Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vnaaf na me werk nog maar een naturelpannenkoekie eten. 

ze is leuk he 
. Vind dr echt geweldig en zit ook fijn
_Linn_ schreef:Zo me jophurs zijn besteld, die moesten helaas uit een ander filiaal komen. Dus ik moet dinsdag nog even met me kapotte jophurs rijden. Ook heb ik een staartborstel gekocht en een plastronspeld. Nu zo op naar city plaza.

Wel zou ik m toch op de foto laten zetten voor de keuring hoor!! Met Dorey was na de buigproef en alles ook niks mis, niks aan te zien en was klinisch 100% goed. Maar op de foto bleek ze toch 4 fragmentjes (ocd, geloof ik) te hebben. het hoeft niet dat ze daar last van krijgen maar t kan wel. Die fragmentjes kunnen zo verwijderd worden, kost alleen wel ongeveer 1000 eurie per fragmentje.... en het schijnt dus dat heel veel paarden dat hebben zonder dat je t weet. daaruit blijkt ook maar weer dat t geen probleem hoeft te worden... Maar helemaal omdat ferro die afgescheurde pees heeft gehad lijkt t me wel verstandig op de foto te zetten. Want nu kan die dr misschien wel helemaal goed mee lopen maar wie weet blijkt t als t constant word belast ineens niet meer goed te gaan... Nou weet ik niet of je pezen echt op de foto ziet, maar ik denk dat je beter nu 600 euro extra aan je keuring uit kan geven en weten dat je een goed pard koopt, dan er nadat ie beleerd is achterkomen dat ie toch wat heeft. En t lijkt me verstandig dat je voordat je m koopt dr toch wel 1 of 2 keer opgezeten hebt! Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Als je wilt kan ik dinsdag ook nog wel even bij linda informeren of zij n goeie dierenarts weet? altijd fijn om n beetje keus te hebben...
Ik heb ook 2 ritjes (of eigenlijk 1,5) op josha gereden, vond dr ook echt n scheetje
merkte dr toen overigens nog niks van dat ze trapte. reed juist express beetje voor in de groep want achterin was ze echt langzaam.
(oke flauw grapje)
ik heb lekker al iets voor dr
!
we willen wel fotos he