Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Ja Anne ik hoorde het gewoon! Ik dacht ineens ik hoor iets en jij was het
Was even bang dat ik me hier schor aan t bleren was voor nix, maar je hoorde het! Heel Goed!Citaat:En vrijdag heb ik reunie van school dus dat is ook leuk.
Nouja een volgende keer beter!
Spannie!
Nous blijft een mooi paardje, egt zo'n fris hoofdje! *de ene laatste foto is egt super thirz!
)
Wel vaag dat ze ineens zo moeilijk doet, ze had gwoon meteen moeten zeggen wat haar dwars zat, maarja.. das ook wel moeilijk natuurlijk.Citaat:Ze is een aantal keer hengstig geweest van stud, toen ze nog op paardoes stond, en 1 keer van Bas, das een fjord op de zwaanhoek.
Van sturm mag ik haar laten snuffen met de hengst wessel (van sturm) maar die bijt ze alleen maar
Die ontmoeting doe je dan net voor dat je naar de Tinker gaat, dan is Voice-je weer helemaal verliefd op stud.. Zet je voice zo snel mogelijk op de trailer en op naar de tinker (verliefdheid maakt blind) dus t verschil tussen de Tinker en Stud ziet ze vast niet
Probleem opgelost!
ziet er wel leuk uit!
we hadden er 2! *
hoe die t doet geen idee, maar t ziet er wel een beetje apart uit!
Heel goed! net als Indi trouwens ook netjes alles gesprongen!
Vraag ik me af Thirz, hoe komt ze aan deze info... niet van mij dus!
t enige was we misten waren een paar mensen van de typisch paardoes gang... 
"
Hij mag vaker komen hoor! ( hij schaamde zich wel een beetje, want ik mocht het aan niemand doorvertellen...gelukkig komt ie niet op bokt
)
Wat een vage acties daar bij Natio gisteren! Ik snap wel dat die zatte mensen heel irri waren, maar om dan meteen iedereen ff de markt af te knuppelen... heel bijzonder! Wel jammer dat ik je broer gemist heb Thirz! Toen met oud en nieuw was 'ie ook wel lachen en had 't wel grappig gevonden hem echt zat te zien! Vraag maar of 'ie vaker naar Natio kan komen!
Ik zei toch dat het echt niet moeilijk was? Die goed heb je zo te pakken hoor, zo lang je maar gewoon nadenkt wat je opschrijft en kunt verdedigen waarom je iets vindt, dan zijn ze echt niet moeilijk! Wie had je trouwens? En eigenlijk wel een geluk bij een ongeluk van je hele Shaar-verhuis-verhaal: eerst was 't echt heel zuur dat 't allemaal zo moet lopen, maar straks is het hardstikke leuk dat je weer in de bak kunt rijden en met anderen samen! Ik hoop dat je snel naar Groot Prooyen kunt!
Dus ja, nu maar eens alles weer uit gaan pakken (was ik gisterenavond te lui voor) en m'n kamer opruimen en dan morgen weer lekker aan het werk... Zucht, zo'n vakantie is veel te snel voorbij!
ik fietste afgelopen donderdag om 03:30 over het fietspad met twee vriendinnen, rijdt er ineens een auto achterons met dronken jongens! :S we zijn maar heel rustig doorgefietst alsof er niets aan de hand was maar ik vond het doodeng!
! (of komt die dit jaar nie?)
!
! En vervelend voor je zus en zwager + familie Nel. Fijn dat jij ze zo kan helpen. En zaterdag zien we je nog op de manege toch?
Sterkte er iig mee!
Citaat:Een politieman was door zijn eigen hond gebeten en lag daar voor pampus op de grond! Ambulance erbij
kweenie hoor, maar k zag de volgende dag in de krant dat een jongen van 18 uit een cafe gezet was waar hij het niet helemaal mee eens was. Hij vond t toen nodig om een aantal politie agenten in elkaar te knuppelen, waar de politie het dan weer nie helemaal mee eens was. Iig het bleek een gavaarlijke situatie te zijn voor de toeschouwers ofzo dus die zijn op een zo efficient mogelijke manier ff van de markt af getrapt
*achjoh aangevallen door je eigen hond of door een tiener, maakt t uit... Moraal van het verhaal: als er de volgende keer weer een opstandje is rond de natio, gwoon lekkr blijven staan kijken... wordt t egt gevaarlijk dan sturen ze jullie wel weg!
heb t verhaal dus uit tweede hand
)Citaat:nu al aan 't genieten dat we volgende week uit gaan, hahaha echt een feestbeest!
)
*
*
de eerste keer kon ik nog net voorkomen dat ie zn hele gewicht op mijn teen zette, maar de tweede keer (jaja zelfs een ezel stoot zich niet twee keer aan de zelfde steen.. . ikke dus wel!) kon hij tog egt zn hoef pas van mijn teen af halen nadat hij eerst zijn achter been nog even verzet had
& nu heb ik dus best wel een blauwe, auwie teen! Achja paardrijden blijft een gevaarlijke sport.Citaat:Leuk annemijn dat je op flip ging rijden, leuke hobbel haflinger!
Citaat:ik wilde weten wat voor link ik moet plaatsen zodat jullie in mijn album de indoor foto's kunnen bekijken, het zijn er 40 en vind t best veel om die allemaal hier te plaatsen....