chareno schreef:ga jij nog op vakantie ate?
nee heb wel 4 weken vrij ik ga wel veel op manege zitten is ook vakantie en jullie ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
chareno schreef:ga jij nog op vakantie ate?

chareno schreef:ik weet nie precies waar het over gaat mischien was ik net te laat bij bokt

overspannen van
[/quote]meelen schreef:chareno schreef:ik weet nie precies waar het over gaat mischien was ik net te laat bij bokt
Wat bedoel je?
ATE schreef:chareno schreef:ga jij nog op vakantie ate?
nee heb wel 4 weken vrij ik ga wel veel op manege zitten is ook vakantie en jullie ??
meelen schreef:Ja, VER he?!
overspannen van
[/quote]
chareno schreef:ik weet nie precies waar het over gaat mischien was ik net te laat bij bokt
chareno schreef:ATE schreef:
ben druk aan het kijken op internet voor een weekje turkye of spanje
weet je ook al waneer ?
chareno schreef:ok nou lijkt me gezellie

ATE schreef:chareno schreef:ok nou lijkt me gezellie
moeten alleen nog ff een datum prikken
vraagt wil ze vast voor jou ook zo n mooie avanter maken
meelen schreef:ATE schreef:moeten alleen nog ff een datum prikken
Mij maakt het allemaal niet uit. Ik heb geen verplichtingen waar ik rekening mee moet houden.
werken moet ook af en toe
chareno schreef:ik hoor het wel
zeker ook gezellie als je meegaat
chareno schreef:in de laatste 3 weken van de kinder vak. heeft mars vrij dus dan ergens

werken moet ook af en toe
[/quote]
ATE schreef:chareno schreef:in de laatste 3 weken van de kinder vak. heeft mars vrij dus dan ergens
ik heb de middelste vier weken [van school vakantie] vakantie
meelen schreef:ATE schreef:
ik heb de middelste vier weken [van school vakantie] vakantie
Ik heb ergens in september vakantie.
Wij hebben het plan om eens naar Schotland te gaan.
chareno schreef:zal eerst eens wat mooie foto's van prom op zoeken van tyson heb ik al van liquita gehad dan ga ik eens heel lief kijken
chareno schreef:maakt mij ook niet uit mars is toch bij de kids
LIQUITA schreef:chareno schreef:zal eerst eens wat mooie foto's van prom op zoeken van tyson heb ik al van liquita gehad dan ga ik eens heel lief kijken
Natuurlijk...wil een avatar voor je maken!!!