze doen het niet bij mij.... boehoeoeoeoeoeoe help

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 08:40

Ze had het toch tegen jou gezegt Kimberly? en nee dat moet ze niet doen op zo'n trieste manier van: Zo heb ik je dat niet geleerd Kim..dan nog al zou je hem in zijn bek trekken dan is dat jou en Geertje dr zaak aangezien het haar paard is en jij bent haar bijrijdster. Oke ik vind dat paarden niet in hun bek getrokken moeten worden maar over het algemeen hebben mensen TE snel hun mening klaar liggen..ik weet nog goed dat Neel net op Luc reed...nou de heele manege kwam mij even vertellen hoe erg ze Lucje wel niet in zijn bek aan het trekken was..en geloof me dat was niet zo , is ook nooit zo geweest..maar weet je...dat is allemaal pure jaloezie als mensen dat soort dingen zeggen...Neel kan namelijk net iets te goed rijden * dus een bedreiging* en jij rijdt ook hartstikke netjes want je krijgt hasten aan de teugel enzo..en ik heb gezien met de wedstrijd hoe netjes je rijdt en dat is niet omdat ik je ken maar je zit gewon hartstikke netjes en jij zou een vlieg nog niet eens in zijn bek kunnen trekken * kwaad kunnen doen* dus hahaha.... maargoed dat zeg ik: pure jaloezie...om de manier hoe je met paarden omgaat waarschijnlijk...heel triest inderdaad maarja zo is ze nou eenmaal blijkbaar.. }>

Hee denise je was al slank hoor
En Deedejee...dat is balen dat je filmpje het niet doet....weehhh idd

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 10:43

whehe ja weet ik ik begin zelfs beetje mager te worden vind ik zelf.
Door de verhuizing enzo was ik ook al 5 kilo afgevallen weeg nu nog maar 58 kilo beetje licht he bij mijn lengte.
maar ja komt er wel weer aan :>

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:20

kind ik weet niet hoe lang je bent...maar we gaan wel erg off topic nu...hahha ...nou je bent mooi zoals je bent hoor hihi

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:53

haha zeiden ze dat ook over neeltje? da's best wel vaag..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:56

ach in de huiskamer mag over van alles banketstaaf toch of zie ikd at verkeerd. Wel stom ja dat ze dat hebben gezegt over neeltje maar goed.

Wel stom dat ze dat over neeltje hebben gezegt ja

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 15:02

Ja dat zeg je nu drie keer haha dat het stom is dat ze dat van neeltje hebben gezegt..maar dat was al 2 jaar geleden hoor ongeveer haha..maargoed zegt gewoon over hoe mensen daar zijn..ja toch...het is gewoon wel waar, de sfeer is niet echt leuk op die manege en daar kunnen heel veel mensen helaas niks aan doen , maarja er zijn er een paar die het verpesten voor de rest...Simon gooit de rotte appels weg zullen we maar zeggen...maw mensen die lopen te zeiken en het voor de rest verpesten of de sfeer verpesten die worden gewoon weg gestuurd!! En zo hoort het vind ik...dan had ik wel geweten wie er bij Bruin weg gestuurd moest worden hahaa....

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 17:46

Hmm moet ik me nu aangesproken voelen?. Ik heb Neeltje aan het begin eens op Luc zien rijden en ik vond het er aardig ruig aan toe gaan en heb dit ook tegen jou gezegd toen jij me vroeg wat ik er van vond. Absoluut niet uit jaloezie want ik zou niet weten waar ik jaloers op zou moeten zijn.
Dit is gewoon wat ik op dat moment zag.

Het is ook eenmalig geweest dat ik Neeltje zo beroerd heb zien rijden, daarna vond ik zelf dat ze Luc erg leuk reed en helemaal niet op een harde manier zoals die ene keer.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 21:20

huh? nee ik had het totaal niet over jou , maar over het algemeen...meerdere mensen zeiden het tegen me..was vergeten dat jij dat ook had gezegt haha..jahh jij stommerd!!!! nee hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:09

Hmm kim, dus jij was dat!!! En bedankt hè....
Dankzij jou heb ik dus mijn reputatie als paarden-in-mekaar-beukster opgebouwd, fijn hoor!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 22:41

Ooh dus ik ben zo oppermachtig dat ik dat met 1 uitspraak voor elkaar krijg? Hmm daar ga ik dan maar eens gebruik van maken. Het trouwens Llover dr schuld aangezien zij de enige was waar ik dat tegen gezegd heb haha. Zij moet het dan doorgeroddeld hebben zo van ehm ja mijn nieuwe bijrijdster mishandelt mijn paard.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:11

Gomir weet ineens weer waarom ze niet zo functioneert op een manege

Ik kreeg ook al waarschuwingen toen mensen hoorden dat Neel Otje voor me zou rijden toen ik naar Frankrijk was
Net of ik naar die mensen ga luisteren Ik weet wel wie ik op mijn paarden laat rijden hoor...

En over dat ruw zijn, ik trek ook weleens aan de handrem of geef een keer een flinke por met het been. Soms moet je weleens even ietsje duidelijker zijn, zeker als een paard niet zo licht aan de hulpen is
Maar over het algemeen ben ik best wel heel vriendelijk in mijn rijden. (ook al zijn er mensen die Otje heel sielugh vinden, want ik rij hem heel vaak met een slofteugeltje... )

Wist je niet dat je zoveel invloed had Flair? Je kent je eigen krachten niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:36

Hahaha, hoe geweldig
Ik heb een reputatie! yes!

En Gomir, Otje is zeker heel sielugh! Slof en martingaal en nog sporuh ook!
Je knoopt eerst z'n kop in de krul en dan skup je em in de vooruit
Hij had zijn hartje ook uitgestort bij mij toen... maar ja toen ging ik erop
Dubbel pech voor Ot

En Flair, ja! Je bent nog lang niet op de hoogte van je kunnen dus!
Waarom dacht je dat ik nu altijd zo lief tegen je doe? Ik moet even een wit voetje halen natuurlijk

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:52

Nou heb je alles verklapt Superlenie Neemt straks helemaal niemand me meer serieus
Otje heeft het zo slecht, hij is ook helemaal down altijd. In middenmeer was hij ook al zo neerslachtig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 01:01

Ja sorry, maar kon het niet meer voor me houden...
Ja in Middenmeer deed ie alles om je eraf te werken! Je deed um pijhn
Jij deed alsof ie vrolijk was, hij was het helemaal niet! Zijn oortjes stonden naar voren omdat hij een mooie landingplaats voor je zocht!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 01:06

Dat moet je natuurlijk allemaal niet zeggen miep. Ik zeg toch ook niets over jou
Die oren staan trouwens naar voren om een andere reden, die kunnen niet meer naar achter Dan valt het allemaal wat minder op en trappen de meeste erin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 01:24

Nee omdat je niks over mij te zeggen weet hè! Ha! Pûh!

Oke, ik zal het zelf wel verklappen, pi pa palomia deed nooit staken, dat deed ik zelf, ik wou spaanse rijschool oefenen.

Oh ja en ja ik heb een roze penny tas vol koekjes.
Nou dat is het enige, dus!