manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:32

zou het niet beter zijn om te wachten tot voice van har eigen hengstg is, en haar dan laten dekken.
kinkt leuk gratis dekking , maar wat je ervoor moet doen is mindeer leuk voor andere eigenaren.
een merrie word niet hengstig ook al laat je haar reuken bij een hengst.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 22:18

Citaat:
Ja Anne ik hoorde het gewoon! Ik dacht ineens ik hoor iets en jij was het

pff, gelukkig was het kwijt schreeuwen van mn stem nog ergens goed voor Was even bang dat ik me hier schor aan t bleren was voor nix, maar je hoorde het! Heel Goed!
Citaat:
En vrijdag heb ik reunie van school dus dat is ook leuk.

Ze hebben precies de verkeerde vrijdag uitgezocht... ik heb aanstaande maandag een toets van mn keuzevak (genetica) en das best wel veel wat ik dan moet leren. Tja en t weekend is ook al redelijk druk gepland met paarden enzo... Dus dan kan ik niet ook nog een slaap hoofd gebruiken op de momenten dat ik ff tijd heb om te leren Nouja een volgende keer beter!

Haha nouja met een Tinkertje is niets mis tog? *verder heb ik medisch gezien enzo nergens verstand van ofzo* ben benieuwd hoe voice der kindje er uit gaat zien dan Spannie!
haha alst veulen der is kan Thirz iig mooie foto's maken met der nieuwe toppie camera! *lang leve de lieve Buren!*
zeg en thirz hoe bedoel je "gek om niet thuis te slapen?" wie heeft er nou bijna de hele zomervakantie op t reelaer gewoond
maar weer toppie foto's thirz Nous blijft een mooi paardje, egt zo'n fris hoofdje! *de ene laatste foto is egt super thirz!

en weet je wat mij van de week is overkomen: Gwoon al Tien Hele minuten vertraging in SOUBURG! op dat hele kleine pokke stukje van vlissingen naar daar al zoveel vertraging (en natuurlijk was het de stoptrein die ik moest hebben, en moest ik overstappen in Roosendaal op de internationale trein, waar normaal gesproken precies 10 minuten tussen zit.. dus ik al helemaal bang dat ik de trein zou missen, maar gelukkie had de internationale trein ook 20 minuten vertraging *Hoezo geluk bij een ongeluk!* Kwam alleen wel weer te laat op school )

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 23:08

Ik moet je nog even wat vertellen wat ik gisteren mee heb gemaakt.

Zoals je weet had ik met de overbuurman (van van de Broeke) afgesproken dat ik daar gratis in de bak mocht rijden als ik weer hun al hoefsmid zou nemen. Toen heb ik naar Jolande gebeld en alles aan haar verteld en ze zei dat t goed was, nou ja ze was het er niet helemaal mee eens maar ze kon het wel begrijpen. Nu was ik gisteren naar de hoefsmid gegaan en ik stond nog even eerst met haar te kletsen, niets aan de hand. Toen ik terug kwam was het al bijna donker en gingen we allebij naar huis. Dit was dinsdag... Ik had dinsdag ochtend nog alles schoon gemaakt omdat Jolande er nog niet was. Om 1 uur was ze er nog steeds niet en toen heb ik zelfs nog even gebeld of alles wel goed met haar was enzo...

Woensdag kwam ik op de wei, ik had gereden en was de stal van Shaar aan het uitmesten. Toen kwam ze naar me toe en ze zei dat ze ergens mee zat. Ze vroeg me of ik wist waar ze op doelde... maar ik kon het echt niet bedenken. Toen zei ze opeens dat ze het niet leuk vond dat ik naar de overkant ga om daar in de bak te rijden en dat ik misschien maar beter daar kon gaan staan omdat ze het allemaal niets vond enzo zoals het nu ging... Ik wist helemaal niet dat dit bij haar speelde en ze overviel me er echt mee dus ik barstte echt in tranen uit. Ze wist niet echt wat ze met me aan moest want ze zei dat ze niet zo'n reactie had verwacht... Ja ik voelde me nogal genaaid omdat ze eerst zegt dat het goed is en dan opeens boos op me wordt en eigenlijk verteld dat ze me liever ziet gaan als komen. Ze vertelde ook dat het haar allemaal niet om het geld gaat enzo en dat ze het gevoel had dat ik haar verraadde door met de overburen om te gaan. Tsja wat moet je dan....

