ik studeer nog maar zit in mijn laatste jaar (4e jaar) van de opleiding Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek variant Medisch Diagnostiek (hele mond vol) en ben nu bezig mijn stage van 5 maand af te ronden waarop ik meteen doorga op hetzelfde lab met mijn afstudeerstage van 5 maanden. Loop nu stage in het UMCG bij de afdeling genetica in een research groep naar Spinocereballaire Ataxie (SCA)
Marjan1984
Geplaatst: 20-05-11 12:40
Ik heb eerst vwo gedaan maar ben toen heel erg ziek geworden waardoor ik niet meer naar school kon. Toen ben ik terug gegaan naar de Havo omdat ik toch een hbo opleiding wilde doen. Havo 4 en 5 heb ik toen vanuit thuis gedaan.
Na de Havo bedoel je? HBO logistiek en technische vervoerskunde. Dit op de Vervoersacademie in Venlo. Dit ook gewoon netjes afgemaakt en ben nu ook werkzaam in de logistiek (na eerst fulltime op de vrachtwagen gezeten te hebben).
Bijna weekend! Nog 4 kleine uurtjes werken, morgen zou het mooi weer worden, lekker!
Nog leuke plannen in het verschiet? Ik ga zondag mee groomen met het stalgenootje dat ook naar de IW komt. Haar paardje is nog wat jongig in zn gedrag rondom trailer e.d. Vindt dat altijd wel een beetje spannend, komt ook omdat mijn eigen knollie zo ontzettend braaf is!
Ik ga morgen weer mee als groom naar de Hendrikscompetitie met een 4 jarige en een 5 jarige, zondag is crosstraining en ook de sterfdag van mijn vader dus ga samen met mam naar de begraafplaats toe enzo.
Ik ga over 1 uur en 45 min naar huis. Gaan dan met tutje naar de DA om te kijken of het ei weg is. Ze is gister namelijk gedekt vanavond naar de divoza om een zwarte muts te kopen voor tut, haar maantop was altijd al dramatisch maar nu is het ook nog heel dun geworden dus krijgt ze met dressuurwedstrijd een muts op. Lekker makkelijk en ik vind het ook mooi
heb haar nu 2,5 jaar niet in de dressuur gestart ben dus benieuwd! Wil haar eigenlijk nog naar de M dressuur hebben dus ben serieus aan het trainen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik alleen nog maar met springzadel heb getraind...