Haha nous, ik de bak probeerd die het soms nog wel bij mij

ook niet altijd maar af en toe denkt die of die 't mag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amandaaa schreef:haha maffe bizie inderd bbq weer maar niet zaterdag want dan ga ik naar beatstad in den haag.
vera23 schreef:morge
Het aanspringen naar de rechtergalop deed hij wel beheerst, kwam alleen ff tegen de hand
heb nu al wel trek maar als ik nu ga eten dan is de middag weer zo lang
ben gister lekker niet geweest naar de paarden ... ook wel eens fijn
dat zou ik echt wel heel sneu vinden... gelukkig staat hij wel rustig als hij alleen op stal staat maar liever niet als t niet nodig is

(eigenlijk is het nu nog 1 week vakantie en begint de officiële zwangerschapsverlof pas volgende week.. maar goed). Lekker zonnetje, lekker uitslapen, beetje met de honden wandelen en elke dag leg ik mezelf een schoonmaak klusje op.....heel rustig aan hoor, want als ik onze piepkleine wc heb schoon gemaakt ben ik kapot
(das dan wel weer wat minder, maar ja...)
Jetta schreef:Och Anietje! Misschien wil Anous er wel wat klei op doen!![]()
Wel jammer, op Amanda's verjaardag...maar ach, als haar mams ervan opknapt, is dat toch een mooi kado?
Bij de weg....ik heb een nieuw superfantastisch onderschrift!
BARBEQUE
Vin je onderschrift leuk Jet klopt helemaal!!!
We zijn jááren bezig geweest om een rustige galop te krijgen, moest ik gisteren ineens een cross eehhhhh middengalop door de bak heen doen haha... Zijn draf wordt nog steeds beter, tempo ook....
hoop t
Nog effe kaar en we kunnen met Blando en Bitenkie een rondje park doen haha