Astor schreef:Goede morgen!
Ik wens jullie allemaal nog een fijne tweede kerstdag!
Jij ook meis!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lekker dan.... En wat denk je dat m'n Xandertje doet!
Alleen z'n oortjes naar achter maar verder niet aan de kletter ofzo 
Heb zo lekker gereden ! En moeders heeft uitgestapt
Jawel
ik moest 'm vasthouden en ernaast lopen. En als ik hem dan eventjes los liet : Hou nou vastttttt !!!
).
!! Jaa hij is gelukkig weer wat vooruit gegaan, ben blij dat hij braaf was! Dat weigeren is best lastig uit te zitten volgens mij , aangezien die zo klein en ielig is hhaha
. Maar nieuwjaarsspringen, dat word echt zweten hahah
! Hoop dat hij het gewoon doet!
! Ik rijd om half 8! Ik hoop echt met ringo te kunne komen, ging vorige week opzich wel goed op victor. En we haddn uiteindelijk een aardig brede en hoge oxer gesprongen en dat voelde ook super. Maar ik was zo chagerijnig in het begin, aangezien die nergens meer op reageert, om hem nageefelijk te krijgen dan. En dat slaat dan weer op hem, bokte zelfs een keer, en dan gaat het helemaal niet meer. Springen gaat echt super maar dat dressuur is 10 x niks.. Duss ik hoop echt dat ik met ringo weer kan springen, anders doe ik nieuwjaarsspringen p een ander, want drie weken achter elkaar niet springen en dan ineens wedstrijd is niet eerlijk tegenover hem. Duss allemaal duimen op goed weer hahah
Pebbs schreef:Jaaaa ze vond het wel spannend hoorik moest 'm vasthouden en ernaast lopen. En als ik hem dan eventjes los liet : Hou nou vastttttt !!!
! 
! Ik heb gewoon vanaf vandaag hem al 2 weken niet gezien énnn gereden, arme mij he
aan de longe kan ook nog toch? Of mag je dat niet in de bak hebben?
, maar die paarden kunne dan zoo heet zijn.. In dat opzicht kun je beter een pony hebben, geen arabier dan hahah, die zijn net wat meer te houden , minder kilo's in iedwr geval
. Stappen kan nog, draven kon ik ook niet lang hahah!
. En op msn volgens mij ook , miss via sms nog en hyves miss in een grijs verleden