Ik heb nog flink wat gejankt die middag en avond, want ik voelde me flink verraden door haar...Ik heb heel de nacht niet echt kunnen slapen want er spookte vanalles door mn hoofd... zou er nog meer spelen als alleen dit? Ik had het idee dat alles toch altijd goed ging en dat ik altijd voor haar klaar stond en dan krijg je opeens zoiets....

Vandaag heb ik haar opgebeld omdat ik niet goed snaptte waar dit nou eigenlijk op sloeg. Ze zei dat ze ook niet had verwacht dat ze het zo vervelend zou vinden dat ik nu bij van de Broeke in de bak rij en besla... maar het had haar toch flink aangegrepen en ze voelde het als verraad. Dus ik ook mijn verhaal gedaan, ik wist van niets en dus overviel het me echt... Ze vertelde dat ze de nacht ervoor niet had geslapen en dat ze zich dus eigenlijk steeds bozer had gemaakt waardoor het rotter overkwam dan ze bedoelde....

Dus ik vroeg haar of er nog meer dingen speelden waarvan ik dus geen weet had... komt ze er opeens mee dat ze het eigenlijk vervelend vind dat Sharon een stal heeft en dat haar pony's altijd buiten moeten staan, ook met slecht weer. Dit komt doordat de grote stal vol zit met stro.... Dus ze vond het vervelend dat alles om Sharon draait... maarja wist ik veel!!! Ze vertelde nog veel meer maar dat weet ik allemaal niet meer...

Maar ik had toch al een probleem, omdat ik vanaf 30 januari 3 hele dagen stage moet lopen. Dus dan kan ik de stal niet uitmesten enzo... Dus daar zat ik ook al wel mee... En ja ik ben het buitenrijden ook een beetje beu. Ik wil weer eens contacten met iemand anders als Jolande.. Want ik rijd altijd maar alleen en dat heb ik nu ook wel weer gezien. Dus nu hebben we besloten haar terug te zetten op Groot Prooijens... Ik vind het aan de ene kant vervelend omdat ik dan Corneli weer zie enzo, maar ik vind het ook leuk omdat ik dan weer allemaal mensen om me heen heb. Dusja dat is een heel verhaal....

Ik heb naar Groot Prooijen gebeld en er is nu nog geen plek, maar ze zijn bezig met containers te regelen om dus meer stallen te krijgen. Volgende week dan moet ik op t paard van Iris rijden dus dan hoor ik wanneer ik kan komen...

Ze hebben er trouwens nu 4 haflinger hengsten staan en 1 friese hengst, echt leuke paardjes! En die willen ze nu apart zetten omdat ze nogal klierig zijn met andere paarden, veel hinniken en tegen de stal aantrappen... Dus hopen dat Sharon een mooie stal krijgt!

Dus dat wordt nooit meer op Katja en Joy rijden.... wel heel jammer... en ik moet weer verder gaan fietsen enzo maar t gaat gewoon even niet anders met school enzo... En Iris wil Sharon ook waarschijnlijk rijden als ik 4 maanden naar Afrika volgend jaar februari...

Tsjonge jonge... wat een verhaal he?

Kusjes Barbara

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:54

Tjonge Bar wat een verhaal, maar wel met een goed eind!
Tja mensen, leuke reactie's maar ik heb weer twijfels, want net als mieamore zegt, voice is nogal moeilijk hengstig en is het al lang niet geweest, is wel bekend bij fjorden.
Ze is een aantal keer hengstig geweest van stud, toen ze nog op paardoes stond, en 1 keer van Bas, das een fjord op de zwaanhoek.
Maar het is alweer een dik half jaar geleden dat ze met ruinen heeft gestaan dus wil ze maar niet hengstig worden.
Van sturm mag ik haar laten snuffen met de hengst wessel (van sturm) maar die bijt ze alleen maar.
Ik ga er nog een paar nachtjes over denken en als ik het toch niet doe, dan doe ik haar volgend jaar als ik geld heb laten dekken door een ford!
Ook leuk, maar ja dan zijn we weer twee jaar verder!

Heej is Bianz al terug van vakantie?
En Cis ga je nou nog rijden morgen?
Sms me dan even, want anders ga ik zelf, want ik ben vrij!

