Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Ini noemde me nog de beste paardenverzorgster van stal, dus je begrijpt: voel me nu net een kip met al die veren in me <piep> 

Er waren er niet zoveel in Engeland als ik dacht, hihi. Tot 14 januari ben ik nog hier, dus laat maar weten als je een keertje tijd hebt. Misschien ook meteen met Annelieke? Jenny, als je zin hebt om een uurtje vrij mee te rijden dan ben je natuurlijk ook welkom
Les vind ik ook leuk maar dat wordt waarschijnlijk wat lastiger regelen.
loveshadow schreef:Aah, gecondoleerd Jenny... Fijn dat je toch lekker gereden hebt! Even wat afleiding is soms ook wel fijn
Mooi compliment van Ini!
Klinkt weer lekker, Tamara! Oppy was wel lang geleden of niet? WANNEER GAAN WE WEER RIJDEN?? Ik heb afgelopen week voor het eerst in maanden weer een paard geaaidEr waren er niet zoveel in Engeland als ik dacht, hihi. Tot 14 januari ben ik nog hier, dus laat maar weten als je een keertje tijd hebt. Misschien ook meteen met Annelieke? Jenny, als je zin hebt om een uurtje vrij mee te rijden dan ben je natuurlijk ook welkom
Les vind ik ook leuk maar dat wordt waarschijnlijk wat lastiger regelen.
geregeld worden.
En dankjewel! Ik rij waarschijnlijk bij Annelieke in de les.
Jij bent ook alweer bijna aan de beurt
En leuk, doe haar maar de groetjes!
Maar Injoy lijkt me wel weer een keertje leuk!
Of Harvey! Dat is toch wel het tofst denk ik. ^^
Injoy of Harvey zou ook leuk zijn inderdaad! Of toch eindelijk op Okke?
Maar misschien over 2 weken! Want dan kan ik niet rijden op vrijdag dus dan wordt het zaterdag of maandagochtend, oee! Dat ga ik wel zeggen, of ik dan misschien een keer op Okke mag. Haha, ik voel me net weer 10 en dan vragen of je op dat stoere paard mag.
Loopt Bravour eigenlijk nog wel eens mee? Hmm, ik wil ook weer lessen bij Ini. Heb even een geldboom en een tijdmachine nodig