Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FenDT schreef:Vet vet vet, een scooter! En dan ook nog goed gesprongen en ook nog een nieuw jasje, hallooo heeee! Doe maar zo stoer
Mag ik dan ook heeeel even stoer doen?Hehehe. Ik ben vorige week 20e van NL geworden op de hippiade
Was 11e in mijn eigen poule en dus 20e van NL, ben super trots op mijn gehaktbal! Hij was zo fijn! Nu dit weekend Z2 starten waaaaa! Die proefjes zijn echt te ZIEK voor woorden haha. Rij gewoon dezelfde proefjes als ze op het EK pony's ook rijden, eerst de landenproef en daarna de individuele. Ik heb al geoefend maar het is een drama haha
Zo, dat is weer genoeg voor vandaag
JimBeer schreef:Extra aanvulling: Er kan alleen gestart worden in de catergorie L tot en met M eind oktober voor zowel pony's als paarden.
Halloooo? Wat is dit voor discriminatie?Ook geen B? Dat is wel jammer voor veel mensen denk ik! Maar wel super leuk dat er weer wedstrijden komen! Dan mag Ylona wel meedoen van mij
lieziej schreef:Leuke ponies he? Die maflingers?
Hierbij trouwens ook mijn nieuwe rijasje
Vandaag voor het eerst op de scooter naar stal geblazenIk was er in 40 minuten
FenDT schreef:Allure is cooool
Goed gedaan Elies! En megan ook!![]()
En je jasje staat mooi, past ook goed bij je cap! Alleen wat ziet mijn oog op links, die zweeeep!! OMG Elise, koop een nieuwe!
Ik ben gisteren zowaar voor het eerst Z2 gestart. Eerste proef liep ze best wel fijn maar de tweede preof had Sjaak er geen zin meer in denk ik. Voordat ik binnenkwam werd ie een plank en dat vond ie wel leuk om de hele proef zo te houden ghehe. Maaaaar, 1e proef was ik eerste met 63,42%En dat is dik een wp
En mijn tweede proef had ik 58%, had ik ook wel verwacht hehe. Nou, mijn gehaktbal is nu dus officieel Z2
Ga nu lekker naar stal, ben altijd vrij op maandag, vandaag even boscrossen, vind ie vast wel leuk.
JimBeer schreef:lieziej schreef:Leuke ponies he? Die maflingers?
Hierbij trouwens ook mijn nieuwe rijasje
Vandaag voor het eerst op de scooter naar stal geblazenIk was er in 40 minuten
Tof jasje inderdaad, waar heb je die gekocht?
Zeker leuke dieren, deze kan ook heel wat en is slechts wat aan de dikke (lees 100 kg te veel) kant en biedt dus ook weinig houvast voor de knietjes met bokken
en ach het was ook wel weer te lang geleden dat ik de grond had begroet
lieziej schreef:Ah oliebol man!
Kom er net achter dat er in Soest een huntchase was, 29 Augustus, voor 3 paarden per team! En die was WEL vol! OVERLOPERS!
JimBeer schreef:lieziej schreef:Ah oliebol man!
Kom er net achter dat er in Soest een huntchase was, 29 Augustus, voor 3 paarden per team! En die was WEL vol! OVERLOPERS!
Echt waar, naaiers! Huntchase Soest is leuk, maar in vergelijking met Treekhoeve weet ik het wel!![]()
En zeker niet duur voor een jasje Elise! Ga je trouwens ook Doorn starten de SGW over ruim een week?
lieziej schreef:Howly canoly!
Ik ik dacht dat ik zielig was met mijn 4x tot 4 uur!
Al plannen om het ouderlijk nestje te gaan verlaten?