Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Flevogirly schreef:@spOttie: ik weet niet van wat voor paarden/pony's je houdt? Maar uhm.. Ik vond Omar (fjord) en Spook (groot zwart paard) erg leuke dieren
takkie_muis schreef:wow was onwijs super heb 2 weken op gizora gereden
jammer dat er 1 eerder wegmoest,en nog 2 vondt dat zo sneu voor ze.
was er verder erg leuk heb snuitje deze week elke dag 3 keer afgesporten tenmisnte als dat kon
fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!

maar kende wel een jongen die daar toevallig ook op reedt.
, en de bonte avond was geweldig, moet nogsteeds lachen om laura !
spOttiee schreef:Daar heb ik vorig jaar op geredenIk ben ook net weer terug, ik reed op Omar het was echt een schatje !, en de bonte avond was geweldig, moet nogsteeds lachen om laura !
is een leuke fjord

takkie_muis schreef:Hahahahaha geen idee haar leeftijd maar de beugels waren te lang dus nu is mijn ***** bont en blauw knalde ik steeds tegen op
sorry zie het al voor me

takkie_muis schreef:gelukkig de laatste week sliep ik in de blokhut samen met een ander sliepen nog best veel,maar net niet genoeg

Flevogirly schreef:xXIris: misschien tot vanmiddag haha![]()
Ik hoop ook voor je dat je paardje niet meer kreupel is![]()
Mag ik de foto's zien die zijn gemaakt? Ben zo benieuwdtakkie_muis schreef:gelukkig de laatste week sliep ik in de blokhut samen met een ander sliepen nog best veel,maar net niet genoeg
Je zou ook wel meer slaap nodig hebben na zo'n inspannende week.
Rust maar goed uit
xXIris schreef:Maar er zijn toch gehandicapten of ben ik nu gek??
Flevogirly schreef:xXIris schreef:Maar er zijn toch gehandicapten of ben ik nu gek??
Klopt.. ik ben helaas ook beperkt.
xXIris schreef:Ohw, srry, bedoelde het niet zo., Oke, wat gaan jullie die week allemaal doen dan?
. Ik ben alleen maar zeer slechtziend. 
vind het leuk werk.