Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Anneke_ schreef:hahah. goed dan weet ik dat ook weer. trouwens wel een beetje weird dat ze op marcus zat..

_Anneke_ schreef:tja das waar. opzich is het voor marcus ook wel goed een keer. ik heb eigenlijk niet egt op haar gelet, was een beetje bezig met wat ik zelf aan het doen was
hestejente schreef:_Anneke_ schreef:hahah. goed dan weet ik dat ook weer. trouwens wel een beetje weird dat ze op marcus zat..
Hoezo? Ze is toch niet zo groot? En Marcus kan best wat.
josewoos schreef:_Anneke_ schreef:tja das waar. opzich is het voor marcus ook wel goed een keer. ik heb eigenlijk niet egt op haar gelet, was een beetje bezig met wat ik zelf aan het doen was
Let er ook vooral niet op!!! Zij let ook zeker niet op jou! Ze snijd je aan alle kanten af en rijd op haar manier en heeft sch.ij.t aan iedereen en haalt het liefst een heel bruin armpje bij annet (eerder ingrid)
SannevdM schreef:Uhm, heb jij Marcus zijn rug wel eens bekeken?
Ik denk haast van niet, anders zou je dit hier niet neer zetten.
Marcus kan echt MAX. 50 kg. dragen, liefst nog wat minder.
josewoos schreef:_Anneke_ schreef:tja das waar. opzich is het voor marcus ook wel goed een keer. ik heb eigenlijk niet egt op haar gelet, was een beetje bezig met wat ik zelf aan het doen was
Let er ook vooral niet op!!! Zij let ook zeker niet op jou! Ze snijd je aan alle kanten af en rijd op haar manier en heeft sch.ij.t aan iedereen en haalt het liefst een heel bruin armpje bij annet (eerder ingrid)
dus ik neem aan dat ze wel zwaarder is dan 50