Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 08:50

Dit is de pony van een meisje dat we kennen hier heeft Angelique het kerst springen mee gedaan.
De andere pony waar Danny op reed is helaas overleden.

Deze foto's zijn genomen achter bij het grote bos in Austerlitz

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:52

nickyforever schreef:
oh deze mag niet dit is niet onze Nick Er zijn wel net zulke gave foto's van nick zal lot wel wel even vragen er een paar op te zetten.

Ik weet echt wel dat het de pony van Buckje is hoor ;) Waarom zou ik de foto niet mogen posten dan?

Ik las het ja, dat Jack was overleden, zo zielig!!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:22

ze heeft liever niet dat iedereen ze in haar ogen zomaar kopieert ;)
Mijn zoontje zat er toevallig op.

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:17

Oh, excuses dan hoor, maar ik denk dat ze ze niet wilt terug vinden in Horse Tycoon enzo, ik denk, en zeker met deze relevantie, dat ze het geen gigantisch drama vind :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:25

aaaaaaah :D :D

Ik heb mijn scooter gekocht!!! :D :D

Afbeelding

Ik wil niet weten hoeveel uurtjes vakkenvullen dat waren, maar ik ben er blij mee :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 15:06

gefeliciteerd met je nieuwe scooter een mooi ding hoor hoop dat je er veel uren met plezier op door brengt.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:34

Danku :D

Hopelijk geeft het me net zoveel uren plezier, als dat ik ervoor heb moeten werken ;) Dan kan ik er nog wel een aantal jaar mee vooruit :P

Ik mag op naar het L ! :D
Ik heb zelfs 2 winstpunten teveel behaalt :n Dat was niet de bedoeling! ;)

eerste pacours was foutloos met 53 stijlpunten en 3e prijs van ABC, tweede pacours was ook foutloos en 52 puntjes en eerste prijs :D
2 recoren aan stijlpunten! Was er zeker tevreden mee, als laatste B wedsrijd :j

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:17

super Elize ga je wel verder met Sissi?
Met het springen bedoel ik dan he.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:09

Tuurlijk! 8-) Ik wil Sissi in het M hebben! :=

Mijn volgende L (!!! :D ) wedstrijd is geplanned 10 oktober in Rhenen!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 15:45

we hebben bij ons binnenkort ook een springwedstrijd geplant staan weet alleen niet of het ook voor pony's is zal het eens navragen voor je.

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:28

Noteert u maar, 31 oktober wedstrijd in Austerlitz onder de vlag van de Henschoten ruiters *D Komt ook op startlijsten te staan, de klassen en verdere gegevens worden nog besproken ;)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:29

Zelfs op de uni kun je lekker bokten als je een opdracht moet maken, heerlijk :Y)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:45

he geld dit ook voor de pony klasse?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:49

Startlijsten was echt de eerste volgende (dat ik kan :') ) binnen 50 km van Austerlitz toch echt 10 oktober... Bedankt iig voor het meedenken :)

Ik gaat me trouwens inschrijven voor de indoorkampioenschappen L springen :') Hahahhahahah kijken hoe dat gaat gaan :P

Beer: Super! Toppie! Die gaat ik zeker inschrijven! Moet ik de coupons naar iemand opsturen? Of mag ik ze lekker lui op stal droppen?
Oeh, zo'n uni wil ik ook :D

Ohja, ik ben er trouwens achter gekomen... IK hoopte dat ik nog 16 zou zijn als ik mijn eindexamen VWO zou doen, maar helaas ben ik 3 dagen voor de examens jarig, dus ben ik net 17 ;(

Goeie Syl! Birgit: De kleine ponykes worden toch niet buitengesloten he? :oo

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:32

lieziej schreef:
Startlijsten was echt de eerste volgende (dat ik kan :') ) binnen 50 km van Austerlitz toch echt 10 oktober... Bedankt iig voor het meedenken :)

Ik gaat me trouwens inschrijven voor de indoorkampioenschappen L springen :') Hahahhahahah kijken hoe dat gaat gaan :P

Beer: Super! Toppie! Die gaat ik zeker inschrijven! Moet ik de coupons naar iemand opsturen? Of mag ik ze lekker lui op stal droppen?

