RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:31

Haha, dat klinkt geweldig Jenny! Misschien moet ik ook gewoon een keer op zaterdag gaan rijden zodat ik een keer op Okke kan. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:37

Moet je zeker doen, is altijd erg gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:45

Klinkt weer heerlijk, Jenny! Lieve Okke.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:08

Dat is hij zeker loveshadow! <3 <3 <3 <3

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:05

Hello dames!

Heb vanmorgen weer heerlijk gereden! Mocht 2 uur vandaag, had nog 1 inhaalles staan, zodoende.
1e uur mocht ik op Okke. Dus ik spullen pakken (pakte ook nog verkeerde zadel) en naar de box, staat meneer nog in de buitenbak, en dan niet in de grote, nette. Nee, in die kleine modderige... Dus ik touwtje bakken en de bak in, zak gelijk tot mijn enkels weg in de blubs... Fijn... Maar goed, meneer eruit kunnen plukken, eerst maar op aanraden van Rianka, in de nieuwe stal op de spuitplaats de benen afgespoeld (en mijn laarzen). Daarna snel de borstel en hoefkrabber erlangs en zadelen maar. Maar wat liep hij vandaag weer fijn, echt super! Ini vond dat overigens ook, kreeg regelmatig een "keurig" of "Super" naar mijn hoofd geslingerd.

2e uur mocht ik op Jelle, werd al in de bak gebracht. Dus afstijgen van Okke, aan iemand anders geven om zweetdeken er op te gooien en snel op Jelle klimmen. En hij deed niets onder voor zijn Friese soortgenoot! Ook hij liep fantastisch! Zelfs de linkergalop ging hij een paar keer goed! Normaal errug lastig voor hem. Maar ook hier weer enorm van genoten. Hij mocht nog een uur dus ik nog even de stal in, Moonlight helpen opdekenen, Rallywood een poetsbeurt geven, kortom, nog ff goed vermaakt.

Benieuwd hoe het volgende week gaat..

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:25

Wat leuk! Okke en Jelle! En nog lekker op stap helpen, dat mis ik wel een beetje. Lekker met de paarden bezig zijn. Vaak is het voor mij poetsen, zadelen, rijden en naar huis omdat die nog moet lopen. Ik zal volgende week eens even bellen of er voor vrijdag over 2 weken nog een plekje vrij is. :)

Mijn zusje heeft vrijdag voor mij gereden op Injoy, vond ze wel weer leuk volgens mij. ^^

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:14

Injoy is ook leuk hoor!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:06

Kan nu ff heel kort zijn, vandaag niet gereden. Vanmorgen afgebeld ivm overlijden van mijn opa gisterenavond... Voel me zo k*t nu...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:46

aw, gecondoleerd Jenny!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:46

Dank Tamara

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:12

Ik heb gewoon voor het eerst niet op Kanjer gereden! Ik was er eerst wel op ingedeeld maar toen was het Kanjer/Ottoline maar het werd uiteindelijk Oppy! Het was wel leuk een keer een ander, maar ik heb er wel rugpijn aan over gehouden. Nee, niet omdat ik eraf gevallen ben, maar door die hele rare galop van hem. Ik weet niet wat het was, maar het hobbelde allemaal zo raar dat het in me rug schoot. Inge zei dat die meer van achteren moest galopperen dus ik gaf hem een tik zodat die wat harder ging toen kreeg ik opeens een enorme bok wat niet hielp bij mijn rugpijn. Dus de galop heb ik maar even overgeslagen. Na het stukje galop liep die trouwens wel lekker, constante aanleuning zelfs een klein beetje nageefelijk. Dus heb nog wel een positief gevoel overgehouden aan de les, toch wel weer een vooruitgang met Oppy. :)

Rij jij morgen nog Jenny?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 19:47

En of ik gereden heb! Okke was het vandaag en als je me een beetje kent, weet je dat ik een zwak heb voor die "teddybeer" <3

Meneer stond al in zijn box, dus hoefde niet die baggerbak in, gelukkig. Spullen bij elkaar gescharreld, alleen waarom dat dressuur zo hoog moet, geen idee :n

Lekker gepoetst, gezadeld en hup de bak in. Hij was niet erg voorwaarts vandaag, moest er echt even aan werken, maar ging erg lekker weer. Sprak die mevrouw die wel eens bij ons jureert nog even, en die zei dat het er erg netjes uit zag. :D ! Ini noemde me nog de beste paardenverzorgster van stal, dus je begrijpt: voel me nu net een kip met al die veren in me <piep> O:)

