x_Mliss schreef:Lor heb ik telease van iemand uit voorburg dit dee ik eerst mat _x_vace_x_ oftewel Sanne me beste vriendin.
San heeft een huis gekocht en dit kost gewoon veel geld dus is ze gestopt met Loranda.
Nu was aan mij de keuze stop ik ook of ga ik alleen door...
Ik heb dus voor het laatste gekozen maar eerst deelde ik de stalling en de rest van de kosten met Sanne.
En nu moest ik dus alles alleen doen....
Ik ben heel lang opzoek geweest naar iemand die Loran samen met mij wou doen maar omdat ik de kosten wil delen...
Wil niet iedereen dat want verboon is niet goedkoop naja vergeleken met andere stalle wel maar 315 euro is best een smak met geld.
Maar ja per maand blijf je dan toch op 160 euro uit komen pp.
Maar ja daarvoor wel soort van eigen paard je kan en mogen er alles mee en ik heb geen veearts kosten dus mocht ze ziek worden zijn die kosten voor de eigenaresse dus daar heb je geen omkijken naar.
Dus ja ik heb het nu zo lang geprobeerd en kon geen geschikte bijrijder vinden en kwam ik al een beetje op het punt dit gaat niet meer.
En tegelijkertijd belde de eigenaresse me dat ze er over na zaten tedenken Lor teverkopen...
Nu had ik wel eerste keus maar goed dat gaat gewoon niet dus nu is ze terug verkocht aan haar oude eigenaresse...
Dus dat is een beetje het verhaal.
tja blijft voor jouw klote natuurlijk