Ik ga nu werken.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 19:07

Arme Bar Wel vaag dat ze ineens zo moeilijk doet, ze had gwoon meteen moeten zeggen wat haar dwars zat, maarja.. das ook wel moeilijk natuurlijk.
Nouja hopen dat Shaartje een mooi stalletje krijgt en dat jij t naar je zin gaat hebben op je nieuwe plekje! Maar het blijft natuurlijk wel rot, je had Shaartje zo lekkr dichtbij en Joytje...

Citaat:
Ze is een aantal keer hengstig geweest van stud, toen ze nog op paardoes stond, en 1 keer van Bas, das een fjord op de zwaanhoek.

Van sturm mag ik haar laten snuffen met de hengst wessel (van sturm) maar die bijt ze alleen maar

Tja dan moet de onweerstaanbare Stud nog maar een keertje bij Voice op bezoek gaan! Die ontmoeting doe je dan net voor dat je naar de Tinker gaat, dan is Voice-je weer helemaal verliefd op stud.. Zet je voice zo snel mogelijk op de trailer en op naar de tinker (verliefdheid maakt blind) dus t verschil tussen de Tinker en Stud ziet ze vast niet Probleem opgelost!
sorry Nel heb er veels te weinig verstand van om egt een duidelijk, hout snijdend advies te geven... Maarja over 2 jaar pas een veulentje duurt wel lang!
heb nog ff een plaatje van een Fjinker opgezocht:
op de site en dan het paardje Belle ziet er wel leuk uit!
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=271607

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:26

Jeeeej ik heb mijn toets gehaald vandaag... het was een mondelinge toets (ILY... Bianz weet wel wat dat is...) en ik heb een GOED gekregen! Ole ole ik ben echt super blij...
Volgende week krijg ik te horen wanneer ik met Shaar terecht kan op de manege... ik ben benieuwd!

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 20:05

als je voice door deze tinker wil laten dekken moet je haar daar een tijdje met de hengst laten staan in een wei.
kans is dan groot dat het wel leukt.

je kan ook wachten tot het voorjaar en dan laten dekkken door een warmbloed.
de kans dat je een groter paardje krijgt is dan groter.
zou er even goed over nadenken, en dan een beslissingen nemen.

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 10:06

Ja ben nog steeds aan het nadenken.
Ik had gevraagd of mijn pony daar mocht staan bij die hengst, maar ze hadden geen plek daarvoor.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 20:55

haha, nou vandaag hebben mariekje en ik weer een ouderwets dagje pdoes gehad: Met spannend moment! *eigenlijk lieg ik nu we hadden er 2! *

tijdens de tweede les liepen mn pa en ik naast C. met Stud (je voelt um al aan komen zeker...) nouja we hadden net gedraafd en mochten naast Tosca op de AC lijn gaan staan. Nou dat ging heel even goed en op eens draait stud zn kont naar Tosca en begint te meppen en blijft maar meppen! *Ja, heb marieke al gezegd dat ze der paardje beter op moet voeden!* Nouja omdat Stud dus zo scheef aan t "bokken" was viel C. op de grond... Waarschijnlijk heeft mn vader C der val gebroken, want ze had helemaal nergens last van (Pff.. gelukkig maar! en ook maar goed, want ze hebben haar nadat ze gevallen was zo snel mogelijk achter stud vandaan gehaald. Had ze wat gebroken ofzo, was dat natuurlijk niet egt de beste manier geweest, maarja dat zie je snel genoeg aan de ruiter...) Iedereen geschrokken natuurlijk (en boos op stud!) maar C. wou tog egt weer op der lieve studje, dus nog even alles gecheckt en C weer op der paard gezet *heeft ze dus de rest van de les met een big smile op der gezicht rond gereden! nouja je moet t maar durven!

