Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:04

Ik ga zo maar eens naar stal,heb zin in een dagje tutten met tence en ook nog even rijden.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:10

Ik ga me zo ook maar eens omkleden en richting stal...
Moet eigenlijk iets voor school doen, maar daar heb ik echt geen zin in!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:48

Gisteren helaas niet naar stal kunnen gaan. Toen ik op me auto wilde pakken gisteren om dus naar stal te gaan, zag ik dat me rechter portier van me tuuttuut op een vreemde manier open stond, alleen aan de bovenkant. Ze hadden geprobeerd me tuuttuut te stelen, de schofte.
Het gedeelte waar het glas in zit, hebben ze geheel om gebogen om zo me auto open te maken. En vervolgens hebben ze geprobeerd om me auto te starten door op zoek te gaan naar een paar draadjes in me stuurkolom.
Een trootst we zijn niet de enige, verderop in de straat ook auto op dezelfde manier open gebroken en vanmorgen met aangifte doen, hoorde we dat er nog meer auto's het slachtoffer zijn geworden afgelopen weekend. Ze zijn in segwaert begonnen en zo verder gegaan naar palensteijn.

We konden gisteren pas na 4 uur aangifte doen, omdat er iets van een landelijke politiedag was. Maar na 4 uur was helaas geen optie, omdat we dan in de auto zouden zitten op weg maar het concert van marco borsato ( die helemaal te gek was )
Om de auto veilig te kunnen stellen, moesten we de anwb bellen, die was er heel erg snel en we konden er gelukkig nog mee rijden, gelijk de auto achter het grote hek op ons werk gezet.

Baal er gigantisch was, en er is echt geheel niks uit de auto mee genomen, me radio en cd-wisselaar en nog meer spullen lagen gewoon netjes in me autootje.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:50

@karleylover super dat Tjelle nu zonder dikke winterjas rond kan huppelen.

Vandaag weer met Don gestapt, langs de weg, ze was weer super braaf. ze stapt steeds beter en mooiere bijna anderehalve hoef over. En ze struikeld ook minder vaak te laatste paar dagen. En ook vandaag geen opgezwolle been, dus de vooruitzichten zijn goed ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:07

Nou daar ben je dan weer mooi klaar mee.Laat ze met hun fikken van andermans spullen afblijven.
Ik heb het ooit eens 2x in 1 jaar meegemaakt,leuk is anders.

Ik woon in Seghwaert maar gelukkig hebben ze mijn straatje zover ik weet overgeslagen.

Tence deed vandaag ook weer zijn best,gisteren 4 rondjes baan en vandaag 6. Heb ook nog getracht over het fietspad te stappen maar daar werd hij wel ietsie druk,ben maar weer omgedraaid.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:34

Jammer dat Tence te druk was voor een ritje dijk. Het was ook echt heel druk met fietsers en wandelaars.
Malvin en ik zijn lang in het park geweest. Ook daar was het al vroeg druk. We gingen in het bomenlaantje ff flink in galop.
Wat denk je, overstekende wandelaars en kalf op het ruiterpad! Malvin ging vol in de remmen en kwam tot noodstop.
Ben wel blijven zitten hoor, maar dat was wel ff schrikken. Was net een cowgirl in short-slide stop. Wel gaaf!
Onderweg afgestapt en Malvin laten grazen. Heerlijke dag was het!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:54

Ben ook al bijna een maand niet meer naar buiten geweest,Tence moet weer wennen denk ik.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:17

vaqnmorgen lekker gelonseerd en grond werk gedaan met Pony. Daarna bijna de hele dag buiten gelopen, tegen drieën naar binnen gegaan en rond een uur of vijf-zes weer lekker naar buiten . LUCHTEN!!! heerlijk voor de beestjes.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:28

Ik ben vandaag met Tjelle, Isaura, Oberon, Evelien en Hiroshii naar buiten geweest. Eerst naar de oude manege de vliet om Billy, isaura haar eigen paard, eten te geven. En toen terug gereden, langs de snelweg een heerlijk vlot galopje gemaakt en nog even langs het watertje geweest. Even gespetterd en gesnorkeld daar en toen weer op weg naar huis.
Een super geslaagd ritje met heerlijk weer!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:45

Ohhh Lisanne ik ben echt jaloers op je dat je vrij bent nu met dit mooie weer! Tong uitsteken

Ik ben gisterochtend even met mn meisje naar de vlietlanden geweest! Heerlijk lekker om 8.15 uur sochtends, wat een rust zeg!!! Lachen
Voor ik wegging had tiff een beetje dikke benen, dus was ik van plan alleen een eind te gaan stappen, maar toen ik van dr rug afstapte bij het veerooster bij de koeienboerderij zag ik dat de dikke benen alweer wegwaren... dus toen we eenmaal bij de vlietlanden aangekomen waren ben ik linksaf gegaan en heb Tiff even lekker dr benen laten strekken... het was echt heerlijk Lachen

Ik moet nu nog even stagelopen tot 5 uur en dan kom ik naar stal, kan ik toch nog heel even wat zon meepakken Tong uitsteken Lachen

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:47

Weet iemand trouwens of er ook rijverenigingen zijn waar ook officiele wedstrijden georganiseerd worden, waar je gewoon onder het zadel heen kan?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:06

