Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kan er niks anders van maken, ze deed zo haar best.. Veel overgangen laten maken, daarna nog ff 10 minuutjes vrij gesprongen.. Echt grappig, Lay was klaar en heeft nog 4 rondjes uit der zelf gegaloppeeerd en automatisch ook de hindernis mee gesprongen, zo leuk vond ze het haha
Daarna lekker buiten uitgestapt en we zijn alleen onder het spoor door gegaan!!!!
Volgende keer maar een keertje proberen???
en je moet er vanaf... Mag ik er dan 1 reserveren?
sybje schreef:Goeiemorgen!
Hee Aniet! Mocht je een rood poesje over hebben uit je aankomende nestjeen je moet er vanaf... Mag ik er dan 1 reserveren?
![]()
Mooie foto's van Lay! Ben blij dat het rekken en strekken heeft geholpen!
Dus moeders heeft hem aan het werk gezet met na het loswerken en uitrazenbalkje lopen....net zolang totdat meneertje er rustig overheen kon stappen. Zo, geen gedoe meer, hard gewerkt en na een lekker hapje weer terug naar de vriendjes in het land!
model sport fjord.....hahaha
bij de vader en moeder van onze toekomstige pup gekeken
zoo gaaf !!!!!!
lirote schreef:vandaag ging ik naar tes en lil
heb ze gelijk mee genomen staan nu weer heerlihjk hier op stal
geef ik het eens een keer uit handen zie je je ze na een week zijn ze zo ongeveer 10 kilo per dag afgevallen
wat blijkt ze hebben er geen eten gekregen
ach wat hebben die dieren honger
Ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo zijn! Misschien wat naief maar ik vind dat zo vreemd!