Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
StalNollie schreef:jah dat klopt en met nikita gaat het ook super,, ook haar heb ik op partyflock,
dus met hun gaat het ook super
Diedjee schreef:Op de manege heeft ie de raarste dingen uitgehaald die hij nog nooit had gedaan, hij hapte en was chagerijnig, liep tegen bomen aan... totaal andere pony. Daarvoor kon je er een kleuter achterstevoren mee het dorp in sturen en er alles mee doen.

Meesterlijk. 
Diedjee schreef:Hij was verkocht onder de voorwaarde dat ie dagelijks buiten zou kunnen omdat hij nooit een stalpony is geweest. Maar ja daar hield niemand zich aan
wel leuk beestje
Hij was van een vriendin van mijn ouders, daar ben ik gaan rijden toen Lyon 3 was, paar jaar later werd Lyon verkocht en ben ik met hem mee verhuisd. Maar die mensen wilde een kleinere pony uiteindelijk en toen werd Dessa gekocht ( ook bekende pony onder de pennymeisjes van de manege
) en Lyon moest toen weg en toen was de manege geinteresseerd en ik vond het wel fijn zodat ik m kon blijven rijden. Dus ik heb toen Lyon meegenomen en diezelfde dag hebben ze hem gekocht.
was me lievelinkje, Diedjee schreef:Nee dan was ie niet naar de manege gegaanHij was van een vriendin van mijn ouders, daar ben ik gaan rijden toen Lyon 3 was, paar jaar later werd Lyon verkocht en ben ik met hem mee verhuisd. Maar die mensen wilde een kleinere pony uiteindelijk en toen werd Dessa gekocht ( ook bekende pony onder de pennymeisjes van de manege
) en Lyon moest toen weg en toen was de manege geinteresseerd en ik vond het wel fijn zodat ik m kon blijven rijden. Dus ik heb toen Lyon meegenomen en diezelfde dag hebben ze hem gekocht.
StalNollie schreef:idd dat klopt van sparrerijk maar evelien staat met haar ponys nu op zorgboerderij, en skippe geen idee,was me lievelinkje,
houdoes

) komen daar ook te staan dacht ik. Diedjee schreef:Ils waarom is tommy verkocht eigenlijk?