Smiddags hadden we vrijwilligers les en we mochten een sprongetje doen! Maarja omdat Nicole de hele week al een beetje woest was en Stud vandaag ook niet de braafheid zelfe was, moesten die egt nog een keertje lopen dus uiteindelijk reden we met Colle, Studje, Indi, Balou en Nanda in de les..
Nouja Stud is gwoon motorisch gestoord *kwam hij net niet uit voor de sprong maait ie nog even met zn voorbenen nutteloos door de lucht en weet zich tog nog over de sprong heen te gooien hoe die t doet geen idee, maar t ziet er wel een beetje apart uit!
Colle was zowaar braaf deze les, netjes bijna alle sprongetje gesprongen Heel goed! net als Indi trouwens ook netjes alles gesprongen!
Tja en dan Nanda, op naar de sprong in draf, netjes voor de sprong over naar een rustig handgalopje, gooit der voorkant de lucht in.... en op de één of andere manier krijgt dat paard t voor elkaar om tog nog langs de sprong te vliegen *bijna met der volslanke buik tegen de staander aan!* Blijft een apart paardje...
En balou.. is een toppie pony!

zeg en thirz nu moet je me tog nog eveniets uitleggen...
na de les hadden we netjes de paardje afgezadeld enzo, komen we in de kantine om nog ff na te praten, komen we op je verslaving. Dus ik vraag aan die meiden, zeg weten jullie nog jongens namen met een S... Dus Marcelle vliegensvlug een naam roepen, is dus serieus de eerste naam die Marcelle roept is: STIJN! Vraag ik me af Thirz, hoe komt ze aan deze info... niet van mij dus!
(tja das natuurlijk ook een kenmerk van een typisch paardoes dag, LOL t enige was we misten waren een paar mensen van de typisch paardoes gang...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 11:29

Ben gister aaf helemaal iets vergeten te vragen..
Mariekje hoeveel stappen had je nou gister? (de stappen van Nanda niet meegrekend?) Was Chris nu overtuigd van je super concitie? en heb je nog stappen geteld tijdens t stappen?
haha, ik zie je egt al volgende keer bij die kennisen op bezoek: "ja tuurlijk 4000 stappen is ook egt al heel veel, ja das waar! Maarre ik had er lekkr veel meer! "

hoe was t stappen gister? Nog bepaalde, Speciale Toppe Tyfes gevonden?
nou ik ga weer lekkr vrolijk verder met leren :S jippie!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:41

Nou, volgende week ben ik er hoor!!
Ik heb gister lekker in het zonnetje een buitenritje gemaakt, de bospaden waren weer opnieuw platgewalst, dus je kon er nu goed op rijden! En Nel, weet je al wat je gaat doen? Snap wel dat het een moeilijke keus is!
Owja, hoe Marcelle dat weet? Ik ben gewoon telepatisch met haar verbonden!

Marieke en ik waren gister dus nog even naar Natio, en je raad t niet: maar mn broer was er!! Ben nog nooit zo leuk uitgeweest met mn broer, hij komt echt NOOIT in Natio. Hij had al heel wat op (lees: zat dus) maar we hebben erg lol gehad. Tegen iedereen zei hij "Dit is mijn zusje!!" Hij mag vaker komen hoor! ( hij schaamde zich wel een beetje, want ik mocht het aan niemand doorvertellen...gelukkig komt ie niet op bokt )

Nou, en toen hadden Marieke en ik ook nog een spannend moment bij het naar huis gaan....toen we buiten kwamen stonden we nog ff met Ruud te praten (collega van mn broer). Er stond heel veel politie en iedereen stond een beetje te schreeuwen. Ik ging ff polshoogte nemen wat er nu aan de hand was, wat bleek? Een politieman was door zijn eigen hond gebeten en lag daar voor pampus op de grond! Ambulance erbij... En al die dronken mensen stonden maar te schreeuwen, die vonden t vast prachtig ofzo. Dus Marieke en ik dachten: we wachten wel even met het naar huis lopen totdat het was rustiger is.....nou, hadden we beter niet kunnen doen, want zodra die man met de ambulance was vertrokken, kwamen er allemaal politiemannen met knuppels aan om ons van het marktplein af te krijgen! We leken wel een stel beesten die verjaagd moesten worden, was niet echt tof!
Iemand genaamd Sander (jaja) ging tegen een prullenbak schoppen en kreeg toen een flinke mep van de knuppelman.... Even laten ging Sander weer hergroeperen en kwam alles toch weer goed

Ik vond het echt een beetje overdreven gedoe, en we schrokken er echt even van. Maar gelukkig zijn we toch nog veilig thuisgekomen! Heel verhaal, nu ga ik haasten, want ik moet werken! Doeidoei!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:08

Hoi hoi! Bianz is ook weer in 't land (hahaha Nel, de week was nog niet voorbij toen jij 't al vroeg!) Wat een vage acties daar bij Natio gisteren! Ik snap wel dat die zatte mensen heel irri waren, maar om dan meteen iedereen ff de markt af te knuppelen... heel bijzonder! Wel jammer dat ik je broer gemist heb Thirz! Toen met oud en nieuw was 'ie ook wel lachen en had 't wel grappig gevonden hem echt zat te zien! Vraag maar of 'ie vaker naar Natio kan komen!

