Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:51

marissie170 schreef:
Zo het springen ging niet zo lekker,
dus maar met mams stukje zandpad gedaan,
en ook een klein stukje gedraaft,
wel had spett weer de nijging om over de grappeltjes heen te springen, is hem niet gelukt hihi.

morgen ga ik lekker rond een uurtje of 2 met mara buiten rijden/wandelen,

vandaag na het rijden spetter en blando weer buiten gezet,
het gaat echt steeds beter met Blando en mij.
hij rukt zich niet meer los,
en volgensmij krijgt hij ook al steeds meer vertrouwen in me. :D

Top Mariska erg bedankt maar weer. Blando is ook helemaal geen verkeerd paard, als hij je maar kan vertrouwen. (sssst niet verder vertellen maar bij mij doet hij het soms ook nog wel eens)

Chiron_

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:55

haha, ja blando is een schat. En afentoe lekker lomp...

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 19:58

Wat een dag!! Ik werd vanochtend wakker en bedacht me dat ik vandaag eens lekker met siebie naar buiten zou gaan. Op het kleine stukje van afgelopen week na, ben ik al maanden niet buiten geweest en alleen is ze nog wel eens een stuk drukker.. Maar ach, niet geschoten is altijd mis.. En wat deed siebie...

HELEMAAL NIKS!!!! Ik had veel verwacht maar hiervan sloeg ik stijl achterover.. Ze was mega braaf en we hebben zelfs een aanvallende hond getrotseerd!! goed he :D Ik ben zo trots op mijn dame!!! :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:02

super soof dat ze zo braaf was!
Zeker als je verwacht dat ze uit haar dak gaat.
Gekke poownies

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:35

haha meestal als je het verwacht gebeurd er niks was met joepi ook altijd zo,

nou gisteravond hele avond bezig geweest om een nieuwe wasmachinne te bestellen, maar het is gelukt hij komt woensdag (andere is overleden), zou een nieuwe printplaat in moeten maar dat is even duur als dat hij heeft gekost, dus dan maar een nieuwe. Gelukkig doet mijn schoonmoeder de was van deze week :)

Nu maar effe boodschappen huisdoen(voor een deel is het gelukkig al gedaan) en wat wijn drinken en dan ga ik lekkr slapen

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:46

amandaaa schreef:

nou gisteravond hele avond bezig geweest om een nieuwe wasmachinne te bestellen, maar het is gelukt hij komt woensdag (andere is overleden), zou een nieuwe printplaat in moeten maar dat is even duur als dat hij heeft gekost, dus dan maar een nieuwe. Gelukkig doet mijn schoonmoeder de was van deze week :)

Nu maar effe boodschappen huisdoen(voor een deel is het gelukkig al gedaan) en wat wijn drinken en dan ga ik lekkr slapen

altijd handig he zo'n schoonmoeder die je wasje wel wil doen ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:05

sybje schreef:
Wat een dag!! Ik werd vanochtend wakker en bedacht me dat ik vandaag eens lekker met siebie naar buiten zou gaan. Op het kleine stukje van afgelopen week na, ben ik al maanden niet buiten geweest en alleen is ze nog wel eens een stuk drukker.. Maar ach, niet geschoten is altijd mis.. En wat deed siebie...

HELEMAAL NIKS!!!! Ik had veel verwacht maar hiervan sloeg ik stijl achterover.. Ze was mega braaf en we hebben zelfs een aanvallende hond getrotseerd!! goed he :D Ik ben zo trots op mijn dame!!! :D

Nou als dat zo blijft durf ik van de zomer wel een buitenritje aan met je moedertje en Siep :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:11

amandaaa schreef:

nou je mams wil ook wel voor je wassen hoor.Moet je het wel ff brengen hihi

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:22

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:44

Haha

Hij blijft leuk Johnnie

Ga zo lekker naar huis, ben bijna klaar met werken.......

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:07

sybje schreef:

ben je al bij gekomen van de schrik

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:08

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:12

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:35

nou was me weer een dagje
ben er op mijn werk achter gekomen hoe kort een min is
was lekker bezig op mijn werk schiet de canule (buisje dat door de keel naar binnen gaat bij mensen die zelf geen adem kunnen halen )er uit
als dit binnen een min niet op zijn plaats zit kan dit de ergste gevolgen hebben
ik hoorde achter me een raar geluid
op het moment heb ik gelukkig goed gehandeld en de canule erweer in beademing weer aangesloten alles netjes op tijd
toen ik klaar was hoorde ik mezelf heel zachtjes roepen help even toen een colega aan kwam had ik tijd om te gaan bibberen vind het toch heel wat dat iemand zomaar binnen een min zonder zo'n apperaat kan sterven
zelf sta je er nooit bij stil je ademd zonder er bij na te denken
je loopt zonder er bij na te denken en je mopperd als iets niet helemaal lukt ook zonder er bij na te denken
je praat vaak ook zonder er bij na te denken
als je dan zo iemand ziet en verzorgd die echt niets kan niet zien niet horen niet bewegen en zelfs niet ademen sta ik etr toch wel eens bij stil wat ik allemaal wel kan en probeer ook niet meer te mopperen als iets ff niet lukt

vanmiddag de veearts bij tes geweest ze loopt nog steeds niet goed het gekke is er is niets gebeurd verlede week stond ze in de padock ging rollen en stond op op 3 benen in middels sttat ze weer op 4 benen maar loopt erg kreupel na onderzoek en verdoving in haar kogel liep ze goed maandag even bellen voor foto's te laten maken
was me wel weer een dagje

morgen lekker vrij als ik niet op gepiept wordt heb consiatie dienst ga lekker rijden

