Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Dus ik zeg: Ze eet echt super veel tegenwoordig. Dus zegt mijn vriendin heel serieus: "Eet ze nou ook augurken nu ze zwanger is" Dat hoofd van haar...zie het nog steeds voor me...helemaal serieus, zonder enige zenuwtrekking ofzo. Ik lag zowat naast me stoel van het lachen
. Toen ik weer op mijn stoel geklommen was, zei ik: Nee, Yvon...ze eet het niet, maar dat betekend niet dat ze het niet lust". Dus zij gelijk: "Ohh...dus paarden eten geen augurken?"
nu schijnt de zon weer lekker, maar ja voor hoelang he?

)

Biz liet het ook echt toe dat Diddle ging drinken (voor de niet-weters Biz is een ruin
) en Diddle schuilde onder de grote buik van Biz als het regende
maar daar heb ik helaas geen foto's van
Binar schreef:Dit is een beetje onduidelijke foto, maar dat was zijn 1e zomer bij ons. Biz was zijn surrogaat-mamaBiz liet het ook echt toe dat Diddle ging drinken (voor de niet-weters Biz is een ruin
) en Diddle schuilde onder de grote buik van Biz als het regende
maar daar heb ik helaas geen foto's van
http://pic17.picturetrail.com/VOL813/33 ... 744506.jpg
[/img]
Zeker weten, want dit is de laatste week met 40% korting op de dekens!!!Citaat:Ik mag opschieten met het kopen van een "tussendeken"
.

Tja ik had zelf echt niet op de foto gehoeven hoor
)

elady schreef:Gaaf zeg Anous, wordt echt een stoere shet.
Blijft hij ook voor de rest van zijn leven hengst?
Ach komt allemaal goed, eerst nog even lekker genieten van zijn jeugd. Het echte werk kan hij straks nog lang genoeg doen
Weet het topic van Irene nog of het kon dat Evita drachtig was van Didl en toen de opluchting toen ze hengstig was.Citaat:Hij weet inmiddels wel hoe HET moet, want dat heeft Tante Eviet hem vorig jaar wel geleerd