Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:04

hmmm misschein toch mensen maar eens motiveren. maar niet ik. ik kan dat niet.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 20:25

volgens mij kun jij dat prima. Je bent altijd zo enthousiast, daar krijg je vast mensen mee. Lijkt me alleen het leuks vlak na de zomer of iets dergelijks. Vorige jaar was de kurr in december en dan heb ik het altijd erg druk en daarbij is het weer altijd zo koud.

Vandaag heerlijk buitenridje samen met Wallie gemaakt. We zijn bij die vlietlanden een keer linksaf afgeslagen en daar hebben we heerlijk gegalopeerd.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:29

Ik ben wel te strikken voor onderlinge wedstrijdjes ect.
Vond het wel jammer dat de eerste poging van de kur niet gelukt was, maar die in december was ook erg gezellig.

esther en ik hadden ook nog een idee voor diegene die (nog) niet met hun paardje of pony onder de man kunnen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:50

Was het niet druk bij de Vlietlanden Kim vanwege de cross daar!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:54

josephine help mij eens mee met een idee oid. ik ben namelijk ontzettend slecht in organiseren

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 23:18

Isse goed Lisa ... Ideen zat, als de rest van de stal maar wil,komt het wel van de grond ... En Cees vind alles leuk, zolang het maar op zaterdag is,en niet voor buitenstaanders, dus echt alleen voor stalgenoten.

wat dacht je van een behendigheidsbaan, voor diegene die nog niet onder de man kunnen.

Een soort keuring is ook leuk, maar wordt denk ik wel lastig ivm verschillende rassen.

En misschien ook iets van een die dressuurwedstrijdjes en dan strijden voor clubkampioen, dat lijkt me ook erg leuk ...

Nou mensen wie lijkt het wat om wat meer te organisren op stal ... laat is wat horen, en misschien zijn er nog andere ideen.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 07:14

Leuke ideeen allemaal... julle zouden alleen es bij astrid moeten informeren, zij was volgens mij al bezig met een wedstrijdje te organiseren voor op een zaterdag in Juli dacht ik...
Verder lijkt het mij ook wel leuk om ook eens wat zonder paard te doen... iets van een 6-kamp en BBQ ofzo... vraag me alleen af of daar animo voor is Tong uitsteken

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 07:51

Een 6 kamp?Voel je je wel goed,weet je hoe oud ik ben? Haha!

Misschien moeten we Angelique eens lief aankijken of zij een trail parcours kan organiseren,dat kan ook aan de hand. Tong uitsteken

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:29

wij hadden toen met school ene keuring georganiseerd voor ontzettend veel rassen, gewoon ene keuringmeester vinden die meerdere rassen kan jureren. Warmbloeds bij elkaar, pony´s bij elkaar en bloedpaarden bij elkaar. lijkt mogelijk toch

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 09:38

taverno schreef:
Was het niet druk bij de Vlietlanden Kim vanwege de cross daar!

We zijn ook de andere kant opgegaan en daarbij onweerde het vlakbij ons. Dus we waren de enige gekken die zich naar buiten hadden begeven. Maar.......... we hebben topweer gehad en de omweer weten te omzijlen.

Ik ben wel in voor activeiten. Zeskamp kun je zo aanpassen dat het voor iedereen te doen is, daarbij is het leuk om een soort esthafette te doen. Zoals het slalommen, klein sprongetje en dan terugrennen waarna de volgende zijn best doet. Beste team wint.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:44

Wat mij ook erg leuk lijkt is een schriktrainging.
Daar kan ook iedereen aan mee doen...

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:46

ja, een trail/schriktraining lijkt me erg leuk! Maar dan wel een beetje spannend! Bijvoorbeeld met een tuinsproeier hahahahah! Te paard hekjes open en dicht doen doe ik al regelmatig in het Buytenpark!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:49

desyma schreef:
ja, een trail/schriktraining lijkt me erg leuk! Maar dan wel een beetje spannend! Bijvoorbeeld met een tuinsproeier hahahahah! Te paard hekjes open en dicht doen doe ik al regelmatig in het Buytenpark!

Ja hoor,een tuinsproeier Haha! Kan je beter visserstentjes nemen en die hekjes wil ik wel oefenen.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 12:52

desyma schreef:

Dat doe ik niet, daar heb ik al een keer een aardig blauw been aan over gehouden. Clown

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:54

Desiree is daar heel handig in,ze probeert dan voor mij de hekjes open te houden maar Tence is een beetje bang voor nauwe ruimtes en dan lukt het me niet een hekje over te nemen.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:14

Ik heb ooit eens een puzzelrit gereden. Een opdracht was om een ei heel mee te nemen naar de finish!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 14:30

was het ei nog heel bij de finish????

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:26

ik kan vanaf mijn meisjes de hekken in het park niet open en dicht doen, ze zijn te laag en mijn meides willen allebij ondersteunen als ik er half naats ga hangen om zo'n hek open te doen...geen succes Knipoog in de sluisjes zelf boeit ze niks.
Volledige schriktraining lijkt me ook wel erg leuk ja, en certificaat als je überhaupt meedoet en de gene die het braafste alles deed kan dan geëerd worden maar inweze is dat dan ook niet nodig.

ik heb echt geen idee wat er nog meer te doen is voor iedereen ook niet rijdende mensen...Ik ga er eens even goed over nadenken als iedereen nou hier blijft optikken wat ze leuk lijkt en kan etc.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:33

Ik ben enorm door mijn enkel gegaan toen ik Tence uit het land ging halen,jeetje wat deed dat zeer,ik werd er gewoon misselijk van. Boos! Het was de enkel waar ik binnenkort aan geopereerd moet worden.
Ik denk er toch sterk over Tence weer alleen overdag naar buiten te laten gaan.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:36

ellende hoor marion, maar waarom weer 's nachts het hok in?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:40

Omdat ik zo`n last van mijn voet heb als ik dat hele eind naar achter in het land moet lopen en weer terug.Zeker als ik gewerkt het lijkt het alsof mijn voet in de fik staat.ben het spuugzat.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:49

kan ik me wel voorstellen hoor, maar ja om dan tencieboy z'n vreugde af te nemen...ik ben een vreselijk persoon ik weet het.
wanneer wordt je nou geholpen aan je pootje?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:53

Over 3 weken en dan zou tencieboy Knipoog toch al naar binnen gaan en hij vind de kwajongens in de overdag groep misschien wel veel leuker,die spelen tenminste.

Want dan kan ik zeker dat eind niet meer lopen,en als ik maar denk weer naar stal te kunnen ga ik natuurlijk. Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:56

Je hebt groot gelijk als je Tence naar binnen haalt. Denk ook aan jezelf. Voor Tence is het niet erg om 's nachts binnen te staan.
Het is zeker een eind lopen als je Tence van het land moet halen. Na bijna twee uur rijden moet hij ook weer terug gebracht worden. Als je nou overdag een luie kantoorbaan zou hebben, ook dat is niet het geval. Nee, Marion. Als het je teveel wordt.....

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 08:21

Gatsie marion, wat een ellende met je enkel. Duimen dat het na de operatie wat beter zal. Ach gut

Groot gelijk dat je tence naar binnen haalt. Dat stuk lopen met een enkel die niet fijn voelt. Lijkt me geen pretje.

Wanneer wordt je geopereerd eigenlijk? Daarna zal je toch ook niet veel naar tence kunnen en dan staat hij misschien weer prima dag en nacht.