Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:meelen schreef:Dus om 21.00 uur lessen......ik denk er nog over. (heb nog een paar uurtjes)
Ja gezellig meelen, gewoon doen, dan vraag je of je op een hele rustige mag.
Hoe heet die merrie ook al weer. Die donkere ????
_sandra schreef:Is Brenda eigenlijk alweer beter?dus iedereen is vanaaf in de les aanwezig!!! gezellie, jammer dat ik moet werken. anders was ik ook gekomen. maar ja helaas.
ben er trouwens morgen middag ook niet. moet naar een begravenis. hoop dat ik nog beetje op tijd terug ben. kan ik mav zelf nog ff doen. anders moet rick savonds , ik moet natuurlijk weer werken.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Is Brenda eigenlijk alweer beter?dus iedereen is vanaaf in de les aanwezig!!! gezellie, jammer dat ik moet werken. anders was ik ook gekomen. maar ja helaas.
ben er trouwens morgen middag ook niet. moet naar een begravenis. hoop dat ik nog beetje op tijd terug ben. kan ik mav zelf nog ff doen. anders moet rick savonds , ik moet natuurlijk weer werken.
_sandra schreef:ga ik ook maar weer aan het werk. veel rij plezier allemaal vanaaf!!! succes meelen,.en doe voorzichtig hoor!!!! jocelien is idd heel erg braaf, maar wel heeeeeeel erg langzaam hoor, paresca is heel trekkerig in de hand, jo-lee rijdt heel lekker, maar dat is een trapper. mmmmmm zou het zo ook ff niet weten wie je moest kiezen van de manege paarden! doe maar iet wiet wait!!! groetjes en tot laters.................