Heb net je hele verhaal over de Fjinker-op-komst gelezen en ik zou het echt helemaal geweldig vinden als 't wel zou kunnen! Maar ja, het is wel een beetje lastig als Voice niet hengstig wordt van 'm, want dan houdt 't toch echt op! Aan de andere kant kun je 't toch gewoon proberen? Als ze echt niet wil geeft ze vast wel een behoorlijk trap, zo'n powergirl is Voice wel! Ben heel benieuwd wat je gaat doen. Het enige nadeel is natuurlijk dat je ook met een tinker nooit een paard van 1.60 m krijgt...

Met Thirz en Mariekje ben ik al helemaal bijgekletst! Ben superblij voor je Mariekje, dat je nu meer werk hebt! En ook nog wat je leuk vind: eindelijk heb je ook geluk! En met Thirz komt het ook helemaal goed op de Kubus, dus iedereen blij!

Heel goed Bar, dat je ILY hebt gehaald! Ik zei toch dat het echt niet moeilijk was? Die goed heb je zo te pakken hoor, zo lang je maar gewoon nadenkt wat je opschrijft en kunt verdedigen waarom je iets vindt, dan zijn ze echt niet moeilijk! Wie had je trouwens? En eigenlijk wel een geluk bij een ongeluk van je hele Shaar-verhuis-verhaal: eerst was 't echt heel zuur dat 't allemaal zo moet lopen, maar straks is het hardstikke leuk dat je weer in de bak kunt rijden en met anderen samen! Ik hoop dat je snel naar Groot Prooyen kunt!

Met Annemijn gaat 't ook helemaal goed zei ze net; je bent nu al aan 't genieten dat we volgende week uit gaan, hahaha echt een feestbeest!
En als Cis en Nel ook mee gaan, dan is 't feest helemaal compleet!! Jippie!

Hahaha wel grappig hoor Mieamore, dat we je zo weer tegenkomen op bokt! Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is! Je schreef dat je zelf nooit zult rijden; wil je dat ook niet of heb je het nooit gedaan?

Nou nu nog ff verslag van m'n vakantie! Het was helemaal super! Behalve 1 dag alle dagen mooi weer met zon gehad! Ook niet te veel mensen op de piste, precies goed. En natuurlijk coole types spotten hahahaha; om je rot te lachen! Dus ja, nu maar eens alles weer uit gaan pakken (was ik gisterenavond te lui voor) en m'n kamer opruimen en dan morgen weer lekker aan het werk... Zucht, zo'n vakantie is veel te snel voorbij!

Nou, ik heb weer lang genoeg gekletst; aan het werk! Ik redt het jammer genoeg vandaag niet meer naar Nero en Boris te gaan, maar ja, uitpakken gaat nu toch echt voor, anders zit ik nog de hele week in de troep hahaha!
Toedels en tot later!

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:07

ja tum tum is verkocht, helaas kan k dan geen meeting regelen.
ze staat op de hc centrum in wolphaartsdijk.
dus als jullie haar nog een keer willen zien moet je daar naar toe of wachten tot de wedstrijden beginnen.
heb wel foto;s van haar. kan ze eventueel mailen.

bianz ja de wereld is klein, ik rij zelf wel paard maar geen wedtrijden meer.
waar jij op doelt is mijn man die rijd geen paard en zal het nooit doen.

ja nel je kan het ook aan sturm vragen voor een dekking wie weet, zegt hij wel ja zou een mooi paardje uit kunnen komen met de gewenste hoogte.

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:07

Hallootjes.....wat een avonturen he allemaal.....ik wilde weten wat voor link ik moet plaatsen zodat jullie in mijn album de indoor foto's kunnen bekijken, het zijn er 40 en vind t best veel om die allemaal hier te plaatsen....

