Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Maareh....ik heb nu ook een ruin. Wanneer gaan we een cursus koker en peniswassen volgen????
Ik was vandaag de hoeven aan het schoonmaken en kijk ik in eens tegen een vies vellerig 5e been aan
) LIQUITA schreef:Hidihi, heeft er iemand voor mij een bitje te leen?
Ik ben opzoek naar een dubbelgebroken bitje van 13,5 cm breed en ongeveer 16 of 18 mm dik. Zo'n bit is First gewent, en ik heb alleen bitjes van 14 mm dik.
Ik ben vandaag bij Apple Jack geweest en daar hadden ze niet het bit waar ik naar op zoek ben.
Als iemand me voor heel even kan helpen hoor ik het graag!
Thanks!!!!
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hidihi, heeft er iemand voor mij een bitje te leen?
Ik ben opzoek naar een dubbelgebroken bitje van 13,5 cm breed en ongeveer 16 of 18 mm dik. Zo'n bit is First gewent, en ik heb alleen bitjes van 14 mm dik.
Ik ben vandaag bij Apple Jack geweest en daar hadden ze niet het bit waar ik naar op zoek ben.
Thanks!!!!
ik heb er denk ik wel een voor je liquita kijk ff in me kast dan haal je ff van een van de hooft stellen af ik heb namelijk 2

LIQUITA schreef:Hidihi, heeft er iemand voor mij een bitje te leen?
Thanks!!!!
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Maareh....ik heb nu ook een ruin. Wanneer gaan we een cursus koker en peniswassen volgen????
Ik was vandaag de hoeven aan het schoonmaken en kijk ik in eens tegen een vies vellerig 5e been aan
Haha ik wacht tot hij eruit hangt en dan doe ik het altijd een washandje om en ratssss....![]()
(Bij onze ruin, die vind het niet zo leuk, bij onze hengst gaat het iets liever)
winnitou schreef:Hackie schreef:
Haha ik wacht tot hij eruit hangt en dan doe ik het altijd een washandje om en ratssss....![]()
(Bij onze ruin, die vind het niet zo leuk, bij onze hengst gaat het iets liever)
Dan ga ik mee op curcus, Daan heeft het wel eens laten zien maar Nap haalt de boel dan heel snel binnen. Moet al klaar staan met een doek als hij er uit komt anders ben je bij hem te laat.
Henk lukt het soms.
Ben voorstander van een natuurlijke schoonmaak, even bij de merrie
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Hidihi, heeft er iemand voor mij een bitje te leen?
Thanks!!!!
Moet je even in mijn kast kijken, aan mijn hoofdstel.
Xan heeft ook een sleutel van het kastje (en Henk ook).
als dat het is mag je die wel lenen.
Je had even door kunnen rijden naar Stubbeninsky, was je toch in de buurt. (als je bij de Epplejack in Heemskerk was)
LIQUITA schreef:winnitou schreef:
Moet je even in mijn kast kijken, aan mijn hoofdstel.
Xan heeft ook een sleutel van het kastje (en Henk ook).
als dat het is mag je die wel lenen.
Je had even door kunnen rijden naar Stubbeninsky, was je toch in de buurt. (als je bij de Epplejack in Heemskerk was)
Oké...dank je. Ik ga zaterdag weer op pad voor een ander bit.
Enneh...niet bij stil gestaan, had inderdaad wel even naar Stub kunnen rijden