Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*net als zoveel ruiters...*
)Citaat:Toen kreeg de moeder van Katie een idee: ze maakte dik belegde boterhammen klaar en gaf ze aan de zwervers buiten! Een goede daad rijker konden we weer tevreden naar huis!
*
* Hoezo meneertje "ik wil alles weten!"
Maarja het blijft een leuk paardje!
zomaar het gelukje van maandag de 16e?*
Arme Jij!
Citaat:Sowieso ben ik de afgelopen 6 jaar al niet meer van een paard afgevallen en dat wil ik graag zo houden
van je paard afknikkeren is nou niet egt de leukste bezigheid!Citaat:En ben nu al benieuwd naar je toekomstige paard van 1.60 hihi
Citaat:Morgen heb ik slaapdienst.....lekker om 6.30 uur op
*ben deze HELE week al om half 7 opgestaan
arme arme ik, hihi! Citaat:dat betekend dus dat we zeker de 28ste op stap moeten want ik heb wat te vieren hahaha.........
Whieie, super mariekje! Ben egt blij voor je! Heeel Goed!
*Ik wil t, Ik kan t!
*
, dan hebben we Thirz die vast ook wel meegaat. Bianz heeft zelf de oproep gedaan, dus die zal ook wel komen, Bar komt waarschijnlijk ook wel, Nel moest nog ff kijken hoe alles liep.. Uhm ik kom waarschijnlijk, alleen:

dus dat wordt gezellig.
!! Heb je geen plaatje van die hengst? Anders maak je zaterdag wel een paar foto's he! Kan niet wachten om het veulen te zien!
De buren hadden een nieuwe en ik kon deze voor weinig geld overnemen. Ben er erg blij mee, want met deze kan ik erg mooie foto's maken! Nou, verder weet ik niets meer, byebye!
)