Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dankj dat jullie de foto's leuk vonden! 

Karin_88 schreef:Nou Roos, ik ben er vanmiddag met mijn eigen hond, jammer dat je er dan niet meer bent
Jammer dat we elkaar dan mis zijn gelopen, was wel grappig geweest.
Wat voor hond heb je? Je moest zeker voor inentingen of nie? Het was trouwens heel interessant, we hadden 1 gebitssanering en 2 steralisaties bij honden. 
AnnemiekvM schreef:Ik ben ook wakker!!!! Ik hoef pas om 14.00 op school te zijn. Mijn Lio loop ik in groep 1-2.
Georgette: Ik heb je pm gehad, maar moet even nadenken en opzoeken hoe die routes gaan en hoe ik dat het beste kan uitleggen. Anders kom je misschien nooit aan...haha!!
Nou, ik ga even de naamkaartjes voor de kids maken.
Vanavond ben ik weer op stal, dus misschien tot dan (als er dan nog iemand is...)

_Roosmarijn_ schreef:Karin_88 schreef:Nou Roos, ik ben er vanmiddag met mijn eigen hond, jammer dat je er dan niet meer bent
Ik heb een poosje terug al een hele dag het spreekuur meegelopen en vandaag mocht ik nog een keer komen om bij een paar OK's te kijken. Ik mocht vanmiddag ook nog wel blijven om met het spreekuur mee te lopen maar ik moest ook nog naar Gipsy toe dus dat doen we een volgende keer wel weer.Jammer dat we elkaar dan mis zijn gelopen, was wel grappig geweest.
Wat voor hond heb je? Je moest zeker voor inentingen of nie? Het was trouwens heel interessant, we hadden 1 gebitssanering en 2 steralisaties bij honden.
Dus volgend jaar pas weer hopelijk 
aan de landweg

woon jij op het pleintje met Senna zeker? (die hond) 

Ben benieuwd op wie ik mag. Of het Final of Otis is geworden. Karin_88 schreef:ik woon op Vlasland 33Nou suus, dan woon je ook vlakbij mij!!woon jij op het pleintje met Senna zeker? (die hond)

_Roosmarijn_ schreef:Waar woon je dan Karin? Ik woon ook vlak bij de dierenarts.

Ze hebben beiden vroeger op de manege gereden en ik wilde nog 1 keer met elkaar op onze lieve paardjes gaan rijden.
Dat idee had ik al heel lang.