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 22:45

hallo allemaal, sorry dat ik zolang niet gereageerd heb maar ik heb het verschrikkelijk druk gehad met school. Ik kon dit weekend voor het eerst weer normaal weekend houden dus heb een hoop gerelaxed.
Heftig he dat stappen ik fietste afgelopen donderdag om 03:30 over het fietspad met twee vriendinnen, rijdt er ineens een auto achterons met dronken jongens! :S we zijn maar heel rustig doorgefietst alsof er niets aan de hand was maar ik vond het doodeng!
@Bar: wat een omslag ineens joh! Dat was wel het laatste wat je verwachtte denk ik. Wel jammer dat je dan niet meer met zn tweetjes op buitenrit kan, maarja het heeft inderdaad ook weer voordelen om op een grote stal te staan...
@Nel: ik ben wel benieuwd naar de combi joh! Klinkt wel supergaaf een kruising tussen een fjord en een tinker en dan heb je ook meteen iets wat hoog op de benen staat.
liefs cis

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 13:09

Wel fijn dat Tum tum een nieuw baasje heeft! En Nel, dan gaan we toch gewoon een keertje kijken daar in Wolphaartsdijk? Lijkt me wel leuk!

En Bar, wel een vervelend verhaal zeg, maar zie het positief: nu hoef je je geen zorgen te maken als je een dagje niet meer kan en lekker in een binnenbak rijden heeft ook zo zn voordelen! Misschien kan je dit jaar dan ook met de haflinger-avond meedoen met Shaar ! (of komt die dit jaar nie?)

Ik ben vandaag lekker vrij, dus ga zo ff paardrijden en vanaaf nog zwemmen met Marieke! Toedeledoki!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:58

Tjonge wat een verhalen weer!

Bianz, leuk dat je er weer bent, ik zal gelijk even melden dat het met mijn rugg goed gaat en ik hoop het zo te houden zodat ik geen fysio meer nodig heb!
Iedergeval bedabkt voor de hulp!

Thirz het lijkt me leuk om een keer naar tum tum te gaan.

Nou mieamore, het lijkt me leuk om wat foto's te zien, mijn email adres is: neline_voice@hotmail.com
Wel fijn dat ze een baasje heeft!

En voor jullie allemaal: ik laat voice toch maar volgend jaar dekken, want ik kan het geld goed gebruiken met het huis dat we gekocht hebben en de bruiloft die er aan komt, dus volgend jaar en misschien wordt het dan toch eerst een fjord, maar dat weet ik nog niet!

Het zit er denk ik niet in het uitgaan! Want ik zit nog steeds bij mn zus.
voor degene die het niet weten, mn zwager ligt in het ziekenhuis in rottedam hij had darmkanker.
Maar mn zus heeft een kindje van 1 1/2 jaar en is zwanger, dus over 4 weken uitgerekend, dus nu help ik haar en zorg voor haar kindje.
Maar mijn zwager moet langer blijven dus ik kan nog niet uit.

oke ga nu eten doei

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:46

Hmmm nou hopen dat je toch mee kunt Nel!
Vandaag is de tandarts geweest bij de paardjes... Sharon had allemal haken op dr kiezen... hij vertelde me dat ze pijn gehad heeft tijdens het rijden en dat vind ik echt zonde voor haar...
Echt, je wilt je paardje zo goed mogelijk verzorgen en dan doet t best zeer als je hoort dat je paardje zo veel pijn heeft gehad. Ze had ook allemaal wondjes in haar wangen !

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:19

Nou, nog even wachten dan, totdat we Voice dr veulen kunnen bewonderen ! En vervelend voor je zus en zwager + familie Nel. Fijn dat jij ze zo kan helpen. En zaterdag zien we je nog op de manege toch?

Ik hoor steeds vaker dat paarden haken op de kiezen hebben! Gelukkig wordt er nu ook meer aan gedaan dan vroeger.
Hebben jullie t trouwens ook zo koud onder t rijden, brrr, mn oren vriezen er steeds bijna af

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:52

hoi nel en thirz foto's van tum kan je uit mijn alum halen.
kunnen jullie zelf uitzoeken.
mocht het niet lukken dan hoor ik het wel.
hier de link.
http://amor.mijnalbums.nl/
album van tum odhin zorro en amor hier staan ze in

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 20:06

Thanx, wel leuk om ff te koekeloeren!

En Marieke: Marit heet bramblerose op bokt, kan je dr ff opzoeken!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 20:28

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 21:56

Jammer hoor Nel...
Vervelende ziekte die Kanker Sterkte er iig mee!

