What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 20:55

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Ik had via Marktplaats een dekje en een hoofdstel gekocht, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik opgelicht ben :( .

hoezo denk je dat wanneer heb je besteld ????

Degene zegt dat het vorige week verstuurd is. Ik zou ket Track & Trace nummer krijgen, maar op een of andere manier krijg ik die steeds maar niet. Dan is degene niet thuis (= een mailtje via mobiel), dan krijg ik het de volgende dag en nu krijg ik het vanavond na half 10. Afwachten maar, ik hoop dat ik er naast zit.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 20:56

xan schreef:
Heb net even geprobeerd te rijden,maar helaas hij hoest toch nog net ff-tjes teveel. |(

Arme No :(:)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:03

Shenavallie schreef:
Nou.... een ESDB-geval wil ik het niet 1,2,3 noemen hoor! Neem aan dat het via pakket-post verstuurd is? Dan heb je een tracknummer doorgemaild gekregen! ;)

Die wordt steeds beloofd, maar krijgen doe ik het niet. Maar ik hou hoop, ik krijg wel steeds antwoord op mijn mail (alleen niet het antwoord wat ik graag zou willen). Aan de ene kant denk ik dat degene dat niet zou doen als het een oplichter is. Maar aan de andere kant kan hij/zij het op deze manier zo proberen te draaien dat het pakketje zoek is geraakt o.i.d. . Ik las inderdaad op marktplaats dat je het kan melden en ze adviseren zelfs om aangifte te doen bij de politie.

LIQUITA

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:03

HEEJ San :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:05

LIQUITA schreef:
HEEJ San :wave:

Jammer, net gemist....doegie :evaw:

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:11

shev nadine wil als je in stal gaat slapen er ook bij komen ze mag dat alleen in wekend als jij goed vind vind ik dat ook

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:11

ga weer ff tv kijken laterssssssssssssssssssssssssssssssss

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:12

en nee er is nog niks aan de hand met zoe
mischien vannacht de meiden gaan beneden slapen hahahahahahahahhaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:14

Mama houdt het wel spannend zo :j

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:15

ATE schreef:
ga weer ff tv kijken laterssssssssssssssssssssssssssssssss

ByeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeByeeeeeeeeeeeeeeee

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:56

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Nou.... een ESDB-geval wil ik het niet 1,2,3 noemen hoor! Neem aan dat het via pakket-post verstuurd is? Dan heb je een tracknummer doorgemaild gekregen! ;)

Die wordt steeds beloofd, maar krijgen doe ik het niet. Maar ik hou hoop, ik krijg wel steeds antwoord op mijn mail (alleen niet het antwoord wat ik graag zou willen). Aan de ene kant denk ik dat degene dat niet zou doen als het een oplichter is. Maar aan de andere kant kan hij/zij het op deze manier zo proberen te draaien dat het pakketje zoek is geraakt o.i.d. . Ik las inderdaad op marktplaats dat je het kan melden en ze adviseren zelfs om aangifte te doen bij de politie.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd, want zo'n nummer doorgeven is nog geen 10 tellen werk! Het begint meestal met 3S.....etc. Als je het vanavond niet hebt, meteen aangifte doen. Kan misschien om een tientje gaan (ik noem maar wat), maar als diegene dat nog een 10-tal keer doet, is dat snel verdiend! Ik stuur ook wel eens pakketjes (vanwege het E-Bay winkeltje) en dan zijn die er doorgaans de volgende dag al en op z'n laatst een dag daarna. Ik mail dezelfde dag nog het nummer door, zodat men weet dat ze met een eerlijke verkoopster te maken hebben. Ik duim hard met je mee (of je moet inmiddels al het antwoord hierboven getypt hebben, ha ha)!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:57

ATE schreef:
shev nadine wil als je in stal gaat slapen er ook bij komen ze mag dat alleen in wekend als jij goed vind vind ik dat ook

