Ik zeg niet veel hoor, ik ging zelf ook bijna, ging net goed. Ach een beetje leedvermaak is toch niet weg. Daar kan een mens best gelukkig van worden hihi. ben je al helemaal klaar voor zaterdag.
Maar natuurlijk. Ik sta er al op voordat ik er erg in heb. Die corina is nu ook aan het pushen. Hoe kan ik dan nog nee zeggen. Ik moet zelfs morgen met haar oefenen, maar mijn uitdaging om zelf mee te doen die neemt ze echt niet aan. Ik moet ook theorie doen, geloof dat ik dat morgen dan toch echt even door moet gaan lezen. anders wordt het helemaal zo'n zooitje.
hihi, denk dat ik maar als laatste start kunnen we snel naar huis gaan. Die cel is de hele week al zo bezig. Die is gewoon super vrolijk en heeft energie genoeg. Ik probeerde maandag een volte bij b in galop, eerste gedeelte was wat groot (oke ze swenkt beetje veel uit) en bij de 2e helft wist ze niet wat ze nou moest doen, links, rechts, links, rechts en toen toch maar rechtdoor en dat in galop tja dan flikker je er toch echt bijna af. dus succes verzekert zaterdag.
Gezellig, heb je alleen gemist. Trouwens dan heb je fennie ook waarschijnlijk gelanceerd zien worden van die gekke galina.
Ja hahahaha ik heb Galina even gepakt en vast gehouden voor haar Hihi ze keek echt op van HUUUUUUH hihi of ze even de karater dicht wilde gooien van Corina zei ze nee dat komt zaterdag wel dan plof ik er gewoon naast hihi maffe Fennie je blijft lachen met haar
ja inderdaad, ze kwam gelijk maandag. Trouwens moet je die 2 met zijn tweeen zien. Cella en galina dan kom je ook niet meer bij. Dat zijn echt twee grote vriendinnen geworden. Gaat de 1 uit haar panty, doet de ander gezellig mee. Gaan we buitenrit maken dan loopt cel voorop en die galina volgt braaf. In de bak hetzeflde. is fennie aan het rijden en ik kom binnen met cel dan gaat galina gelijk hinneken en hangt gelijk achter cel. die fennie kan dan sturen wat ze wil. Het is net zwaan kleef aan.