Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:27

Oke nou wie weet Xenia.............

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:33

Haha ja ik ben benieuwd :j

hoe is het verder?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:24

Hai Karin, welkom! Ik kan me voorstellen dat je graag vanwege het buitenrijden weer in deze omgeving wil zitten. Dit is tenslotte voor jou een bekende omgeving aangezien je bij John en Pierre hebt gestaan. Hoe gaat het eigenlijk met Spetter? Heb je die nog en rijdt je nichtje daar nog wel eens op?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:25

Xeen schreef:
Hoi :)

Ik ben hier al een keer eerder in het vorrige topic geweest :)) maar ik ben opzoek naar een verzorgpony/paardje.
Is er heel toevallig nog iemand opzoek?

Ik ken Jetta en Zaartje :)
en Karin toevallig ook die bij jullie komt te staan.

Ik wil heeeel graag :o dus PB me als je ook maar iets weet

Hai Xeen, alles goed met jou? Ik weet eerlijk gezegd niet wie er bij ons een verzorgster zoekt maar wie weet. Heb je op dit moment nog een verzorgpony of rij je helemaal niet? Hoe gaat het eigenlijk met kleine Vesra? Hoor je daar nog wel eens wat van?

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:33

Hoi Lin :D

Ja het gaat wel oke. Ik heb er nog wel 1 maar eigenlijk ook weer niet. Ik PB je even :))

Vesra gaat zover ik weet goed, die staat nu in Zeeland :j
En met jou?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:37

Serada schreef:
Hai Karin, welkom! Ik kan me voorstellen dat je graag vanwege het buitenrijden weer in deze omgeving wil zitten. Dit is tenslotte voor jou een bekende omgeving aangezien je bij John en Pierre hebt gestaan. Hoe gaat het eigenlijk met Spetter? Heb je die nog en rijdt je nichtje daar nog wel eens op?

Door al die hele fijne toestanden bij stal middendelfland was ik gedwongen om voor Spetter een ander huisje te zoeken. Gelukkig wilde het toeval dat de vrouw bij wie Spetter geboren is en waarvan ik hem gekocht heb, dit te weten kwam en aanbood om Spetter samen met zijn moeder (die ze nog steeds heeft) te gaan verzorgen en in het tweespan te beleren samen met zijn moeder. Uiteindelijk heb ik besloten om Spetter terug te verkopen aan haar omdat hij het zo naar zijn zin heeft om voor die wagen te lopen. Ze lopen wedstrijdjes en doen het goed samen. Ik kan hem nu niet meer de aandacht en de tijd geven die hij verdient. Bovendien zou ik hem waarschijnlijk diep ongelukkig maken om weer van alles op zijn rug te laten rijden. Heb voor Spetter gekozen, ook al mis ik hem verschrikkelijk maar hij heeft het zo goed en ik heb nog contact met haar. Hij staat nu in Zeeland en de hele dag buiten.....

Mijn nichtje rijdt nog zo af en toe maar nu op Blando. Zie de foto hieronder

Afbeelding

Hier een foto van Spetter en Puck. Spetter staat links op de foto

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:38

Met mij gaat het prima. Thomas staat sinds twee en halve maand in het paardenrusthuis waar Melvyn al die jaren heeft gestaan en dat gaat erg goed. Sinds kort heb ik weer een nieuw paard, Maestro. Hij is 5 jaar, heel lief en koel in zijn kopppie maar moet nog een hoop leren. Leuke uitdaging dus... :D

Vesra dus in Zeeland. Bij haar nieuwe eigenaar? Ik zie je pb'tje wel voorbij komen... ;)

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:41

Al gepbt

Zo wat is ze groot geworden kaar
Leuk :j

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:44

Layla is ook alweer 7 jaar nu en een tantetje hoor......... pfffff

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:44

spettertjuh schreef:
Door al die hele fijne toestanden bij stal middendelfland was ik gedwongen om voor Spetter een ander huisje te zoeken. Gelukkig wilde het toeval dat de vrouw bij wie Spetter geboren is en waarvan ik hem gekocht heb, dit te weten kwam en aanbood om Spetter samen met zijn moeder (die ze nog steeds heeft) te gaan verzorgen en in het tweespan te beleren samen met zijn moeder. Uiteindelijk heb ik besloten om Spetter terug te verkopen aan haar omdat hij het zo naar zijn zin heeft om voor die wagen te lopen. Ze lopen wedstrijdjes en doen het goed samen. Ik kan hem nu niet meer de aandacht en de tijd geven die hij verdient. Bovendien zou ik hem waarschijnlijk diep ongelukkig maken om weer van alles op zijn rug te laten rijden. Heb voor Spetter gekozen, ook al mis ik hem verschrikkelijk maar hij heeft het zo goed en ik heb nog contact met haar. Hij staat nu in Zeeland en de hele dag buiten.....