HA HA HA, geweldig! Ja hoor, ik vind alles prima! Ik zal Grardus vragen of het ienieminie-caravannetje van m'n ouders misschien bij de trailers gezet mag worden, misschien wel net zo handig! ;)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:52

Wat een oetlul die Kramer, verkeerde wissel gedaan.
(maar misschien de aanwijzing verkeerd begrepen)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 22:55

Jaah...wat erg he :n

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:57

Schijnt Kemkers z'n schuld te zijn.
Maar ja, je weet toch zelf ook wel waar je vandaan komt?!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 23:02

Tja...lijkt mij ook ???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 23:03

Ondertussen is het weer helemaal wit buiten...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:04

Shenavallie schreef:
ATE schreef:

HA HA HA, geweldig! Ja hoor, ik vind alles prima! Ik zal Grardus vragen of het ienieminie-caravannetje van m'n ouders misschien bij de trailers gezet mag worden, misschien wel net zo handig! ;)

kom ik ook slapen hoor

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 23:05

LIQUITA schreef:
Degene zegt dat het vorige week verstuurd is. Ik zou ket Track & Trace nummer krijgen, maar op een of andere manier krijg ik die steeds maar niet. Dan is degene niet thuis (= een mailtje via mobiel), dan krijg ik het de volgende dag en nu krijg ik het vanavond na half 10. Afwachten maar, ik hoop dat ik er naast zit.

Nu vroeg hij/zij mijn postcode om het T&T nummer te kunnen zoeken??? Heeft degene natuurlijk al gehad, maar zal het vast kwijt zijn geraakt. Heb het maar weer gegeven...nu maar weer afwachten.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:06

Hee Anke, hoe was de duikcursus?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:06

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd, want zo'n nummer doorgeven is nog geen 10 tellen werk! Het begint meestal met 3S.....etc. Als je het vanavond niet hebt, meteen aangifte doen. Kan misschien om een tientje gaan (ik noem maar wat), maar als diegene dat nog een 10-tal keer doet, is dat snel verdiend! Ik stuur ook wel eens pakketjes (vanwege het E-Bay winkeltje) en dan zijn die er doorgaans de volgende dag al en op z'n laatst een dag daarna. Ik mail dezelfde dag nog het nummer door, zodat men weet dat ze met een eerlijke verkoopster te maken hebben. Ik duim hard met je mee (of je moet inmiddels al het antwoord hierboven getypt hebben, ha ha)!

Voor 25 cent meer wordt een pakketje tot 5 kilo aangetekend verstuurd.... misschien een idee voor de volgende keer

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:08

meelen schreef:

We hebben een onwijze snorkelcursus gehad, rowan pakte de dingen heel snel op. Werd ook duidelijk uitgelegd. Er zijn ook onderwaterfoto's gemaakt, zodra ik ze heb zal ik het laten zien (als ze een beetje leuk zijn natuurlijk).
Was heel leuk om het samen te doen.
Volgende keer een duikcursus op vakantie!!!!!!!! (dat wordt sparen)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:15

winnitou schreef:
meelen schreef:

We hebben een onwijze snorkelcursus gehad, rowan pakte de dingen heel snel op. Werd ook duidelijk uitgelegd. Er zijn ook onderwaterfoto's gemaakt, zodra ik ze heb zal ik het laten zien (als ze een beetje leuk zijn natuurlijk).
Was heel leuk om het samen te doen.
Volgende keer een duikcursus op vakantie!!!!!!!! (dat wordt sparen)

Ja leuk, foto's.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:15

meelen schreef:
Schijnt Kemkers z'n schuld te zijn.
Maar ja, je weet toch zelf ook wel waar je vandaan komt?!

Vind het wel zielig. |(

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 23:19

winnitou schreef:
Voor 25 cent meer wordt een pakketje tot 5 kilo aangetekend verstuurd.... misschien een idee voor de volgende keer

Ja...maar dan moet het pakketje nog wel verstuurd worden. Zolang ik nog geen nummer heb gekregen, twijvel ik of het pakketje wel verstuurd is.