zie jullie zaterdag wel weer denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Shenavallie schreef:Kijk nou eens! Ik heb ineens toegang tot de manegehuiskamer! Wat gaaf!!!
Hallootjes allemaal!

! Zie jullie morgen en anders tot Bokt! Shenavallie schreef:Hoe kun je trouwens antwoorden met zo'n kadertje erom? Anders krijg je zo'n versprongen verhaal naar mijn idee...?
micky schreef:hii allemaal . wat een weer he , lekker ouderwets regen uhmmmmmmmmmmmmm
Shenavallie schreef:Begin een beetje in te storten, dus ga zo m'n bed in! Zie jullie morgen en anders tot Bokt!
sjorsie schreef:Shenavallie schreef:Hoe kun je trouwens antwoorden met zo'n kadertje erom? Anders krijg je zo'n versprongen verhaal naar mijn idee...?
als je op qoute klikt, komt de laatste invoer van dat stuk bovenaan het geqoute te staan, daaronder kan je dan tekst invoeren, je kan die berichten ook nog aanpassen via edit in dat bericht. Oh ja PB-en doe je via pm en niet via mail
"gequote"! Geweldig!!!!!
Shenavallie schreef:
Nieuw Nederlands"gequote"! Geweldig!!!!!

micky schreef:ja dat kun wel stellen , ik zou bij een wedstrijd gaan kijken maar ik bedank liever