Mijn nichtje rijdt nog zo af en toe maar nu op Blando. Zie de foto hieronder

Afbeelding

Hier een foto van Spetter en Puck. Spetter staat links op de foto

Afbeelding

Jeee wat is je nichtje al weer groot geworden zeg. Ik zie haar nog in de kinderwagen zitten als je zus bij je langs kwam met die mooie ambulance van haar hihi...Hoe oud is ze nu? Wat jammer dat alles zo is gelopen zeg. Zal niet makkelijk voor je geweest zijn want hij is toch al die jaren al je maatje geweest. Hij is wel een stuk witter geworden. Ik herkende hem echt niet meteen terug. Ik heb hem als laatste gezien toen hij nog heel erg donkergrijs van kleur was... :D

Edit: Layla is dus al 7 jaar, inderdaad al een hele dame aan het worden...

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:48

hahah :)) leuk Kaar!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:52

Dat Spetter het nu goed heeft is heel fijn en ik weet gewoon dat een betere nieuwe eigenaar voor Spetje niet te vinden was geweest, dus daar heb ik wel vrede mee. Mijn zus heeft de ambulance nog steeds dus als ze ooit eens komt moeten jullie niet schrikken :o

Ben ook erg benieuwd naar jou nieuwe aanwinst, heel wat anders dan Thomas.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:17

Ha, dames! Hebben we een reunie?

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:26

haha ja gezellig toch Jet :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:35

Welkom Karin!

Zo, ik heb een leuk dagje Walibi gehad met mijn peesblessuretopicvriendinnetjes, was wel wat nat af en toe, maar toch wel een hoop lol gehad en een hoop gedaan tussen de buien door. Maar ik ga nooit meer in die nieuwe achtbaan, dacht dat ik dood bleef zo eng.....zit nu nog na te duizelen.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:42

Ik ben zo en zo altijd al blij dat ik niet in die dingen ga fiek hihi

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:44

Whis_Serada schreef:

Ik tot drie jaar geleden ook niet........toen heeft mijn zus me overgehaald in Eurodisney en vond ik het best leuk. Maar deze was iets teveel van het goede.....

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:47

Nou jij liever dan ik whahah

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:13

Twinklebel schreef:
Welkom Karin!

Zo, ik heb een leuk dagje Walibi gehad met mijn peesblessuretopicvriendinnetjes, was wel wat nat af en toe, maar toch wel een hoop lol gehad en een hoop gedaan tussen de buien door. Maar ik ga nooit meer in die nieuwe achtbaan, dacht dat ik dood bleef zo eng.....zit nu nog na te duizelen.

Hahaha Fiek, was het de Goliath? :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:14

Whis_Serada schreef:

Ik ga er ook niet in hoor. Vroeger was ik wel zo stoer maar dat is echt jaren geleden!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 06:46

Serada schreef:
Twinklebel schreef:
Welkom Karin!

Hahaha Fiek, was het de Goliath? :D

Nee, die vind ik nog wel leuk! Dit was die nieuwe, Speed of Sound....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 07:17

Goedemorgen dames

Ja Jet we hebben een reunie (kleintje hoor)

O achtbanen zijn zooooo leuk, kan er maar geen genoeg van krijgen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 10:57

Gister met Maestro in de bak wezen rijden. Hij was nogal rillerig van al die harde wind en dan ook nog in zijn eentje in de bak. Het was echt een beproeving voor hem en dat was te merken haha. Hij vloog een aantal keer weg en was met geen mogelijkheid achter in de hoek te krijgen vanwege een groot apparaat die bij de buren langs de sloot ligt. Na een paar keer met Dave er langs ging het goed en konden we het uiteindelijk goed afsluiten. Vandaag maar weer even aan de slag met dat gekke peerd! :D

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 11:03

Lin, had jij mijn PB terug ook al gelezen ? :o

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 11:21

Gaat vast goed komen met maestro Linda, Blando heeft ook altijd van die gekke kuren als er ineens iets in een hoek staat wat er niet hoort hahahaha