En ik zit nog steeds te wachten op mijn rooster van mijn werk voor volgende week, want dan weet ik of ik nog kan komen helpen met het ponykamp!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:har166 schreef:jaaaa mn pubers waren braaf.
Ik kom volgend weekend taart brengen/eten, want vdaag was mn laatste 'normale' werkdag op LC, maar tegen de tijd dat ik klaar was met alles was het half 6 en zat iedereen aan de pasta, ja dan ga ik geen taart meer halen. Dus die komt er volgend weekend taart!!
Har, taartje was lekker hoor.
Foto komt nog, staat nog bij Lucy op het toestel, dus nog even wachten totdat ik die krijg.

xan schreef:Gezellig Sanna dat je er ook bent.
Dan heb ik meteen een vraagje aan je.
De vorige keer heb je me geleerd mooie knotten te maken, en dat gaat echt goed nu![]()
Deze keer zou ik graag leren goed te bandageren.
Kun jij mij dat goed uitleggen en leren ???
Ik vind het namelijk altijd zo'n mooi gezicht, want of het nu zo functioneel is,
weet ik niet. En dan eigenlijk alleen de voorbenen.
(maar voor de dvd misschien wel mooi om 4 benen te bandageren)

zo jammer!!

ze blijft hier dus ik kan haar altijd in de gaten houden 
Bij de verkoop van mijn eerste paard ben ik echt depressief geweest omdat ik niet wist waar die heen was ( en uiteindelijk de handel in is gegaan ) 

Merlinde schreef:Fijn dat ze op de manege blijft! Mooi om te zien hoe mensen zo van een paard kunnen genieten!
Ik heb ook geen traan gelaten om Wonder omdat ik weet dat ze het opzich goed heeftBij de verkoop van mijn eerste paard ben ik echt depressief geweest omdat ik niet wist waar die heen was ( en uiteindelijk de handel in is gegaan )
Ga je wel op zoek naar iets anders of niet?
en toen was het goed