Ohja, ik ben er trouwens achter gekomen... IK hoopte dat ik nog 16 zou zijn als ik mijn eindexamen VWO zou doen, maar helaas ben ik 3 dagen voor de examens jarig, dus ben ik net 17 ;(

Oeeh dat gaat dan lekker worden met je OV Elies! Vriend van ons krijgt m in oktober pas (werd in augustus 18) en die heeft net een maand-trajectkaart gekocht (Utrecht-Nijmegen), waar ie al ruim 350,- voor kwijt is en dan neemt ie ook nog elke dag 6 strippen met de bus!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 20:14

Ja zeker chill zo'n uni, minder chill is dat ik in zo'n stomme stilte-ruimte zat en niet kon overleggen met Car en ik nu nog aan die opdacht aan het werken ben:Z

Maaaaaarrrr, mijn eerste GOED voor een opdracht is binnen :D , ghehe voor Algemene Vaardigheden zat ik daar lekker als enige met een goedje trots te wezen -:) nee hoor opscheppen doe ik niet, arrogantie is mij geheel vreemd O:)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 20:16

O en ik denk haast wel dat het voor pony's is hoor Syl, maar ik zal het even aan paps vragen, want die heeft ook weer contact met Stephanie en er moet natuurlijk ook nog overleg zijn met Austerlitz, maar ik zal het dus zo snel mogelijk melden als ik meer weet, ook over de coupons Elize :Y) (ik denk overigens niet op Austerlitz, want niemand van het bestuur zetelt daar natuurlijk ;) )

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 20:16

Jimb0o schreef:
lieziej schreef:

Oeeh dat gaat dan lekker worden met je OV Elies! Vriend van ons krijgt m in oktober pas (werd in augustus 18) en die heeft net een maand-trajectkaart gekocht (Utrecht-Nijmegen), waar ie al ruim 350,- voor kwijt is en dan neemt ie ook nog elke dag 6 strippen met de bus!

Ja nee, ik hoorde dat er al veel gekut was met die leeftijd... Ze discimineren gewoon slimme leerlingen ;(

klasgenoot+vriendin van mij is nu 18, en krijgt van de overheid "scholierentegemoetkoming" aka. zakcentje van 92 euro per maand... En dan zou ik te horen krijgen dat ik niet eens studiefinanciering zou krijgen!!!

Maar is het echt zo dat je geen OV krijgt als je geen 18 bent? Ook voor universiteit opleiding? Ik dacht dat dat alleen gelde voor MBO en HBO!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:20

elize het is pas de 18e hoor bij ons op stal tevens dressuur.

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:26

Nope je krijgt echt geen OV, hij doet namelijk ook uni.. echt een oliedomme regel ja _-:(
Echt balen voor je! Ik heb sinds mei inderdaad scholieren tegemoetkoming ipv de kinderbijslag, die natuurlijk vervallen is.
Heb geen idee of ik van de IB-groep al studiefinanciering krijg of nog steeds die tegemoetkoming, zal eens even kijken binnenkort :o

Ik ben nu trouwens eindelijk klaar met mijn opdracht...morgen voor 15.00 inleveren, dus dat moet lukken :+

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 17:34

Extra aanvulling: Er kan alleen gestart worden in de catergorie L tot en met M eind oktober voor zowel pony's als paarden.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:09

Jaaaaa hoor....

Zo snel ben ik er ook weer niet :') Zaterdag vier ik mijn "ik-start-nu-ongeveer-precies-een-jaar-jubileum" en in die tijd heb ik wel 7 proeven gestart :')

Helaas geen wedstrijd voor mij dan :n ik ga wel kijken of ik kan schrijven of zo dan, vind ik net zo boeiend! :j

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:09

Trouwens...! Ik gaat morgen mijn brommer ophalen,en een nieuw rijjasje met krijtstreepjes (42 euries :) ) kopen! Yay!

Die van maat 152 was ietjes te klein geworden :')

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 12:54

woooooooooh, ik heb hier al zolang niet gepost! :oo
voor degene die het nog niet wisten, ik heb er een nieuwe aanwinst bij *\o/* Allure een KWPNer van 4 :D :D

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:55

Vet vet vet, een scooter! En dan ook nog goed gesprongen en ook nog een nieuw jasje, hallooo heeee! Doe maar zo stoer :')

Mag ik dan ook heeeel even stoer doen? :o Hehehe. Ik ben vorige week 20e van NL geworden op de hippiade :D Was 11e in mijn eigen poule en dus 20e van NL, ben super trots op mijn gehaktbal! Hij was zo fijn! Nu dit weekend Z2 starten waaaaa! Die proefjes zijn echt te ZIEK voor woorden haha. Rij gewoon dezelfde proefjes als ze op het EK pony's ook rijden, eerst de landenproef en daarna de individuele. Ik heb al geoefend maar het is een drama haha :')
Zo, dat is weer genoeg voor vandaag :+

JimBeer schreef:
Extra aanvulling: Er kan alleen gestart worden in de catergorie L tot en met M eind oktober voor zowel pony's als paarden.

Halloooo? Wat is dit voor discriminatie? :Y) Ook geen B? Dat is wel jammer voor veel mensen denk ik! Maar wel super leuk dat er weer wedstrijden komen! Dan mag Ylona wel meedoen van mij :P