rechts druk houden links alleen licht contact. tot hoe laat is dat?ik heb ochtends wedstrijd mr daarna zou k wel ff willen komen kijken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rechts druk houden links alleen licht contact. tot hoe laat is dat?ik heb ochtends wedstrijd mr daarna zou k wel ff willen komen kijken
Suzeltje schreef:HihiHet was dan ook de eerste keer dat ik het zelf deed he
En het ziet er iid niet uit (vooral die ene te korte pluk.. Banjo blijft ook nooit eens stilstaan
)

Suzeltje schreef:http://www.vreehorst-rv.nl/modules/edito/
Hier kan je de startlijst zien. Misschien staan er nog wel bekenden tussen
sasika schreef:Suzeltje schreef:HihiHet was dan ook de eerste keer dat ik het zelf deed he
En het ziet er iid niet uit (vooral die ene te korte pluk.. Banjo blijft ook nooit eens stilstaan
)
had je het met een schaar geknipt? de manen? en de voorpluk moet je ook op ene bepaalde manier doen... maar dat voor de volgende keer als je banjo gaat doen
wat ik er wel bij moet zeggen is dat hij nu wel een heel ondeugend koppie heeft

Flurk schreef:ik lees hier
De kledij van ruiters en paarden/pony's wordt beoordeeld door de jury, de voorlezer en de
ringmeesters.
De dressuurproef wordt apart beoordeeld door de jury.
betekend dat er 3 cijfers komen voor de kledij?
Heb er in ieder geval zin in morgen
sasika schreef:Suzeltje schreef:
had je het met een schaar geknipt? de manen? en de voorpluk moet je ook op ene bepaalde manier doen... maar dat voor de volgende keer als je banjo gaat doen
wat ik er wel bij moet zeggen is dat hij nu wel een heel ondeugend koppie heeft
Ik had geknipt ja. Ik weet wel dat trekken beter is maar dan weet ik weer niet zeker of ik het wel goed doe
Heb net na de lessen op Cordon gereden. Dat was wel even wennen, maar ik vind het wel een leuk paard
Suzeltje schreef:Heb net na de lessen op Cordon gereden. Dat was wel even wennen, maar ik vind het wel een leuk paard
Ursje78 schreef:Hey Suus,
Gordon is wel leuk he. Hebben jullie Lady ook gedaan. Heb er gisteren weer even op gezeten. Linksom is ze nog niet goed.
Kreeg wel een compliment van Jan dat ik haar heel netjes reed. Het is gewoon een wereld pony.
Ik mocht kiezen van Jan tussen Lady en Cordon om te rijden, maar Lady vond ik toch niet zo'n slim plan. Suzeltje schreef:Ursje78 schreef:Hey Suus,
Gordon is wel leuk he. Hebben jullie Lady ook gedaan. Heb er gisteren weer even op gezeten. Linksom is ze nog niet goed.
Kreeg wel een compliment van Jan dat ik haar heel netjes reed. Het is gewoon een wereld pony.
Ze heeft 's avonds lekker een tijd in de bak gelopenIk mocht kiezen van Jan tussen Lady en Cordon om te rijden, maar Lady vond ik toch niet zo'n slim plan.
Suzeltje schreef:Hij was wel bang voor Nel en Dennis, omdat ze de ruiten aan het schoonmaken waren
Bas1986 schreef:gaat vast goedkomen denies zolang je mr niet in de verleiding komt om aan links te hangenrechts druk houden links alleen licht contact. tot hoe laat is dat?ik heb ochtends wedstrijd mr daarna zou k wel ff willen komen kijken
blackpegasus schreef:Niels, zodra je de foto's op internet heb wil je dan een link geven???