Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gentle1994

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:05

zeg Nathalia
ik mis wel de foto's van allure op je profiel he hihihihi

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 13:09

Afbeelding

Afbeelding

gentle1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:31

kijk dat is beter hahaha wat is toch knap

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 19:41

wat een super leuk dier zeg nathal.
Heb je Rocky nu weg gedaan of is deze voor erbij?
Veel plezier met hem in ieder geval.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 23:11

Nee Rocky is er nog! :+:
maar ik wil met deze wedstrijden gaan startten! :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:19

FenDT schreef:
Vet vet vet, een scooter! En dan ook nog goed gesprongen en ook nog een nieuw jasje, hallooo heeee! Doe maar zo stoer :')

Mag ik dan ook heeeel even stoer doen? :o Hehehe. Ik ben vorige week 20e van NL geworden op de hippiade :D Was 11e in mijn eigen poule en dus 20e van NL, ben super trots op mijn gehaktbal! Hij was zo fijn! Nu dit weekend Z2 starten waaaaa! Die proefjes zijn echt te ZIEK voor woorden haha. Rij gewoon dezelfde proefjes als ze op het EK pony's ook rijden, eerst de landenproef en daarna de individuele. Ik heb al geoefend maar het is een drama haha :')
Zo, dat is weer genoeg voor vandaag :+

JimBeer schreef:
Extra aanvulling: Er kan alleen gestart worden in de catergorie L tot en met M eind oktober voor zowel pony's als paarden.

Halloooo? Wat is dit voor discriminatie? :Y) Ook geen B? Dat is wel jammer voor veel mensen denk ik! Maar wel super leuk dat er weer wedstrijden komen! Dan mag Ylona wel meedoen van mij :P

Aangezien ik dan toch richting het L1 hoop te gaan, ga ik denk ik maar uit pure wanhoop HC (of onofficeel) een proefje L1 starten, denk ik...? ;( Misschien dat ik ga schrijven of zo.. hmm, even kijken dan maar!

En ja Fen, springen blijft toch ons betere punt :D (Je gaat toch niet je poown vertellen dattie een konijn is, en door de bak moet gaan huppelen!? Daar krijgt ie een minderwaardigheidscomplex van! "Ik ben een PAARD! geen KONIJN! :+ )

Maar... Ik geef het niet op, ik ga zometeen mijn wel 8e proefje starten, waar ik precies een jaar geleden begonnen ben: Haflingerdag in Ermelo :) Kijken hoe dat gaat!

Megan gaat een pacours van (een forse) 70 cm doen, en ze schijt hem al weeeeken in dr broek :(:) Hopen dat Sis maar geen rare kuren heeft, dan moet je alleen maar ff de goede hindernis aanwijzen, en dan komt het allemaal wel goed :)

Mijn brommer is zooooooooo toff :+: Gisteren met de eerste 2 uur vrij al overal heengecrossed :D Ik kwam er achter dat ik in 8 minuten op school kan zijn, en in 6 minuten op de springstal :D Dat bied mogelijkheden :D :j

En toff foto's nathal!! :D Me likes!

Succes met je profproefje, Fen :) Ik zal wel een gil geven als ik aan het einde van de rit (Z springen) ben :') hahaha

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:43

Haha ja het is natuurlijk lichte discriminatie, maar het heeft er mee te maken dat je klassen moeten aanvragen bij de KNHS en je dat niet nu nog kan veranderen, want de KNHS is nou niet zo snel ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 08:45

Hee guys!

Haflingerdag ging toppie!!

