Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shalimar schreef:Het blijft apart...lijkt me niet dat ze allemaal met hun hoofd omhoog gaan lopen..maar goed, elke manege zijn ding.
whahah maarja... ik beslis dat soort dingen ook niet
heb verder ook geen idee waarom alle paarden dat anders zouden hebben
Morgen maar weer. Mandyy schreef:Marcroix in Amersfoort.

Als ie niet ineens populair word, anders mag het niet.
Eerst wilde niemand erop rijden omdat hij altijd harfd ging en geen rem had en alleen maar in je hand hing. Nu wint die alles en wil iedereen erop rijden...behalve ik want ik vind hem nog steeds niet leuk...
en daarna besloot ik mijn camera te testen, was die bang. Arm schaap.

Dus ja, dat mag.
Soeskia schreef:Ohja misschien handig:
Ik ben Saskia ik heb mijn paard op de manege staan waar ook Marlies (shalimar) rijdt. Zelf rijdt ik KNHS, maar heb dus sindskort mijn jurydiploma voor de FNRS.

Waar ik ook de volgende wedstrijd op ga rijden
Misschien beetje jammer maar eigenlijk niet....ik heb echt wel een klik met dat paardje en het ging echt zo lekker! Ik reed de F8B en het ging gewoon fijn, na het afgroeten was ik zo tevreden dat die uitslag ook niet meer uit maakte! Maar de jury vond het ook goed gegaan en ik ben boven mijn eigen verwachting in gewoon 1e geworden van de 30 deelnemers!!!!!
En dan lekker slapen want dat zal ik wel doen! Ik ben dan wel 20 maar voel me echt net 10 nu! Ben ook Nibbit nog wat lekkers gaan geven naderhand

)