Gewoon laten langskomen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireentjuh schreef:ik vind van dat eerste zadel de kussens nogal plat... zadel 2 ziet er wel goed uit!
Er rijdt trouwens wel een intercity tussen Delft en Eindhoven als ik het goed heb.
Voel ik me echt een pennymeiske
Zelfs nog een klein stukje gestapt en gedraafd, Diddle deed het erg braaf..nou ja was ietwat onbestuurbaar, hij liep zo de zadelkamer in, draaide gelukkig zelf weer terug

Marieke_ schreef:Heb je foto's gemaakt Anous, ben wel benieuwd... van scharrelpony naar tuigponytje
kleine jongens worden groot
"
"
"
elady schreef:Leuk zeg voor Didl, hoe oud is hij nu?
Anous, ik zou ook voor zadel 2 gaan!!!
Marieke_ schreef:Trouwens. Moet je eens foto's op bokt zetten diddle veulen en diddle nu.

) Ireentjuh schreef:Weet je al een beetje wat voor wagentje je wil Anoes?
2wieler of 4 wieler?
Ik weet wel dat Dennis op bokt een wagentje te koop heeft, maar dat zou Diddle qua stopmaat nog maar net redden denk ik. hij staat bij "te koop" http://www.staldenci.cjb.net/
Die tweewielertjes heb je wel wat goedkoper meestal en lekker licht, zoiets; http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/ ... tuigen.htm
; viewtopic.php?f=10&t=370032&hilit= Ireentjuh schreef:Weet ik eigenlijk niet, volgensmij maakt het niet uit.
Dit vind ik zo'n leuk wagentje; viewtopic.php?f=10&t=370032&hilit=
Ah dat arme beessie
wel 2e hands, nieuw zijn die krengen zo duur.. gaaf kleurtje he?
Ireentjuh schreef:Whieee ik heb eindelijk een halsterhoofdstel gekocht!!!wel 2e hands, nieuw zijn die krengen zo duur.. gaaf kleurtje he?
![]()
Welke kleur is het???
Ireentjuh schreef:Hij is een soort fel licht blauw
zoiets
.. nou kan ik dus pas maandag een afspraak maken
Heb ik weer hoor
Binar schreef:Ireen, je foto doet het weer! Gaaf hoofdstel hoor! wel lekker opvallend![]()
Heeft er iemand toevallig nog interesse in een klompie ijzer??![]()
Zit ik lekker een toffee te eten, vliegt mijn vulling (incl stukkie kies) eruit.. en ja hoor, mijn tandarts werkt niet op vrijdag.. nou kan ik dus pas maandag een afspraak maken
Heb ik weer hoor
das niet zo mooi!