Eerst had ik dresuur, en die ging opzich wel okee, stukjes nageeflijk, en 2x goede galop, dus ik was tevreden :)

Meteen daarna had Megan 70 cm springen, en och wat was ze zenuwachtig!! Basis pacours ging goed, eentje aangetikt, maar die bleef liggen.! Daarna mocht ze barage rijden op 80 cm, en ook dat ging heel goed! 4x eentje aangetikt, ze liet hem iets te vlak, maar alles bleef liggen! :D (toppoownie 8-) )
Uiteindelijk had ze én de snelste tijd, en was ze de enige foutloze! Ze had dus dik gewonnen van de jeugd, en stiekem was ze ook beter dat de volwassenen :D
Megan moest dus parade rijden, omdat ze daar de eerste prijs in ontvangst mocht nemen! Vond ze ook doodeng :(:) Maar ponietje was weereens braaaaaaf :)

Ondertussen waren mijn punten ook bekend: 192 punten en een 2e plaats! :D
De magische 190 grens is overschreden! Yess! :)

Ff een foto'tje van de stoere Meeg: 8-)

Afbeelding

Zo. En nu op naar stal voor de puzzelrit :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 08:54

Afbeelding

Dit begint toch wel ergens op te lijken?

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:18

Zeker weten Elise, gefeliciteerd en Megan ook natuurlijk! ;)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:20

Ik heb trouwens voor het eerst sinds een ruim jaar weer de grond gekust eergisteren (door een haflinger :P ), dat zijn toch altijd weer mooie ervaringen :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:26

Leuke ponies he? Die maflingers? :=

Hierbij trouwens ook mijn nieuwe rijasje :D

Vandaag voor het eerst op de scooter naar stal geblazen :D Ik was er in 40 minuten :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:45

leuke foto's Elise en super dat de grens nu bereikt is nu op naar de volgende grens.

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:52

Allure is cooool :+:

Goed gedaan Elies! En megan ook! :D
En je jasje staat mooi, past ook goed bij je cap! Alleen wat ziet mijn oog op links, die zweeeep!! OMG Elise, koop een nieuwe! :P

Ik ben gisteren zowaar voor het eerst Z2 gestart. Eerste proef liep ze best wel fijn maar de tweede preof had Sjaak er geen zin meer in denk ik. Voordat ik binnenkwam werd ie een plank en dat vond ie wel leuk om de hele proef zo te houden ghehe. Maaaaar, 1e proef was ik eerste met 63,42% :D En dat is dik een wp :D En mijn tweede proef had ik 58%, had ik ook wel verwacht hehe. Nou, mijn gehaktbal is nu dus officieel Z2 :+

Ga nu lekker naar stal, ben altijd vrij op maandag, vandaag even boscrossen, vind ie vast wel leuk. :j

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:59

lieziej schreef:

Vandaag voor het eerst op de scooter naar stal geblazen :D Ik was er in 40 minuten :D

Tof jasje inderdaad, waar heb je die gekocht?

Zeker leuke dieren, deze kan ook heel wat en is slechts wat aan de dikke (lees 100 kg te veel :Y) ) kant en biedt dus ook weinig houvast voor de knietjes met bokken :P en ach het was ook wel weer te lang geleden dat ik de grond had begroet 8)7

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:38

FenDT schreef:
Allure is cooool :+:

Goed gedaan Elies! En megan ook! :D
En je jasje staat mooi, past ook goed bij je cap! Alleen wat ziet mijn oog op links, die zweeeep!! OMG Elise, koop een nieuwe! :P

Ik ben gisteren zowaar voor het eerst Z2 gestart. Eerste proef liep ze best wel fijn maar de tweede preof had Sjaak er geen zin meer in denk ik. Voordat ik binnenkwam werd ie een plank en dat vond ie wel leuk om de hele proef zo te houden ghehe. Maaaaar, 1e proef was ik eerste met 63,42% :D En dat is dik een wp :D En mijn tweede proef had ik 58%, had ik ook wel verwacht hehe. Nou, mijn gehaktbal is nu dus officieel Z2 :+

Ga nu lekker naar stal, ben altijd vrij op maandag, vandaag even boscrossen, vind ie vast wel leuk. :j

Wat goed Fen! Gefeliciteerd!

