Maar goed, ze hebben nog eten, dus daarom mogen ze niet weggehaald worden want dan is het nog niet erg genoeg voor de wet! Echt raaaaar.

Hoe weird kunnen sommige mensen zijn ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Odiepaard schreef:Armearme Steeeff..
Jakkes, hadden jullie dat gelezen over die paarden in de modder; bij Den Haag ? Echt, toch raar dat mensen dat doen!?!
aatjuh12 schreef:ik mag vanmiddag mijn lieve oto weer ophalen! ben benieuwd hoe die eruit ziet
sambagirl schreef:Odiepaard schreef:Armearme Steeeff..
Jakkes, hadden jullie dat gelezen over die paarden in de modder; bij Den Haag ? Echt, toch raar dat mensen dat doen!?!
Dat is vlakbij mij, ik heb de paarden ook wel eens gezien, zijn allemaal mensen die bij de spoorlijn stukjes land hebben met volkstuintjes en dieren. Vind het een beetje dubbel, de paarden zien er niet slecht uit, maar het stukje grond is een verschrikkelijke modderpoel en veel te nat. Ik zou het verhaal van de eigenaresse ook wel willen weten. Er zijn volgens mij nu 2 paarden in beslag genomen, er staan er nog 3.aatjuh12 schreef:ik mag vanmiddag mijn lieve oto weer ophalen! ben benieuwd hoe die eruit ziet
Ben benieuwd of je nog kleurverschil ziet, valt tegenwoordig meestal wel mee met de modernere lakken en spuittechnieken. Als je verschil ziet, natuurlijk wel gelijk melden!
aatjuh12 schreef:je ziet er inderdaad niets van jeanethij is weer hartstikke mooi
hihi ziet eruit als nieuw