Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TwinklebelJarig

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:33

Ik heb voor zondag met Marcel Knaapen (Don_Marcello hier op Bokt) een afspraak gemaakt voor een fotoreportage. Ik hoop dat het weer een beetje meezit. Ik wilde al heel lang een fotoreportage laten maken van Tos, was van plan dat van de zomer te laten doen, als ze weer een beetje in conditie zou zijn.
Gelukkig had hij nog een plekje vrij om zo snel te komen. Dit krijg ik van mijn ouders en oma voor mijn verjaardag, moet ik ze alleen nog even gaan vertellen. Ik ben 27 maart jarig, maar ga het maar niet vieren dit jaar. Denk niet dat ik echt zin heb in een feestje als ik 22 maart Tos heb laten gaan.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:46

Ik hoop ook voor je dat het weer een beetje mee zit, hij maakt wel prachtige foto's!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:29

Trouwens..
Morgen is Evita officieel 5 jaar van mij Afbeelding

(en deze zomer ken ik Evietje gewoon alweer 7 jaar.. wat gaat de tijd snel he!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:36

getver wat gaat het toch allemaal snel he jongens....

ik 'heb' jol nu ook alweer ruim een jaar, diddletje die al zo snel groot wordt, lady die binnenkort wat nieuws op de wereld zet, terwijl fieke afscheid moet nemen.....

wordt er een beetje verdrietig van af en toe. wat was het leven in groep 2 dan mooi he Cool

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:53

Zo ireen, dat gaat snel zeg!
Het kleurtje moet Evita erg mooi staan, snel foto's schieten maar weer Haha!

Didl is zeker volwassener geworden, echt een stoer mannetje!

Vandaag was ik niet zo heel vrolijk en het werd me allemaal een beetje te veel. Dus ik stond bij Lady in de stal beetje down te zijn. Komt Lady heel lief naar me toe, even een briesje in mijn nek. Toen hield ik het al helemaal niet meer. Ging ze ineens heel gek gapen...zag er best dom uit, dus ik schoot in de lach en ze bleef maar doorgaan. Daarna hele gekke bekken trekken en tegen me aanschuren en dan heel lomp kijken. Ik begon steeds meer te lachten en het was gewoon helemaal over. Zag het allemaal weer zitten. Ik denk dat Lady het gewoon aanvoelde, want ze was ineens zo lief en begon uit het niets te gapen en gek te doen. Ben zo blij met mijn meisje Lovers

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:27

Mijn vriendin op school heeft helemaal geen verstand van paarden, maar vindt het wel leuk om al mijn verhalen aan te horen over Lady en d'r uber-bolle buik. Dus vandaag had ik het er weer over (wanneer niet Clown ). Dus ik zeg: Ze eet echt super veel tegenwoordig. Dus zegt mijn vriendin heel serieus: "Eet ze nou ook augurken nu ze zwanger is" Dat hoofd van haar...zie het nog steeds voor me...helemaal serieus, zonder enige zenuwtrekking ofzo. Ik lag zowat naast me stoel van het lachen Haha! Bloos Clown Cool . Toen ik weer op mijn stoel geklommen was, zei ik: Nee, Yvon...ze eet het niet, maar dat betekend niet dat ze het niet lust". Dus zij gelijk: "Ohh...dus paarden eten geen augurken?"
Hahha...heerlijk zo'n vriendin...sorry...krijg nog de slappe lach als ik er aan denk!!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 09:13

Wat een raar weer vandaag!! Dan regent/hagelt het, schijnt de zon dat gaat het ineens sneeuwen.. Verward nu schijnt de zon weer lekker, maar ja voor hoelang he? Clown

Hoop dat het toch nog een beetje lekker weer blijft van het weekend, heb ik wel even zin in Haha!

Enneh vanmiddag allemaal ff flink duimen voor Mike, want vandaag is DE DAG! het NK!! *o/* (hij moet rijden ff voor 17.30) OK dan!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 09:33

weeronline zegt dat het eind deze week zelfs rond de 15 graden gaat worden!!! Haha!
ik mag opschieten met het kopen van een "tussendeken" Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 10:03

Kleine Diddle, ca 3 maanden oud, voor het laatst samen met mama (let op dat kroeshaar van Diddle Haha! )
Afbeelding

Mama voorop
Afbeelding

Dit is zijn papa: Bram vd Gathe
Afbeelding

Dit is een beetje onduidelijke foto, maar dat was zijn 1e zomer bij ons. Biz was zijn surrogaat-mama Lovers Biz liet het ook echt toe dat Diddle ging drinken (voor de niet-weters Biz is een ruin Clown ) en Diddle schuilde onder de grote buik van Biz als het regende *LOL* maar daar heb ik helaas geen foto's van
[img] http://pic17.picturetrail.com/VOL813/33 ... 744506.jpg
[/img]

En als laatste, de mooie standfoto, dit is echt mijn lievelingsfoto van Diddle:
Afbeelding

