Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In dat geval krijg ik ook een huisbeestje; een asielige konijn
Volgende week krijg ik het te horen....(spannend!)
)
) Beest liep nog steeds te pompen. Na een tijdje kwamen de mensen erachter dat de rem was blijven steken door de mangeling tussen de bomen. Paardje was bek af, en heeft nog zeker twee kilometer een koets op de rem door moeten trekken! Ze hebben hem meteen uitgespannen, koets bij een boer laten staan, en paardje mee laten lopen naar Afferden. Kennisen zijn ze gaan zoeken met een trailer (hadden al verwacht dat ie het niet zou redden tot z'n stal) Beestje ingeladen en naar stal gebracht. Kon geen stap meer zetten. Vond het wel zielig voor de eigenaren, ze waren echt geschrokken, maar slim was het niet. Juut schreef:Vond het wel zielig voor de eigenaren, ze waren echt geschrokken, maar slim was het niet.
Maar ik kan me voorstellen dat je je als eigenaar zijnde ook kapot schrikt als je erachter komt dat je pony zo'n eind een kar met rem erop heeft moeten trekken 
Juut schreef:De loterij is begonnen..zullen ze deze keer m'n nummer hebben onthouden???![]()

)
Kan je je voorstellen hoe ik vorig jaar in m'n bedje heb gelegen...woon in het centrum en moest de volgende dag vroeg weer naar m'n werk. Was niet echt een van m'n helderste dagen
(je weet wel eigenaar van de haflinger die bij RB staat) Janneke18 schreef:trouwens, ik kreeg een PB van Shira, of ik misschien Arthurs email-adres had.. maar dat heb ik niet.. misschien een van jullie?

Ik begin nu al twee gigantische blauwe plekken op mn linkerbeen te krijgen (de ene is van de knop en de ander weet ik niet waar die van is aangezien ik er aan de rechterkant af viel) en ik heb best wel een beetje hoofdpijn...
)