Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Xeen schreef:Hoi
Ik ben hier al een keer eerder in het vorrige topic geweestmaar ik ben opzoek naar een verzorgpony/paardje.
Is er heel toevallig nog iemand opzoek?
Ik ken Jetta en Zaartje
en Karin toevallig ook die bij jullie komt te staan.
Ik wil heeeel graagdus PB me als je ook maar iets weet

Serada schreef:Hai Karin, welkom! Ik kan me voorstellen dat je graag vanwege het buitenrijden weer in deze omgeving wil zitten. Dit is tenslotte voor jou een bekende omgeving aangezien je bij John en Pierre hebt gestaan. Hoe gaat het eigenlijk met Spetter? Heb je die nog en rijdt je nichtje daar nog wel eens op?

spettertjuh schreef:Door al die hele fijne toestanden bij stal middendelfland was ik gedwongen om voor Spetter een ander huisje te zoeken. Gelukkig wilde het toeval dat de vrouw bij wie Spetter geboren is en waarvan ik hem gekocht heb, dit te weten kwam en aanbood om Spetter samen met zijn moeder (die ze nog steeds heeft) te gaan verzorgen en in het tweespan te beleren samen met zijn moeder. Uiteindelijk heb ik besloten om Spetter terug te verkopen aan haar omdat hij het zo naar zijn zin heeft om voor die wagen te lopen. Ze lopen wedstrijdjes en doen het goed samen. Ik kan hem nu niet meer de aandacht en de tijd geven die hij verdient. Bovendien zou ik hem waarschijnlijk diep ongelukkig maken om weer van alles op zijn rug te laten rijden. Heb voor Spetter gekozen, ook al mis ik hem verschrikkelijk maar hij heeft het zo goed en ik heb nog contact met haar. Hij staat nu in Zeeland en de hele dag buiten.....
Mijn nichtje rijdt nog zo af en toe maar nu op Blando. Zie de foto hieronder
Hier een foto van Spetter en Puck. Spetter staat links op de foto

leuk Kaar!
Twinklebel schreef:Welkom Karin!
Zo, ik heb een leuk dagje Walibi gehad met mijn peesblessuretopicvriendinnetjes, was wel wat nat af en toe, maar toch wel een hoop lol gehad en een hoop gedaan tussen de buien door. Maar ik ga nooit meer in die nieuwe achtbaan, dacht dat ik dood bleef zo eng.....zit nu nog na te duizelen.
Serada schreef:Twinklebel schreef:Welkom Karin!
Zo, ik heb een leuk dagje Walibi gehad met mijn peesblessuretopicvriendinnetjes, was wel wat nat af en toe, maar toch wel een hoop lol gehad en een hoop gedaan tussen de buien door. Maar ik ga nooit meer in die nieuwe achtbaan, dacht dat ik dood bleef zo eng.....zit nu nog na te duizelen.
Hahaha Fiek, was het de Goliath?