Komt Cas nog in de paddock of heb je je deken nog niet??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Diddle en Marley zijn beide erg blij met vriendje Skippy![]()
Echt zo leuk om te zien hoe ze daar mee klooien, vooral Marley doet er veel meeHoop dat ze bij jullie ook met de bal gaan klooien

Sufferd! 

Binar schreef:Die dropsnoeppies heb ik ook gehad, waren echt kei en keihard, en ze stonken meteen uit de bek, naar drop, ruikt echt naar echte droppies
Ik heb mijn skippy gekocht bij Speelboom, maar is nu idd niet echt de tijd om lekker te skippy-en![]()
Je kan ook speuren naar goedkope fitnessball, die zijn vaak rond de 8 euries.. soms aanbiedingen bij Kruidvat, Liddl enzo (ik had hem zelf bij AH)
Maar moet je wel altijd op de dag van de aanbieding halen anders zijn ze op
amber2202 schreef:Princesspres schreef:aman, wil jij alsjeblieft de ruinen groep van water voorzien vanmorgen?
Zal je ook nog even smsen![]()
alvast bedabkt! X pres
Ik heb m gisteravond nog gevuld.. maar die zal wel weer leeg zijn op t moment dat ze dr net instaan zoals gewoonlijk(Kon de mest alleen niet meer zien dus dat doe ik vanavond wel ff opruimen voordat je dr bent Pressie
)
Komt dr nog een 2e bak?
Amber heeft iedere keer verschrikkelijk dorst alstie in zn box komt vanaf de paddock..
ben geen liefdagigheidsfonds tenslotte.
Princesspres schreef:amber2202 schreef:Ik heb m gisteravond nog gevuld.. maar die zal wel weer leeg zijn op t moment dat ze dr net instaan zoals gewoonlijk(Kon de mest alleen niet meer zien dus dat doe ik vanavond wel ff opruimen voordat je dr bent Pressie
)
Komt dr nog een 2e bak?
Amber heeft iedere keer verschrikkelijk dorst alstie in zn box komt vanaf de paddock..
ja er komt nog een tweede bak, maar je kan je wel voorstellen dat dat afgelopen paar dagen geen priotiteit heeft gehad..
Alleen marjo en jij hebben betaald. En we staan nu maar met vier.
Ben bang dat we het dan toch met zn vieren moeten doen i.p.v met zeven.
Hoop niet dat dat voor iemand een probleem is en anders pechben geen liefdagigheidsfonds tenslotte.
Princesspres schreef:amber2202 schreef:aan die jollybal zit ook een handvat alleen dan een harde..
o wat gaaf!
Leuk voor die beesten. Wat is de bedoeling doen we die samen? Of is hij van jou?
En wat krijg je dan van me![]()
xxx pres

ook zo jammer!
)
:D
marissie170 schreef:Zo het springen ging niet zo lekker,
dus maar met mams stukje zandpad gedaan,
en ook een klein stukje gedraaft,
wel had spett weer de nijging om over de grappeltjes heen te springen, is hem niet gelukt hihi.
morgen ga ik lekker rond een uurtje of 2 met mara buiten rijden/wandelen,
vandaag na het rijden spetter en blando weer buiten gezet,
het gaat echt steeds beter met Blando en mij.
hij rukt zich niet meer los,
en volgensmij krijgt hij ook al steeds meer vertrouwen in me.
Toppie!