Aah, dat heb je hier in Friesland ook, als het waait, dan voel je dat ook goed! En als je dan op een fietspaadje tussen 2 sloten fietst... Gelukkig ben ik vandaag ook vrij!
ik ben ook vrij hahaha maar ik heb vanavond nog tentaen.. brrr
gister samen met twee jaargenoten tentamens geoefend en het viel me nog best mee
maar carmen, trek je niets aan over mijn negatieviteit over zeeuwen/zeeland.. dat is mij van kleinsaf aan ingegoten, ik woon in brabant tegen de grens met zeeland, dus dat is nogal haat en neid hier
jaaaaa ik ga wel mee, als jullie in week 28 gaan tenminste, ja toch? sorry kon niet reageren was op stal.
heb trouwens op Bente gereden, best leuk voor een keer, hoef er niet vaker op, alleen volgende week nog. ze was erg moeilijk in galop, dat ging nogal moeizaam. en soms ging ze OPPEENS stilstaan wat zwaar irritant was, soms moest ze poepen, maar soms ook weer niet enzo. was verder wel leuk
en 3 januari is bij ons kijkles en ik mag de uitnodigingen ontwerpen. :D
Hoe ging je tentamen Loes? Of miss is ze nog wel bezig..
uhm, vind ik lastig te zeggen.. het viel mee, ik wist best veel wel. maar sommige dingen wist ik ook echt niet.. maar het is dus afwachten of het een voldoende is of niet! een 4 is het zowiezo wel (die moet je maximaal halen anders mag je niet meer herkansen)