Astor schreef:Hehe eindelijk staat de startlijst van zondag er op maar moet al om 09.58 en om 10.13.... Dat wordt vroeg mijn bed uit!
jaaaa vroeg he.Ik ben voor jou volgens mij he.Start als 2e.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dj69 schreef:Jaaaa lekker vroeg.
Kijken met vlechten dan![]()
. Ahhh nu naar de tandartssss. Getver.Ik wil niettt.ben weggg.

Merania ging nog lekkerder lopen, haha.
Volgende week met Zamora!
En mijn mentor is echt grappig.
Mijn rooster is wel echt ruk, heb op woensdag twee tussenurn en op dinsdag een tussenuur. Én ik ben dinsdag pas 10 over half 5 uit, dus moet ik ontzettend gaan haasten met paardrijden.
En het oefenen van mijn proefjes ging ook lekker!

gaat ie verder goed, hij draaft nog een beetje apart, volgens mij heeft ie zelf nog niet door dat ie gewoon normaal kan lopen. en hij zit erg te f*cken in z'n mond tijdens het rijden.. maja dat had ik toen ook toen ie naar de tandarts was geweest en ik weer ging rijden. Dat gaat wel weer over.. ik vind het alleen ontzettend saai dat ik zo moet ''rijden'' ik stap veel en ik doe misschien 6 rondjes draf en dat was het dan. Kan niet echt aan het werk met hem zeg maar.. Pebbs schreef:behalve dat ie stront vervelend isgaat ie verder goed, hij draaft nog een beetje apart, volgens mij heeft ie zelf nog niet door dat ie gewoon normaal kan lopen. en hij zit erg te f*cken in z'n mond tijdens het rijden.. maja dat had ik toen ook toen ie naar de tandarts was geweest en ik weer ging rijden. Dat gaat wel weer over.. ik vind het alleen ontzettend saai dat ik zo moet ''rijden'' ik stap veel en ik doe misschien 6 rondjes draf en dat was het dan. Kan niet echt aan het werk met hem zeg maar..
Verder ziet het er goed uit, tis niet dik ofzo. Zit netjes dicht. Dus hoop dat ie volgende week in het begin van de week komt om die hechtingen eruit te knippen dan kan ik weer lekker gaan rijden.
hele tijd proberen te bijten en in de lucht springen enzo
Hij heeft morgen zijn eerste échte schooldag op de middelbare.
En nou vraagt hij om de zoveel seconden mijn hulp voor wat hij allemaal mee moet nemen en welke boeken etc, etc.