Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Wohhh Resy
! Kirsten_S schreef:Heeeft resy net effe van mij geleerd hoe ze het moet doen!
!
in de galop!
!
! Kirsten_S schreef:Ik had echt helemaaaal geen conditie meer zeg! Echt niet normaal meer, en ik zat er net op!

moet aan mn beentjes werken 
DenK4ever schreef:Vanavond springen
Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:Vanavond springen
En je hobbelpaardje..
!! dus stiekum hoop ik ergens dat paardje waar ik op moet springen vanavond overgenomen wordt na de les...
) 
Kirsten_S schreef:Gisteren op Aglona gereden! Ging opzich wel lekker, wel ontzettend stijf! Helemaal mooi gemaakt, zodat het op een echt dressuurpaardje leek! Volgende week zondag moet ik vroeg komen, en dan kan ik haar weeer super glanzend maken. Proefje geoefend, stil staan en aan de teugel ging best moeilijk omdat mevrouw dat niet wou!
Daarna buiten gereden in de wind! En je kon al verwachten dat zodra de galop eraan kwam, en ze ziet wat dat ze schrikt! Dat voelde ik al in draf, dat ze de hele tijd aan de kijken was en niet aan het op letten was! Dus ze schrok effe van een altijd al bestaande hekje of paaltjein de galop!
Het voelde echt goed weer, maar het was veel te kort dat uurtje!
Sam, zijn de foto's goed gelukt?! Ik hoop het wel!
Melanieetjuh schreef:Goedemorgen!
Zoheee... Ik moest wat bijlezenJeetje mina..
Gister opzich lekker gereden.. Alleen raak een beetje gefrustreerd.. Dat hj het wel kan, en ik niet.Maarja.
Dat veulen is echt leuk, zit een lekker koppie op!
Meliss,, ik kom zaterdag ook waarschijnlijk kijken.
en ben nu ook weer niet zo getraint dat ik dat kan zien. Maar het ziet er voor de rest echt netjes uit!
DenK4ever schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa, vind het echt leuk!
Helemaal omdat de eigenaresse mij er (nu al) zo bij betrekt!
DenK4ever schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa, vind het echt leuk!
Helemaal omdat de eigenaresse mij er (nu al) zo bij betrekt!
Alsof je je eigen paard hebt ja!
fallenangel3 schreef:Sabrina ik vind het echt leuk voor je! Het lijkt net of je een eigen paardje krijgt
domo schreef:Liset, je hebt zondag je f8 toch? tegen mij ?
ga je daarvoor nog @ Houten, want ik ga wel met me ouders, rij je dan meee? en dan zijn we rond een uur of half 2 weer terug ofzo !