praktijk school barneveld is best leuk moet je er op eigen gelegenheid komen? das wel echt klote dan moet je nog 15 min sleuren met je koffer voor je er bent (als je ineenkeer goed loopt) haha
nou we gaan in ieder geval meeten in de vakantie en dat rijden spreken we dan wel af of niet?
Voor iedereen die nog leren rijlaarzen zoekt, tijdens het tentenkamp bij de Hyporama in Rotterdam kun je ze kopen met 30 % korting. Ze hebben verschillende merken, ook Petri. Zie www.hyporama.nl.
haha jij ook al ouderavond clau?? ik ook!! van half 8 tot half 10! niet leuk!! haha.. maargoed... het valt een beetje stil hier niet leuk!!! maarja... komt goed!! ik ga weer ff verder aan mn schoolopdrachtjes
En ja, bij stappegoor Schijnt dat ze er een naast aan het bouwen zijn die 3 keer zo groot is ofzo Hendig Ik schaats wel heel veel, al 3 jaar ofzo elk seizoen 1-2 keer per week
ja ze zijn daarnaast wel aan het bouwen (staat ook die nieuwe bios die overigens erg leuk is) weet niet wat ze daar nu allemaal nog meer neer aan het zetten zijn!
Ben er nog niet geweest bij die nieuwe bios, maar hij schijnt idd echt gaaf te zijn.. Toch maar eens gaan proberen dan, ben al erg lang niet meer daar geweest
ben er nu 1x geweest maar het is wel zo als je eenmaal binnen bent kun je naar elke film die je leuk vindt want bijde ingang van de zaal controleren ze niet meer!
Weet een van jullie mischien nog een bijrijpaard te staan? ik moet voor school wedstrijden gaan rijden maar ik heb nog geen paard waar dat mee kan! dus als je iets weet laat ff horen
nou het moet niet persee maar dit jaar ga ik voor school mijn insucteurs diploma (basis) halen en dan mag ik dus maar les geven tot b niveau ofzo. volgend jaar kan ik fase 1 gaan doen (moet je zelf L1 met winst zijn) en dan mag ik tot een ander niveau lesgeven en zo kun je ook nog fase 2 doen enz. dus ik wil zo ver mogelijk komen!