hoi meiden, ik lees goede dingen.. werkstukken die af zijn en portfolio's! goed zeg. en niet zulke goede dingen... Maren.. een hamster kopen zonder dat ouders er vanaf weten ... zucht ..
Ik ben vandaag weer eens op mijn paard gestapt. Ergens voor de sneeuw en ijs was dat voor het laatst. Alleen was de bak nog niet goed... dus heb drie kwartier buiten gestapt... tussen alle wandelaars door.. volgens mij was heel Peize aan het wandelen. Kafka was gelukkig braaf maar hij moet echt weer trainen... hij heeft meer het uiterlijk van een shetlandpony met bijhorende buikomtrek.. vetzak.
Kafka staat nu aan de Noorddijk net buiten Peize richting Eelde... in weiland met 3 vriendjes en schuilstal. Hij staat dus lekker dichtbij... maar ja dat was ook de reden waarom we een huis in Peize hebben gekocht.
Maren waarom heb je niet een van mijn baby's gekocht dan!! Die zijn zooww leuwk!!!
Heb een leuke dag gehad vndaag met Coco, gewoon btj lekker chill gedaan en vanmiddag naar love and other drugs geweest, leuke film! En nu ben ik moe, ga zo douchen, dan boer zoekt vrouw kijken en dan slapen want meot er om half 6 weer uit
Ja dat vosje blijf ik doen. en heb veel vrienden daar gemaakt. Dus ga regelmatig langs, maar van hele dagen tussen de paarden naar hele dagen in de schoolbanken te zitten beetje jammer. Maar ga dit blok wel me koetsiersbewijsdoen
kim345
Geplaatst: 09-01-11 21:10
mariekeoo schreef:
hey kim ben zaterdag bij jullie in de sporthal
Welke sportha;? Bij de splitting? Of bij de sportlaan?