Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyforever schreef:oh deze mag niet dit is niet onze Nick Er zijn wel net zulke gave foto's van nick zal lot wel wel even vragen er een paar op te zetten.
lieziej schreef:Startlijsten was echt de eerste volgende (dat ik kan) binnen 50 km van Austerlitz toch echt 10 oktober... Bedankt iig voor het meedenken
Ik gaat me trouwens inschrijven voor de indoorkampioenschappen L springenHahahhahahah kijken hoe dat gaat gaan
![]()
Beer: Super! Toppie! Die gaat ik zeker inschrijven! Moet ik de coupons naar iemand opsturen? Of mag ik ze lekker lui op stal droppen?
Oeh, zo'n uni wil ik ook![]()
Ohja, ik ben er trouwens achter gekomen... IK hoopte dat ik nog 16 zou zijn als ik mijn eindexamen VWO zou doen, maar helaas ben ik 3 dagen voor de examens jarig, dus ben ik net 17
Goeie Syl! Birgit: De kleine ponykes worden toch niet buitengesloten he?
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Startlijsten was echt de eerste volgende (dat ik kan) binnen 50 km van Austerlitz toch echt 10 oktober... Bedankt iig voor het meedenken
Ik gaat me trouwens inschrijven voor de indoorkampioenschappen L springenHahahhahahah kijken hoe dat gaat gaan
![]()
Beer: Super! Toppie! Die gaat ik zeker inschrijven! Moet ik de coupons naar iemand opsturen? Of mag ik ze lekker lui op stal droppen?
Oeh, zo'n uni wil ik ook![]()
Ohja, ik ben er trouwens achter gekomen... IK hoopte dat ik nog 16 zou zijn als ik mijn eindexamen VWO zou doen, maar helaas ben ik 3 dagen voor de examens jarig, dus ben ik net 17
Goeie Syl! Birgit: De kleine ponykes worden toch niet buitengesloten he?
Oeeh dat gaat dan lekker worden met je OV Elies! Vriend van ons krijgt m in oktober pas (werd in augustus 18) en die heeft net een maand-trajectkaart gekocht (Utrecht-Nijmegen), waar ie al ruim 350,- voor kwijt is en dan neemt ie ook nog elke dag 6 strippen met de bus!
JimBeer schreef:Extra aanvulling: Er kan alleen gestart worden in de catergorie L tot en met M eind oktober voor zowel pony's als paarden.