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 10:05

Binar schreef:
Dit is een beetje onduidelijke foto, maar dat was zijn 1e zomer bij ons. Biz was zijn surrogaat-mama Lovers Biz liet het ook echt toe dat Diddle ging drinken (voor de niet-weters Biz is een ruin Clown ) en Diddle schuilde onder de grote buik van Biz als het regende *LOL* maar daar heb ik helaas geen foto's van
http://pic17.picturetrail.com/VOL813/33 ... 744506.jpg
[/img]

Snap niet waarom die foto het niet wil doen... vvaaaag
Nog een poging Bloos

Afbeelding

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 10:35

Ja die oude foto's bedoelde ik . Dan zie je zoveel verschil met hoe hij nu is. Voorpluk met pony, dat is t inmiddels terwijl t eerst alleen een beetje kroes was.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 18:40

Citaat:
Ik mag opschieten met het kopen van een "tussendeken"
Zeker weten, want dit is de laatste week met 40% korting op de dekens!!!

Lady heeft geloof ik genoten van de sneeuw-vrij Knipoog .
Super braaf met rijden, heel rustig met haar koppiej aan de voorkant en weer helemaal fris in d'r hoofd. Heerlijk. Was toch wel goed dat weekje niks doen. Heb de hele week al heerlijk kunnen rijden!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 19:56

Hier de primeur: Haha!

Diddle in het tuig
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Aad (vader Mirjam) wilde al bijna de wagen erachter hangen Haha!

Afbeelding

Beetje jammer dat er geen close-up is gemaakt van Diddle (Stalgenoot wist niet hoe ze moest zoemen Clown Tja ik had zelf echt niet op de foto gehoeven hoor Knipoog )

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:08

Wow wat issie stoerrrrrrrrrrrrr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:12

Ja het is nu een echt paardje aan het worden...als ie braaf is mag hij missch ook mee op vakantie Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:47

Gaaf zeg Anous, wordt echt een stoere shet.
Blijft hij ook voor de rest van zijn leven hengst?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:52

Leuk he, Diddletje in het tuig Haha!
hij was echt braaf,
we worden nog een echte men-stal *LOL*

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:53

tof en gaaf tuigje ziet er leuk uit

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:08

elady schreef:
Gaaf zeg Anous, wordt echt een stoere shet.
Blijft hij ook voor de rest van zijn leven hengst?

Jep, ik hoop het wel Haha!
Wil hem ook ter dekking gaan zetten, maar ga ik denk ik toch pas volgend jaar doen...
Diddle is gewoon zo vreselijk braaf en lief, kan gewoon naast merries staan op de poetsplek, brult wel een beetje en kijkt uiteraard ook wel, maar zal verder niets doen. Hij weet inmiddels wel hoe HET moet, want dat heeft Tante Eviet hem vorig jaar wel geleerd Bloos
Zelfs bij Zarah (12 jaar) is hij wel braaf (alleen niet echt bij longeren, dan wil hij nog wel eens 1 kant uitlopen en neemt Zarah dan mee) Schijnheilig
Longeren met lijn vindt hij zowieso nog niet echt heel leuk, het kwartje is nog niet voor 100% gevallen Haha! Ach komt allemaal goed, eerst nog even lekker genieten van zijn jeugd. Het echte werk kan hij straks nog lang genoeg doen Ach gut Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:15

Dat Diddle 'vervelend' doet met longeren is denk ik niet zo heel raar. Als hij met Ko of Biz wordt gelongeerd mag hij natuurlijk altijd voor spek en bonen meedoen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:15

Hoezo wilde je eigenlijk weten of Diddle hengst bleef, Elady, zoek je nog een leuke dekhengst voor Lady? Knipoog
Diddle is wel een mini-friesje hoor, wordt vast een leuke combi "frieslander" Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:16

Ja op die stand foto lijkt hij veel groter.... leuk voor Lady Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:26

Anoes ben je er nou eigenlijk nog achter gekomen wie zijn ouders zijn?
In dat geval kan hij ingeschreven worden bij het NMPRS en naar de hengstenkeuring.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:45

Citaat:
Hij weet inmiddels wel hoe HET moet, want dat heeft Tante Eviet hem vorig jaar wel geleerd
Weet het topic van Irene nog of het kon dat Evita drachtig was van Didl en toen de opluchting toen ze hengstig was.

Waarom ik het wilde weten: Vind hem gewoon erg gaaf en zeker als hij zo braaf is zou ik hem lekker hengst laten. Weet niet of het Lady het zo leuk vindt...zou wat zijn...wat krijg je dan voor soort paardje. Paardje van 1,40? Zie het al voor me!

Irene: Nog gefeliciteerd met het 5-jaar eigen paardje. Nog iets speciaals gedaan vandaag?

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:02

Ja Ireen, van harte GEBAKKKKKKKKKKKKK