Heb me trouwens ook ingeschreven voor de wedstrijd voor volwassenen. Met als 1e keuze PM en als 2e Kanjer. Ini had namelijk laten weten de vorige keer dat ik een keertje een andere moest kiezen dan Nini. Nou ja, doe ik dan toch... Heb er nu al zin in! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 12:48

Aah, gecondoleerd Jenny... Fijn dat je toch lekker gereden hebt! Even wat afleiding is soms ook wel fijn :j
Mooi compliment van Ini! :D

Klinkt weer lekker, Tamara! Oppy was wel lang geleden of niet? WANNEER GAAN WE WEER RIJDEN?? Ik heb afgelopen week voor het eerst in maanden weer een paard geaaid :+ Er waren er niet zoveel in Engeland als ik dacht, hihi. Tot 14 januari ben ik nog hier, dus laat maar weten als je een keertje tijd hebt. Misschien ook meteen met Annelieke? Jenny, als je zin hebt om een uurtje vrij mee te rijden dan ben je natuurlijk ook welkom :D Les vind ik ook leuk maar dat wordt waarschijnlijk wat lastiger regelen. :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 13:22

Whahaha, welcome back Eef! Uhm, ik heb het nogal druk meteen na 2e kerstdag, iets met tentamens enzo. Maar ik moet vrijdag 6 januari weer paardrijden. Misschien kunnen we dan iets regelen voor vrijrijden? Of een les, maar dat is inderdaad misschien lastiger. Let me know!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 14:43

loveshadow schreef:
Aah, gecondoleerd Jenny... Fijn dat je toch lekker gereden hebt! Even wat afleiding is soms ook wel fijn :j
Mooi compliment van Ini! :D

Klinkt weer lekker, Tamara! Oppy was wel lang geleden of niet? WANNEER GAAN WE WEER RIJDEN?? Ik heb afgelopen week voor het eerst in maanden weer een paard geaaid :+ Er waren er niet zoveel in Engeland als ik dacht, hihi. Tot 14 januari ben ik nog hier, dus laat maar weten als je een keertje tijd hebt. Misschien ook meteen met Annelieke? Jenny, als je zin hebt om een uurtje vrij mee te rijden dan ben je natuurlijk ook welkom :D Les vind ik ook leuk maar dat wordt waarschijnlijk wat lastiger regelen. :j

Lijkt me wel leuk ja, uurtje mee vrij rijden. Maar moet er wel ff een /3 geregeld worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:48

Ah, kon het niet halen vandaag en het wordt nu toch wel een beetje hectisch! Volgende week vlieg ik alweer terug naar Engeland en voor die tijd moet ik nog 3 essays schrijven en mijn kersverse kamer inrichten. Eind februari/maart dan maar? Veel plezier vandaag :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:08

Hahaha, als verjaardagscadeautje dan maar weer? :P En dankjewel! Ik rij waarschijnlijk bij Annelieke in de les. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:11

Hihi lijkt me een goeie! :D Jij bent ook alweer bijna aan de beurt :P En leuk, doe haar maar de groetjes!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:14

Haha dan trakteren we ELKAAR op een uurtje rijden! En zal ik doen. ;) :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:15

de storm is gelukkig gaan liggen... ik zag me al met Kanjer door de bak vliegen. :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:32

Hahaha! Misschien mag je op James.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:38

Dies al met pensioen dus dat wordt hem niet. :P Maar Injoy lijkt me wel weer een keertje leuk! :D Of Harvey! Dat is toch wel het tofst denk ik. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:42

Haha nee, dan wordt dat lastig :P Injoy of Harvey zou ook leuk zijn inderdaad! Of toch eindelijk op Okke? :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:44

hahaha, ja dat zou ook super zijn maar ik ben bang dat dat hem niet gaat worden, helaas helaas. :P Maar misschien over 2 weken! Want dan kan ik niet rijden op vrijdag dus dan wordt het zaterdag of maandagochtend, oee! Dat ga ik wel zeggen, of ik dan misschien een keer op Okke mag. Haha, ik voel me net weer 10 en dan vragen of je op dat stoere paard mag. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:48

Hahaha :D Loopt Bravour eigenlijk nog wel eens mee? Hmm, ik wil ook weer lessen bij Ini. Heb even een geldboom en een tijdmachine nodig :P