Er staat een cadeautje bij haar naam (Dat zie ik als ik op dit onderwerp klik want hij springt niet gelijk naar het nieuwste bericht, dus ik scroll dr langs )
Ik zit op school; net informatie gehad over afstuderen; spannend! Nu maar weer hard aan de slag om alles op orde te krijgen!
_Linn_
Geplaatst: 11-04-12 10:02
Ja ik weet dat er een cadeautje bij staat, maar bij mij springt die wel meteen naar de nieuwste berichten dus ik zie dan geen bericht van Danielle of gister dan van Eefje staan, vandaar dat ik het dan niet weet
Hoezo? Ik vroeg alleen hoe jullie wisten dat ze jarig was? En gister zei ik gefeliciteerd Eefje en nu moest ik dus weer zeggen gefeliciteerd Danielle. Niet dat ik perse moet feliciteren natuurlijk, maar daar ging het ook niet om. Ik vroeg alleen hoe jullie wisten dat ze jarig was omdat ik geen reactie van haar had gezien en dus geen cadeautje bij dr naam.
Ik denk dat het op het laatse sloeg. Dat snapte ik niet helemaal, alsof het zoveel moeite was dat je alweer iemand moest feliciteren of zo, zeker omdat er twee vraagtekens bij stonden kwam dat een beetje vreemd over.
Nee zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik bedoelde het omdat ik gister Eefje feliciteren en van haar niet wist dat ze jarig was. Nu wist ik ook niet dat Danielle jarig was en moest ik 'dus weer iemand feliciteren'.