Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar dat zal wel..
die mag wel duur zijn geweest zeg, maar wel super vet!
ik blijf vandaag lekker thuis, morgen ook truowens. lekker gezellig maja, school he
Gelukkig is dit het laatse weekend voorlopig da tik zo druk ben (ugh, fleur je moet me trouwens even helpen met engels, moet maandag een brief schrijven en ik ben daar 1 grote ramp in
)
Echt super leuk, ik kreeg trouwens super veel complimentjes over mijn jurk
iedereen vond hem leuk en hij stond me eigenlijk bes twel goed, al zeg ik het zelf
(dikke eigendunk hier
)
Ze zijn geweldig, echt hele mooie kleurtjes! 
En spierpijn bij je lachspieren
dat is knap
ik kan zelf zijn humor niet begrijpen, ik snap het gewoon neit. maar ik snap heel slecht humor an anderen, of ik meot er bij zijn geweest en blablabla 

maar molly was boven en heb daar haast 1 uur lan gmee zitten knuffelen en spelen en klooien, wat is dat toch een machtig mooi beest man, heb me kapot gelachen m d'r gewaggel
Je mag echt blij zijn dat jij de kans krijgt om er op te rijden zeg fleur!
De hoofdje vind ik geweldig. En jou houding vind ik best nog wel meevallen hoor, mijn houding is pas bagger straks, brrr

ik kan wel koken, hele maaltijden
maar ik vond de herkansing veel moeilijker als het echte tentame dat is dus het stomme
, om 5 uur werd ik opgehaald voor paardrijden toen ging ik rijden van half 7 tot half 8, om half 8 stond mijn vader op de parkeerplaats te wachten
toen was ik om 10 voor 8 thuis, toen moest ik douchen en eten en om kwart over 8 stond fleur op de stoep
toen gingen we ons klaarmaken voor het feest en toen gingen we er om kwart over 9 heen lopen
We hebben er foto's van die zal ik zo op bokt zetten dan kunnen jullie het zien
je lacht je echt kapot om hun stomme acties
op zodat we om kwart over 8 konden ontbijten maar ik versliep me weer eens
omdat mijn wekker niet afging en toen moest ik me nog opmaken enzo. en toen gingen ze bijna zonder me weg
en nu zit al mijn familie beneden maar het is veel te druk en ik heb hoofdpijn en buikpijn dus ik dacht kom ga weer lekker bokken

vind je vast erg?!?