Ik moest vanochtend ook door de regen naar het station fietsen. Verder was het gelukkig droog. Nu lekker een klein weekje vakantie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Daar ben ik ook wel echt aan toe!! Ben zo moe van de vakantie... Maar dat is ook niet gek als ik elke dag tot een uurtje of 3/4 uit ging en om 7 uur weer naast me bed stond om de handdoeken op strand neer te leggen en te gaan ontbijten
.
. En de persoon die ik moest bellen was er niet
. Ik even blij... Maar ja dat betekend wel dat ze de volgende keer nog kwaaier gaat zijn
. 
. Dus geen Amsterdam voor mij denk... Misschien nog al ik hem 's ochtends zn beweging geef, dat ik Margriet vraag om te voeren.... Maar vrienden van mij gaan al om half 10 naar Amsterdam, dus dat gaat ik al niet redden.... En alleen naar Amsterdam dat wordt ook niks
. Je moet echt geluk hebben om die mensen dan weer te vinden
, heb ik vorig jaar al ontdekt...

. Dat gaat het niet helemaal worden denk ik...
)
) Maar zij kunnen 's avonds niet... (of iig één
)
.

ik ga alleen pas om 9 uur want heb eerder geen zin haha
Daarna nog lekker de kroeg in
. Het was daar wel leuk maar ook ontzettend druk!! Op museumplein valt het nog wel mee als je eenmaal staat, maar de weg dr naar toe... Allemaal opstoppingen mensen die gaan lopen duwen, heeel vervelend... We kwamen ook nog vier chinese jongetjes tegen die hun oma waren kwijt geraakt... Anne met dr moederinstict moest ze gewoon helpen... Eén van die jongetjes had wel een telefoon, maar hun oma had geen telefoon dus die konden ze niet bellen. Toen zijn we maar met ze naar de politiepost gelopen en hebben we ze daar afgezet
. We zijn ook wel weer zo goed he!
, en ik kende verbasend genoeg alle nummers uit mijn hoofd
), Kane, Lange Frans en Baas B en Nickie van Idols ook nog (die ik een beetje te Joss Stone vindt, zoek een eigen imago!!). De rest weet ik even niet meer wat ik gezien heb.... Maar was wel leuk in iedergeval lekker meebleren met nummers
, dat deden we vooral bij Anouk en Jan Smit
.
Het was wel gezellig hoor. Ook nog even op de kermis geweest uiteraard! Vooral de schuiflades met geld waren wel grappig 
) Gerard Joling, Jeroen van der Boom, De Jeugd van Tegenwoordig
, Krezip en uhhh....
. Dan ga je gezellig met mij mee en gaan we al om 9 uur met de trein en kunnen we vooraan staan meebleren
. Mijn broertje staat ook elk jaar weer vooraan op een rustig stukkie (tussen die twee uitlopers van het podium). Je staat daar super, maar enig nadeel is dat je dr bijna niet meer uitkomt dus moet je wel eten en drinken meenemen in je tas
.
. Volgens mij doen we nu al twee dagen over 1 pagina...
. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon aan mijn apple software ligt... evdpanne schreef:Ja vindt ik nu ook. Dan ga je gezellig met mij mee en gaan we al om 9 uur met de trein en kunnen we vooraan staan meebleren
. Mijn broertje staat ook elk jaar weer vooraan op een rustig stukkie (tussen die twee uitlopers van het podium). Je staat daar super, maar enig nadeel is dat je dr bijna niet meer uitkomt dus moet je wel eten en drinken meenemen in je tas
.
Alleen wil ik niet klem zitten want ik moet alleen bij het idee al naar de wc 
. Daar staat mn broertje ook altijd... Vandaar dat je dr dan niet meer uitkomt (en geloof me je wil daar niet naar de WC, die portable toiletten zijn echt zooooo vies!!!)
. Is net met de post bezorgd
. Toch wel handig die postbank rentepunten
. Had m wel voor de helft van de prijs en de rentepunten waren van mijn mams!