Is goed hoor. Ik ben er ook gewoon. Komt helemaal goed. Ga denk ik 's ochtends vlechten, dan heb ik dat gehad.
ik denk dat ik ook wel op tijd op de manege ben.. weet niet of jullie dat ook willen weten maar weet nog niet precies hoe laat..
Ik neem vandaag de witte dekjes voor je mee Amanda.Kan je zelf kiezen welke je wilt gebruiken.Vandaag moet ik toch naar stal, de trailer komt vandaag terug Die was even een paar daagjes met mijn vriendin mee naar Kootwijk.
Doen jullie morgenavond allemaal mee aan de volwassenen fnrs wedstrijd? Of is er een officiele KNHS wedstrijd waar jullie allemaal naar toe gaan?Ik zit nu in de trein op weg naar Den Haag, jeej!
Wat een super leuke jas! Hadden ze nog andere kleuren of alleen deze? Anders koop ik em ook:-p Aman en ik hebben heerlijk in de regen gereden vanavond!
Ook grijs, verder volgens mij geen andere kleuren Hij is leuk hoor en valt ook wel mee qua prijs (volgens mij 79 euro)
Meiden die vanavond moeten rijdenHeel veel succesAmanda je hebt een super knol onder je hol Gaan met die banaan Ik kom je in ieder geval bijstaan