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:36

wanneer weer morgen[/quote]

Jahoor geen probleem, ik spring wel hoor (over een sloot dan he).[/quote]
hou ik je aan

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 00:53

Slaap lekker allemaal.... Ik wil ook buiten rijden.... Liefhebbers??? hahaha :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 01:06

Ben klaar wakker... Baal der een beetje van hihi :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 07:52

Goedemorgenn!!!
Zo ik ben dr weer vroeg bij op mn vrije dagje :P
Over 5minuutjes naar de trein lopen en lekker naar de paardjes!
om 10 uur les van Astrid.. ben bnieuwd.. :) 1e keer..
en dan moet menneertje ff hard werken :P
ik moet 1 deze dagen ook nog ff naar buiten voordat ik op wedstrijd ga de 14e! haha..
maarja vandaag gaat niet lukken..
misschien volgende week ff een uurtje vrij nemen zodat het nog ligt is.. :P
Nou ik gaat afsluiten!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 08:58

guten morgen.

Astrid is erg goed hoor,heb ik met Joepi lang les van gehad en veel van geleerd.
Wat ook fijn was ze was er altijd,weer of geen weer.
Enne je bedoeld licht hihi

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 09:39

lirote schreef:
je loopt zonder er bij na te denken en je mopperd als iets niet helemaal lukt ook zonder er bij na te denken
als je dan zo iemand ziet en verzorgd die echt niets kan niet zien niet horen niet bewegen en zelfs niet ademen sta ik etr toch wel eens bij stil wat ik allemaal wel kan en probeer ook niet meer te mopperen als iets ff niet lukt

zo is het ook hoor Wilma.. Heb op mijn werk een hoop kinderen die letterlijk gevangen zitten in hun lichaam, en toch hoor je ze zelden klagen.
Dat is in een gewone praktijk voor volwassenen wel anders met een pijntje in je rug of in je enkel :+ (hoewel dat ook heel vervelend kan zijn natuurlijk), maar niks meer voor mij om daar te werken.

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 09:53

goede morgen allemaal.
moest weer even 2 pagina`s lezen.
chantal succes met je les

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:37

niet zo druk hier zeg.
Heb gister noten-rozijnenbrood gebakken en ontbijtkoek.
Moet zeggen erg goed gelukt.

Ben nu volkorenbrood met zonnebloempitten aan het bakken.Ben benieuwd.

Het is hier nog geeneens 1 graad boven nul.Met koude wind voelt erg koud aan.
Ga nu ff kijken of ik de jongens nog op de sneeuw in de bak kan longeren.Kan niet naar de rijhal,weg is nu met halfgesmolten sneeuw te ijzig.En het gaat weer 2 weken vriezen zeggen ze dus voorlopig hebben de jongens nog half vakantie. ;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 12:30

het is hier ook nog geen zomer helaas.
Heb mezelf lekker getrakteerd op een sausijzenbroodje een kaasbroodje en een blik redbull, ik vind het prima voor vandaag :P

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 12:52

Ireen_ schreef:
lirote schreef:

zo is het ook hoor Wilma.. Heb op mijn werk een hoop kinderen die letterlijk gevangen zitten in hun lichaam, en toch hoor je ze zelden klagen.
Dat is in een gewone praktijk voor volwassenen wel anders met een pijntje in je rug of in je enkel :+ (hoewel dat ook heel vervelend kan zijn natuurlijk), maar niks meer voor mij om daar te werken.

het is inderdaad gevangen in een lichaam zitten en weet je deze jongen klaagt nooit alleen zijn hooft doet het nog hij heeft een iq van 140 en kan klanken uitstoten die hij vormt als woorden hij kan je verstaan door een speciaal hand alfabet op zijn gezicht hij kan ook niet zien of horen deze spierziekte heeft nog geen naam is begonnen toen hij 3 was en heeft zijn hele lichaam als het waren verbogen gewrichten zijn daardoor verkeerd gegroeid en vast gaan zitten ik moet zeggen voor deze persoon en zijn veelvuldige brede lach RESPECT

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:46

AnitaJoeri schreef:
guten morgen.

Astrid is erg goed hoor,heb ik met Joepi lang les van gehad en veel van geleerd.
Wat ook fijn was ze was er altijd,weer of geen weer.
Enne je bedoeld licht hihi

hahah ja bedoelde indd licht :P
ja ach.. msn taal :P hihi..
Maar heb echt super fijn gelest bij astrid!
ze legt het allemaal anders uit en heeft toch andere manier van doen en het werkt echt super goed!!!
ben helemaal blij met dr! :D
dus die houden we ;)
over anderhalve week weer een lesje en dan uiteindelijk wil ik elke week een lesje zodat alles er even goed ingepeperd wordt bij mn pony ;)
maar ben met een goed gevoel begonnen en geeindigd :D