Volgens mij bij die manege langs de Vliet, maar dat weet ik niet helemaal zeker ... En bij manege Zilverster in Zoetermeer

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:48

Heb vandaag weer gewerkt...weinig nieuws behalve dat ik er eentje uit de klei trok met een voorpoot vol schrammen terwijl hij met strakke pootjes het land in ging. Hopen dat het voor zondag weg is als hij moet lopen want hij kreeg er tegen de middag al wel wat last van.
Vanmorgen berichtje gekregen van Sabrina(m'n verzorgster) dat ze al vroeg naar stal ging om de peerdjes te poetsen en een eind te gaan wandelen met Tag dus aandacht hebben ze al gehad gelukkig. Vanavond Rootje rijden en maar even kijken wat ik met m'n meisjes ga doen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:26

jarrah schreef:
Weet iemand trouwens of er ook rijverenigingen zijn waar ook officiele wedstrijden georganiseerd worden, waar je gewoon onder het zadel heen kan?

Bij RC de Voorweg worden tegenwoordig ook officiele wedstrijden gehouden.Dat is richting westerpark tegenover de intratuin.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:07

Vanmiddag weer eens naar het park geweest met desyma en malvin.
Tence was braaf,wilde wel graag draven en galopperen,hij liep lekker moet ik zeggen.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 20:25

goedenavond,

Wat fijn om te lezen dat mijn paardje zich ook heerlijk heeft vermaakt, terwijl ik een heerlijk weekendje weg was.

Kwam nog langs aerdenhout toen ik richting Zandvoort reed. Erg grappig.

@ lisanne; fijn dat je eindelijk een kale fjord hebt Tong uitsteken

@ yolanda: wat vervelend. Succes met je auto. Gelukt staat mijn autootje op mijn oprijlaan, dus ben er als de kippen bij.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:57

jarrah schreef:

De Blesruiters in Stompwijk?
Vreehorst in Voorschoten.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:22

De Blesruiters in Stompwijk en Jeanne D`Arc in Zoeterwoude, worden geen officele wedstrijden gereden. Al heb ik wel geruchte gehoord dat zowel de Blesruiters al Jeanne D`Arc KNHS wedstrijden wil gaan organiseren. Maar hoever dat staat, heb ik geen idee.

http://www.blesruiters.nl/

http://www.rvjeannedarc.nl/

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:34

Er is Rhino geconstateerd op Hippisch Centrum Ouddorp te Ouddorp. Het is wel een eindje uit de buurt, maar volgens de "geruchte" staan nu ook op het eiland schouwen- duiveland enkele verdachte gevallen.

Wellicht om even in het achterhoofd te houden en in de gaten te houden ...

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1008318

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:24

Blijf wel onthouden dat rhino voornamelijk overdraagbaar is door paard-paard contact.
Heerlijk avondje rustig aan gedaan, rootje gereden samen met met Imber en dat ging helemaal prima. Daarna met m'n meisjes hard gelopen over de baan.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:14

Goedemorgen!
Bedankt allemaal voor de reacties van wedstrijdlocaties in de buurt! Ik ga per januari mijn startkaart weer op orde brengen en wil dan weer lekker gaan starten... ik hoor en lees zo om me heen dat er aardig wat mensen diezelfde plannen hebben, dus dat wordt helemaal top OK dan!

Ik heb gister na een paar daagjes stoeien weer héérlijk gereden... mn meisje is weer helemaal back Haha!
Ik had dr eigenlijk al weggegeven aan Lisanne en Isaura, maar heb gister toch maar even tegen Isaura gezegd dat ik dr toch maar wil houden Haha!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:00

Oh daar weet ik niks van Tong uitsteken
Tiff is gewoon nog van mij Knipoog

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:38

jarrah schreef:
Ik heb gister na een paar daagjes stoeien weer héérlijk gereden... mn meisje is weer helemaal back Haha!
Ik had dr eigenlijk al weggegeven aan Lisanne en Isaura, maar heb gister toch maar even tegen Isaura gezegd dat ik dr toch maar wil houden Haha!

He ... als Isaura al een paard krijgt is het Oop he Cool Geen concurrentie voor mijn witje, graag Knipoog

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:50

LOL Al die pony's die goed en beter gaan dan ooit. Mijn dikke pony vos gaat ook echt exceptioneel, zou zo weer in training kunnen hebalve dat ze te oud is.
Tag knapt nu heel beetje bij beetje op gelukkig, denk dat ze toch was last heeft van arthrose gehad in d'r pootje maar het lijkt allemaal aardig tot rust te komen en ze draaft nu rechtsom ook alweer wat beter gelukkig nog een weekje rustig aan en ik gooi d'r weereens een zadeltje op denk dat het dan wel even goed vasthouden wordt Knipoog

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:37

Fijn dat het goed gaat met de paardjes!
Malvin gaat ook super. Gisteren had hij een vrije dag en heeft een dik uur flink gras mogen scheuren.
Wat een heerlijk weertje was het.
Vandaag is het wel even wat anders. Lijkt wel of ze het licht uit gedaan hebben BAH!

Wilde nog even kwijt dat ik Malvin niet ga weggeven! Zou niet weten aan wie en ik denk dat Malvin wel blij is met me.