Citaat:
Een politieman was door zijn eigen hond gebeten en lag daar voor pampus op de grond! Ambulance erbij

uhm thirz.. kweenie hoor, maar k zag de volgende dag in de krant dat een jongen van 18 uit een cafe gezet was waar hij het niet helemaal mee eens was. Hij vond t toen nodig om een aantal politie agenten in elkaar te knuppelen, waar de politie het dan weer nie helemaal mee eens was. Iig het bleek een gavaarlijke situatie te zijn voor de toeschouwers ofzo dus die zijn op een zo efficient mogelijke manier ff van de markt af getrapt *achjoh aangevallen door je eigen hond of door een tiener, maakt t uit... Moraal van het verhaal: als er de volgende keer weer een opstandje is rond de natio, gwoon lekkr blijven staan kijken... wordt t egt gevaarlijk dan sturen ze jullie wel weg!
(t kan trouwens zijn dat t verhaal hier en daar net niet klopt, want eigenlijk lees ik zelden de krant heb t verhaal dus uit tweede hand )

Citaat:
nu al aan 't genieten dat we volgende week uit gaan, hahaha echt een feestbeest!

Tja ik dacht ik kan het feestbeest in me zelf nu wel eens los laten. Is ook zo zielig als ie de hele tijd binne moet blijven.
Nouja laten we het er maar bij houden dat ik er gwoon enorm veel zin in heb, omdat t gwoon al een hele tijd gelee is dat k ben weesten stappen (Al wel TWEE hele weken! )
Maarre Bianz, jij hebt er tog ook wel zin in?
Enne moeten we nog een thema? *hihi, we doen nou eindelijk eens Raar Met Ons Haar *

en thirz.. koud tijdens t paardrijden niet zo, maar tijdens t wachten op t station best wel! Brr, vandaag is mn neus er bijna afgevroren! *heb hem nog net op tijd weten te redden... *
trouwens paardrijden... Zaterdag avond niet eens wezen stappen en tog had ik op de manege nog zo'n gare kop dat ik t paardje 2 keer op mn tenen heb laten staan! de eerste keer kon ik nog net voorkomen dat ie zn hele gewicht op mijn teen zette, maar de tweede keer (jaja zelfs een ezel stoot zich niet twee keer aan de zelfde steen.. . ikke dus wel!) kon hij tog egt zn hoef pas van mijn teen af halen nadat hij eerst zijn achter been nog even verzet had & nu heb ik dus best wel een blauwe, auwie teen! Achja paardrijden blijft een gevaarlijke sport.

Citaat:
Leuk annemijn dat je op flip ging rijden, leuke hobbel haflinger!

Ja het is idd een leuke haf, soms nog een beetjje te vrolijk *bok bok*
afgelopen zondag heeft Marcelle op Flipper mee gereden in de les, ook zij vond t een leuke vrolijke haf!

Citaat:
ik wilde weten wat voor link ik moet plaatsen zodat jullie in mijn album de indoor foto's kunnen bekijken, het zijn er 40 en vind t best veel om die allemaal hier te plaatsen....

Maar 40 foto's, Mariekje niet zo aanstellen hoor! je hebt tijd zat dus zet ze nou maar gwoon allemaal op bokt!
Wel leuk, kunnen we de show nog eens stap voor stap bekijken! Maarre de link, volgens mij moet je gwoon het album openen waar jij de foto's in hebt gezet. Als je in dat album bent, kopieer en plak je de link in bokt. Zo zou t moeten lukken denk ik.. Spannie, ben benieuwd *wil mn ogen op die ene foto nog even nader bekijken

[edit]Hoezo een heel verhaal
*bedenk me net een leuk Spelletje:
We beginnen met 1 pagina per bericht, dan 2 pagina's dan 3 pagina's dan... Hoezo gejat idee!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:17

Hey Anne, ben nu de foto's in mijn album aan het zetten, ja nu al......!!!!!!! Doe er steeds maar een paar tegelijk anders moest ik 2,5 uur wachten, hoop dat ik steeds foto's kan toevoegen....enne dat stapje voor stapje kijken is moeilijk, want volgens mij staan ze allemaal door elkaar......stomme digi......
Nou ja, ze komen er aan en dat is het belangrijkste....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:32

Heb net ontdekt dat er nummertjes onder de foto's staan...........heeeeeeeeel handig!!!