maar heeft 1 van jullie misschien een dubbelgebroken bitje maat 11,5 ?
ik hoor het graag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:GOED NIEUWS!!!
Vandaag is er nieuw zand in de binnenbak gekomen, en er komt ook zand voor de paddocks, longeercirkel en de stapmolen. Er was vandaag zo veel bedrijvigheid op de manege, ze waren aan alle kanten aan het vegen. Wij (Sandra (van Boyd) en ik) kregen spontaan zin om te helpen. We hebben samen met Maaike en Roan de bodem van de stapmolen recht getrokken. Het hele erf en alle gangen zagen er spik en span uit
.

Mireille1970 schreef:En wij zijn trots op jou! Jou mail heeft hier vast en zeker aan meegewerktLIQUITA schreef:GOED NIEUWS!!!
Vandaag is er nieuw zand in de binnenbak gekomen, en er komt ook zand voor de paddocks, longeercirkel en de stapmolen. Er was vandaag zo veel bedrijvigheid op de manege, ze waren aan alle kanten aan het vegen. Wij (Sandra (van Boyd) en ik) kregen spontaan zin om te helpen. We hebben samen met Maaike en Roan de bodem van de stapmolen recht getrokken. Het hele erf en alle gangen zagen er spik en span uit
.
That's the spirit.
Jippie!! trots op jullie allemaal
Leuk man...
Vanavond komen de Veldtjes terug he?
Zaterdag weer borreluurtje
!
.
Yinari schreef:Smuidra: 'al je honden verzamelen' ? Hoeveel heb je er wel niet dan? Wat voor soort (nieuwsgierig)
Tytje schreef:Smuidra, leuk dat je er weer bent!
Xan, je leest het natuurlijk niet meer, maar heel veel plezier, echt super gaaf!!
meelen schreef:winnitou schreef:en ik was me borrel vergeten mee te nemen. was naar de camping en ben toch maar blijven slapen. Heb het niet koud gehad. Ben er wel heel vroeg in gedoken met leesvoer (onder het nieuwe dekbed, met kersenpittenkruik en mijn 5 jarige kacheltje naast me)
Was de dvd vergeten, had me verheugd om Kruistocht in spijkerbroek te kijken, maar daar zat ik met mijn laptop zonder films en geen internet verbinding. Ben goed uitgerust nu.
M*ts, heb je niet zitten balen?
LIQUITA schreef:GOED NIEUWS!!!
.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:GOED NIEUWS!!!
.
zouden ze hier dan toch ook meelezen........Of heeft her personeel de boodschap doorgegeven

al druk met een nestje bezig. Hele bossen willen ze naar binnen brengen, maar dat lukt niet altijd.
.winnitou schreef:LIQUITA schreef:GOED NIEUWS!!!
.
zouden ze hier dan toch ook meelezen........Of heeft her personeel de boodschap doorgegeven
. Maar wat ik begrepen heb zijn er meer mensen geweest die hun klachten hebben geuit. 
LIQUITA schreef:Leuk he Meelen, al die vogeltjes.
Succes met de post (je bent waarschijnlijk al aan het lopen, hihi).

Saphira_ schreef:heeey allemaal ik heb misschien een hele stomme vraag gezien jullie geen kleine pony's hebben.
ik hoor het graag
. Én een dubbelgebroken bitje, ook dat nog
. Maar ik gebruik hem wel dus verkoop hem niet. Waar is het voor? 

Yinari schreef:Saphira_ schreef:heeey allemaal ik heb misschien een hele stomme vraag gezien jullie geen kleine pony's hebben.
ik hoor het graag
Ik heb wel kleine pony's hoor. Én een dubbelgebroken bitje, ook dat nog
. Maar ik gebruik hem wel dus verkoop hem niet. Waar is het voor?

.
en aan de familie Bartels.