En ja, mijn jasje ben ik ook blij mee :D Zelf gekocht is toch altijd leuker :)

En die zweep... Ach.. Ik koop geen zwepen :') Ik vind ze :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:39

JimBeer schreef:
lieziej schreef:

Tof jasje inderdaad, waar heb je die gekocht?

Zeker leuke dieren, deze kan ook heel wat en is slechts wat aan de dikke (lees 100 kg te veel :Y) ) kant en biedt dus ook weinig houvast voor de knietjes met bokken :P en ach het was ook wel weer te lang geleden dat ik de grond had begroet 8)7

Gewoon bij Kraay ruitersport... Had hem eerst bij Tonia besteld, maar na 4,5 maand wachten was ik het zat hoor! Jasje heeft ook nog eens een leuke prijs :D (42,95 :D )

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:45

Die andere foto was bij het inrijden, deze was van in de proef :D

Afbeelding

Alleen daarachter zat een cross hindernis met water, gingen malloten daaro doorheen rijden tijdens mijn proef... Whiiiiii rodeo :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 19:52

Afbeelding

:+:

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:47

Ah oliebol man!

Kom er net achter dat er in Soest een huntchase was, 29 Augustus, voor 3 paarden per team! En die was WEL vol! OVERLOPERS! :(

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 23:00

lieziej schreef:
Ah oliebol man!

Kom er net achter dat er in Soest een huntchase was, 29 Augustus, voor 3 paarden per team! En die was WEL vol! OVERLOPERS! :(

Echt waar, naaiers! Huntchase Soest is leuk, maar in vergelijking met Treekhoeve weet ik het wel! :(

En zeker niet duur voor een jasje Elise! Ga je trouwens ook Doorn starten de SGW over ruim een week?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 23:37

JimBeer schreef:
lieziej schreef:
Ah oliebol man!

Echt waar, naaiers! Huntchase Soest is leuk, maar in vergelijking met Treekhoeve weet ik het wel! :(

En zeker niet duur voor een jasje Elise! Ga je trouwens ook Doorn starten de SGW over ruim een week?

Niet die ene in Soest, maar een andere, maar aan de foto's te zien was het niets vergleken met Leusden nee ;) Toch waren van Helden en andere bekenden daar WEL! :(

Ik gaat niet naar SGW :n Vind het iets te prijzig... 30 euro of zo? Zag ik? Ik kan officieel rijden voor 15! Plus dat het verspreid is over 2 dagen, vind ik ook onhandig ;)

Hoe bevalt de studie? :)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:05

Studie bevalt eigenlijk prima, is wel heeeeeel anders ineens op de universiteit of de middelbare school, je moet gewoon echt overal zelf achteraan en het begin van mijn week is wel pittig, twee keer tot half 6 dus dan ben je met mazzel om 7 uur thuis :P . Maargoed leuke stad, leuke mensen dus we houden het nog wel even vol :Y)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:14

Howly canoly!

Ik ik dacht dat ik zielig was met mijn 4x tot 4 uur!
Al plannen om het ouderlijk nestje te gaan verlaten?

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 18:21

lieziej schreef:
Howly canoly!

Ik ik dacht dat ik zielig was met mijn 4x tot 4 uur!
Al plannen om het ouderlijk nestje te gaan verlaten?

Misschien verderop in het jaar, eerst maar eens de eerste tentamens aankijken en de studie zelf verder ook natuurlijk :P . Bovendien wil ik eerst nog hier mijn rijbewijs halen, moet nu echt eens beginnen met autorijlessen en tja elke dag je kostje op tafel en een grote kamer die gratis is, is natuurlijk ook niet verkeerd en bovendien ga ik nog veel te graag een paar avonden in de week naar stal :D .

Als ik er woon ga ik ook maar bij de rugbyvereniging denk ik, ze hadden me al gevraagd na mijn glorieuze touchdown tegen een paar bomen van kerels ghehe _/-\o_