Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:17

Heerlijk zo samen boscrossen Haha!

Ik moest vanochtend ook door de regen naar het station fietsen. Verder was het gelukkig droog. Nu lekker een klein weekje vakantie Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:22

Ik heb vanaf vanmiddag ook lekker een paar dagen vrij Lachen. Daar ben ik ook wel echt aan toe!! Ben zo moe van de vakantie... Maar dat is ook niet gek als ik elke dag tot een uurtje of 3/4 uit ging en om 7 uur weer naast me bed stond om de handdoeken op strand neer te leggen en te gaan ontbijten Lachen.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:28

Na gisteren was ik wel brak. van 8.30 - 17.00 les gehad. En de 2e les liep ook uit, dus meteen door, zo irri.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:31

Dat is ook wel irritant ja!! Ik ben bijna klaar met werken Haha!. En de persoon die ik moest bellen was er niet Lachen. Ik even blij... Maar ja dat betekend wel dat ze de volgende keer nog kwaaier gaat zijn Knipoog.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:36

oeps, das wel minder, arme jij.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 19:57

Morgen nog naar A'dam Es, of ga je naar Atlas Knipoog

Ik ga weer naar Grentpop Huilen van het lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:12

Ik moet naar Atlas Lachen. Dus geen Amsterdam voor mij denk... Misschien nog al ik hem 's ochtends zn beweging geef, dat ik Margriet vraag om te voeren.... Maar vrienden van mij gaan al om half 10 naar Amsterdam, dus dat gaat ik al niet redden.... En alleen naar Amsterdam dat wordt ook niks . Je moet echt geluk hebben om die mensen dan weer te vinden Tong uitsteken, heb ik vorig jaar al ontdekt...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 00:28

Nou mocht je 's avonds nog even naar de grent willen... Knipoog

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:31

Wie gaat er allemaal naar de grent vanavond?

Ik ben eerst van 10 tot 6 aan he werk, dan de paarden binnen zetten en voeren (en mesten) en daarna door naar NW!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:46

Ik ga denk ook maar naar de Grent, ik ben net klaar bij Atlas. Wil wel naar Amsterdam maar ik ziet het niet zitten om daar helemaal alleen heen te gaan en op zoek te moeten naar iedereen Boos!. Dat gaat het niet helemaal worden denk ik...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:10

Het is daar wel altijd heel druk inderdaad (komen dan ook een stuk leukere artiesten Nagelbijten / Gniffelen)

Ik zou vanmiddag met twee vriendinnen alvast naar de grent gaan (die willen Djumbo zien Schijnheilig) Maar zij kunnen 's avonds niet... (of iig één Knipoog)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:47

Ik ben even naar de vrijmarkt geweest en ringsteken met oude tractoren gekeken. En nu weer lekker thuis.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:10

Ringsteken met traktoren, lijkt me een apart gezicht! Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:11

hahahaha Djumbo klinkt ook wel echt alsof het een hit gaat worden... ik heb net maar even een vriendin gesmst dat ik niet naar amsterdam gaat.... het wordt me anders allemaal een beetje te veel Boos!.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:16

Het is ook niet zo heel gezellig weer moet ik zeggen...

Vriendin smst net ook al dat ze niet gaat, maarja aan haar heb je eigenlijk nooit wat Schijnheilig

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 18:17

Vanavond wordt het wel gezellig Haha! ik ga alleen pas om 9 uur want heb eerder geen zin haha Tong uitsteken Daarna nog lekker de kroeg in Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 10:45

Ik ben gister toch maar naar Amsterdam gegaan... Een vriendin belde me op en heeft me helemaal overgehaald Tong uitsteken. Het was daar wel leuk maar ook ontzettend druk!! Op museumplein valt het nog wel mee als je eenmaal staat, maar de weg dr naar toe... Allemaal opstoppingen mensen die gaan lopen duwen, heeel vervelend... We kwamen ook nog vier chinese jongetjes tegen die hun oma waren kwijt geraakt... Anne met dr moederinstict moest ze gewoon helpen... Eén van die jongetjes had wel een telefoon, maar hun oma had geen telefoon dus die konden ze niet bellen. Toen zijn we maar met ze naar de politiepost gelopen en hebben we ze daar afgezet Haha!. We zijn ook wel weer zo goed he!

Het museumplein was wel weer heel gezellig!! Ik heb o.a. Anouk (blijft heerlijk om mee te zingen), Alain Clark (het nummer father and friend zong hij ook echt samen met zijn vader zooo mooi!), Di-rect (beetje hun standaard optreden), Jan Smit (na 8 maanden rust Tong uitsteken, en ik kende verbasend genoeg alle nummers uit mijn hoofd Lachen ), Kane, Lange Frans en Baas B en Nickie van Idols ook nog (die ik een beetje te Joss Stone vindt, zoek een eigen imago!!). De rest weet ik even niet meer wat ik gezien heb.... Maar was wel leuk in iedergeval lekker meebleren met nummers Lachen, dat deden we vooral bij Anouk en Jan Smit Tong uitsteken.

Alleen 1 wat minder punt.... Daphne (die Atlas zou binnen zetten en voeren) had me ineens 3x gebelt en ook nog een nummer wat ik niet kende... Dus ik al helemaal stressen van wat zou dr gebeurd zijn... Het ergste wat ik kon bedenken was dat ie dr vandoor gegaan was in het grote land (daar moet je doorheen naar de stallen toe). Dat is niet echt heel fijn, maar ongelukken komen dr ook weer niet van. Maar ja toch zat ik dr de hele tijd mee... En ze reageerde ook niet op mijn smsje... Later smste Margriet mij dat zij vandaag de paarden wel buiten wilde zetten, dus ik haar maar gelijk vragen of zij wist of dr iets gebeurd was.... Bleek dat het hooi op was en dat ze niet wist wat ze moest doen en mij daarom had gebelt.... Ik kan ook zoveel doen als ik in Amsterdam zit (en dat wist ze).... Nu liep ik alleen maar de hele tijd met een rot gevoel... Als ze nu ook maar terug had gesmst met het hooi is op had ik me niet zo druk gemaakt!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 13:31

Vanochtend Mazzel weer even voor de kar gehad.
Het ging weer lekker, weer lekker noordwijkerhout in geweest, met die wind is het buiten om niet zo lekker. Weer even op de bavo geweest, moest hij plassen. Uiteindelijk daar ook nog even een braaf galopje gedaan, wat een verschil met onder het zadel.
Nou mag hij lekker dagje binnen uitbuiken en morgen weer naar buiten.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:56

En grentpop was echt megasaai dit jaar. Ik dacht dat het vorig jaar suf was, maar dit sloeg alles Nagelbijten / Gniffelen Het was wel gezellig hoor. Ook nog even op de kermis geweest uiteraard! Vooral de schuiflades met geld waren wel grappig Nagelbijten / Gniffelen
Helaas was ik een beetje misselijk, dus ben 's avonds maar thuis gebleven en naar een samenvatting van Amsterdam gekeken. Dat is gewoon echt veel leuker! Daar zag je Van Velzen, Anouk, Jan Smit, Nikki (Afschuwelijk Gaaaap) Gerard Joling, Jeroen van der Boom, De Jeugd van Tegenwoordig Rolleyes , Krezip en uhhh....

Moet volgens mij volgend jaar ook maar naar A'dam Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:44

Ja vindt ik nu ook Lachen. Dan ga je gezellig met mij mee en gaan we al om 9 uur met de trein en kunnen we vooraan staan meebleren Tong uitsteken. Mijn broertje staat ook elk jaar weer vooraan op een rustig stukkie (tussen die twee uitlopers van het podium). Je staat daar super, maar enig nadeel is dat je dr bijna niet meer uitkomt dus moet je wel eten en drinken meenemen in je tas Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:38

Wat een drukte weer hier Tong uitsteken. Volgens mij doen we nu al twee dagen over 1 pagina...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:43

Ik wordt gestoord van mijn laptop.... Wil ik mijn internet browser openen krijg ik één of ander gezeik over de apple safari, dat wil ik niet wil gewoon internet expolorer, maar die heeft ie dus gewoon uit mijn sneltoetsen gegooit.... En nu sluit alles ineens automatisch en als ik ergens op druk krijg ik 5x het zelfde... Echt maf... Gaat eerst maar is ff kijken wat de virusscanner er van vindt Tong uitsteken. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon aan mijn apple software ligt...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:01

evdpanne schreef:
Ja vindt ik nu ook Lachen. Dan ga je gezellig met mij mee en gaan we al om 9 uur met de trein en kunnen we vooraan staan meebleren Tong uitsteken. Mijn broertje staat ook elk jaar weer vooraan op een rustig stukkie (tussen die twee uitlopers van het podium). Je staat daar super, maar enig nadeel is dat je dr bijna niet meer uitkomt dus moet je wel eten en drinken meenemen in je tas Knipoog.

Hahaha ja afgesproken! Knipoog Alleen wil ik niet klem zitten want ik moet alleen bij het idee al naar de wc Schijnheilig

Ik zei gisteren nog, daar vooraan is het lekker rustig, zeker voor VIPs!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 14:04

Als je heel vroeg ben kan je dus in dat VIP stuk staan Tong uitsteken. Daar staat mn broertje ook altijd... Vandaar dat je dr dan niet meer uitkomt (en geloof me je wil daar niet naar de WC, die portable toiletten zijn echt zooooo vies!!!)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 14:06

Heb trouwens mijn nieuwe fotocamera gehad Lachen. Is net met de post bezorgd Haha!. Toch wel handig die postbank rentepunten Tong uitsteken. Had m wel voor de helft van de prijs en de rentepunten waren van mijn mams!

Heb nu de Olympus mju 1010 black edition (ofzo), is heel mooi in iedergeval, heeft 10,1 megapixels en reageerd echt super!